Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Alleen Foliumzuur of zwangerschapsvitamines?

<<

Emmayess

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 107

Geregistreerd: 03 Sep 2013 14:44

Bericht 06 Sep 2013 08:49

Re: Alleen Foliumzuur of zwangerschapsvitamines?

Foliumzuur en toen ik zwanger bleek ging ik vit. D erbij slikken. Nu 19 wk zwanger en slik ik alleen vit.D.
<<

Anoniem171

Bericht 06 Sep 2013 09:17

Re: Alleen Foliumzuur of zwangerschapsvitamines?

Vanaf dat we voor een kindje gingen ben ik El mare vitamines rondom zwangerschap gaan slikken. Daar zit alles in één: visolie (eet zelf nauwelijks vis), foliumzuur en aanvullende vitamines. Die ben ik mijn hele zwangerschap en borstvoedingsperiode blijven slikken.
<<

Anoniem301

Bericht 06 Sep 2013 09:22

Re: Alleen Foliumzuur of zwangerschapsvitamines?

Ik slim de Mama+. Is met visolie, foliumzuur en vitamines.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 06 Sep 2013 09:31

Re: Alleen Foliumzuur of zwangerschapsvitamines?

Ik ben begonnen met alleen foliumzuur en na de positieve test ben ik vitamine D erbij gaan slikken.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem160

Bericht 06 Sep 2013 09:48

Re: Alleen Foliumzuur of zwangerschapsvitamines?

Moa schreef:Nu, tijdens het proberen zwanger te raken, slik ik alleen foliumzuur


Ik ook, ik gebruik foliumzuur van de apotheek.
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:25

Bericht 06 Sep 2013 17:40

Re: Alleen Foliumzuur of zwangerschapsvitamines?

Davitamon mama multi vitaminen met omega 3.
Waarom: omdat ik altijd al vitamines erbij slik dus nu ik zwanger ben ook (en dan een aangepaste versie die aansluit bij mijn zwangerschap. Dit omdat het geen kwaad kan en ik het wel een prettig idee vind om alles zeker weten binnen te krijgen (ook als ik een paar dagen niet zo gezond eet).
Sinds ik dit doe (een paar jaar) ben ik veel minder vaak verkouden dan voorheen.
Make happy memories
<<

Anoniem75

Bericht 06 Sep 2013 17:57

Re: Alleen Foliumzuur of zwangerschapsvitamines?

Foliumzuur met vitamines. Ik werd erg misselijk van puur alleen foliumzuur. Plus wat extra vitamine's kan natuurlijk nooit kwaad.

Mijn vk vertelde mij dat je nu vanaf 16 weken zwangerschap ook voortaan vitamine d moet gaan slikken. Is weer iets nieuws schijnbaar want 3,5 jaar geleden hoefde dat nog niet. Die tabletten foliumzuur met vitamines worden nu dus meer aangeraden.
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Bericht 06 Sep 2013 18:03

Re: Alleen Foliumzuur of zwangerschapsvitamines?

Razz schreef:Foliumzuur met vitamines. Ik werd erg misselijk van puur alleen foliumzuur. Plus wat extra vitamine's kan natuurlijk nooit kwaad.

Mijn vk vertelde mij dat je nu vanaf 16 weken zwangerschap ook voortaan vitamine d moet gaan slikken. Is weer iets nieuws schijnbaar want 3,5 jaar geleden hoefde dat nog niet. Die tabletten foliumzuur met vitamines worden nu dus meer aangeraden.


Ik las dat dus net hier ook voor het eerst!!!
Afbeelding

Afbeelding
<<

Piertje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 392

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:15

Bericht 06 Sep 2013 20:27

Re: Alleen Foliumzuur of zwangerschapsvitamines?

Ik slik ook die mama compleet met visolie.
Ik werd elke keer heel misselijk, maar nu ik eerst wat eet voordat ik zo' n pil neem, ben ik helemaal niet meer misselijk.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem315

Bericht 06 Sep 2013 20:34

Re: Alleen Foliumzuur of zwangerschapsvitamines?

Met 5 weken zwangerschap ben ik als de wiedeweerga begonnen met foliumzuur. Toen ik op 12 weken zat, ben ik overgestapt op de mama-vitamines.
<<

Anoniem166

Bericht 06 Sep 2013 20:38

Re: Alleen Foliumzuur of zwangerschapsvitamines?

Tijdens het zwanger proberen te worden slikte ik alleen foliumzuur. Daarna ben ik overgegaan op de complete vitamines met visolie.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 06 Sep 2013 21:13

Re: Alleen Foliumzuur of zwangerschapsvitamines?

Ik heb die complete tabletten van de etos geslikt.eerst zwanger worden en toen zwanger zijn
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers