Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Parkeren centrum Utrecht

<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Okt 2020 15:43

Parkeren centrum Utrecht

ik moet binnenkort naar Utrecht. Paar jaar geleden hadden mijn man en ik geparkeerd bij hoog catarijne je kon vanuit de parkeergarage zo daar binnen komen. Laatst waren we ook in Utrecht we dachten dat we dezelfde parkeergarage hadden maar bleek niet zo te zijn. Was heel ver er vanaf.

Nu wil ik dan wel bij die parkeergarage parkeren want dat is handiger . Wie weet welke parkeergarage dat is. Ik weet nog dat er in hoog catarijne een ingang was bij de ah en hema was er ook vlakbij
Afbeelding
<<

Anoniem332

Bericht 02 Okt 2020 15:53

Re: Parkeren centrum Utrecht

Niet aan beginnen! Ik zou je auto parkeren bij P+R bij de uithof en dan met de bus gaan.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Okt 2020 16:03

Re: Parkeren centrum Utrecht

Ja dat is even geen optie
Afbeelding
<<

Anoniem308

Bericht 02 Okt 2020 16:07

Re: Parkeren centrum Utrecht

Is een tram, geen bus. Mocht dat schelen qua misselijkheid mss ;).

Is gewoon hoog Catherijne die jij bedoeld.
<<

Anoniem332

Bericht 02 Okt 2020 16:08

Re: Parkeren centrum Utrecht

Ik denk dat die andere parkeer garage die je bedoelt, springweg heet. Sterkte met er te komen!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Okt 2020 16:34

Re: Parkeren centrum Utrecht

AMM schreef:Is een tram, geen bus. Mocht dat schelen qua misselijkheid mss ;).

Is gewoon hoog Catherijne die jij bedoeld.


Ov ook geen optie heb geen ov kaart en ken ook niemand met 1

Is dat deze?

Utrecht Interparking Hoog Catharijne P1

Parkeergarage · Hoog Catharijne

Spoorstraat 22
Afbeelding
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Okt 2020 16:34

Re: Parkeren centrum Utrecht

Ligt trouwens de halve stad er nog uit. Zoals afgelopen zomer
Afbeelding
<<

Verde

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Bericht 02 Okt 2020 17:28

Re: Parkeren centrum Utrecht

sarah1985 schreef:
AMM schreef:Is een tram, geen bus. Mocht dat schelen qua misselijkheid mss ;).

Is gewoon hoog Catherijne die jij bedoeld.


Ov ook geen optie heb geen ov kaart en ken ook niemand met 1

Is dat deze?

Utrecht Interparking Hoog Catharijne P1

Parkeergarage · Hoog Catharijne

Spoorstraat 22


Deze parkeerplaats bedoel je denk ik inderdaad met je omschrijving over AH en HEMA. Er zijn in en om de stad nog wel wegwerkzaamheden, maar ik denk dat die garage wel goed te bereiken is. Ik fiets alleen maar hier, dus heb niet scherp in beeld welke wegen afgesloten zijn voor auto’s. Rond de spits en in het weekend is het rondom het station wel erg druk met verkeer, dus als je aan een aankomsttijd gebonden bent zou ik daar rekening mee houden.
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 02 Okt 2020 18:17

Re: Parkeren centrum Utrecht

Als het alleen ligt aan dat je geen ov-kaart hebt, als je bij zo’n p+R parkeert betaal je vooraf dat kaartje en kun je die dan gebruiken in het ov, je hebt daar geen ov-kaart voor nodig.

Qua parkeergarage in hoog-Catharijne weet ik het ook even niet meer, zoveel veranderd daar dat ik ook niet meer exact weet welke je hebben moet/hoe die heet.
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Anoniem308

Bericht 02 Okt 2020 18:55

Re: Parkeren centrum Utrecht

Rebecca schreef:Als het alleen ligt aan dat je geen ov-kaart hebt, als je bij zo’n p+R parkeert betaal je vooraf dat kaartje en kun je die dan gebruiken in het ov, je hebt daar geen ov-kaart voor nodig.

Qua parkeergarage in hoog-Catharijne weet ik het ook even niet meer, zoveel veranderd daar dat ik ook niet meer exact weet welke je hebben moet/hoe die heet.


Inderdaad, voor 5 euro mag je volgens mij met een paar volwassenen reizen. Heb je geen ov kaart voor nodig.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 02 Okt 2020 19:11

Re: Parkeren centrum Utrecht

Er zitten onder Hoog Catrijne volgens mij 5 parkeergarages of zo. Waar moeten jullie precies zijn? Afhankelijk daarvan is de ene garage handiger dan de andere. Er zijn altijd nog wel werkzaamheden maar het meeste rond Hoog Cathrijne is inmiddels klaar geloof ik.
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 02 Okt 2020 19:57

Re: Parkeren centrum Utrecht

P1 komt uit bij het oude gedeelte van Utrecht CS. Aan de kant van de Albert Heijn/Action/Intertoys. Nieuwe gedeelte is wel goed te bereiken, want sluit naadloos aan.

Toevallig hebben wij daar een paar weken terug geparkeerd. Vond het niet heel fijn, ik vond de verkeerssituatie erg onduidelijk.

Als ik het goed heb, zit P5 midden onder het nieuwe gedeelte, vlakbij de Primark met een duidelijke inrit.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 03 Okt 2020 07:15

Re: Parkeren centrum Utrecht

sarah1985 schreef:Ligt trouwens de halve stad er nog uit. Zoals afgelopen zomer

Jep. Ik was gisteren in Utrecht met de auto. Drama!
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem332

Bericht 03 Okt 2020 07:27

Re: Parkeren centrum Utrecht

Het is net een hindernisbaan, 1 afslag verkeerd en je bent verloren...
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 03 Okt 2020 08:57

Re: Parkeren centrum Utrecht

AMM schreef:
Rebecca schreef:Als het alleen ligt aan dat je geen ov-kaart hebt, als je bij zo’n p+R parkeert betaal je vooraf dat kaartje en kun je die dan gebruiken in het ov, je hebt daar geen ov-kaart voor nodig.

Qua parkeergarage in hoog-Catharijne weet ik het ook even niet meer, zoveel veranderd daar dat ik ook niet meer exact weet welke je hebben moet/hoe die heet.


Inderdaad, voor 5 euro mag je volgens mij met een paar volwassenen reizen. Heb je geen ov kaart voor nodig.


Oh nee dat is het niet ik moet makkelijk bij de auto kunnen komen om dingen in en uit te doen.
Afbeelding
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:04

Bericht 03 Okt 2020 16:33

Re: Parkeren centrum Utrecht

Ik ga altijd in P3 staan. Is onder het nieuwe gedeelte van hoog Catharijne en je komt middenin het winkelcentrum uit, pal tegenover de C&A.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers