Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zomer 2012 mama's

<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 15 Nov 2013 15:05

Re: Zomer 2012 mama's

Muppetje; Wat naar he die prikjes, hopen dat hij er nu geen last van gaat krijgen. Hij is nu even
zwaar als dat M. is en iets langer.

Jezzie; Wat leuk dat ze een slee krijgt, die moet ik ook nog even zien te scoren een keer ;)
Wat jammer dat je vriend het niet naar zijn zin heeft op het werk. Is hij rond aan het
kijken voor ander werk?

Bluestar; Wat balen dat het zo rot gaat met het avondeten, hopen dat het inderdaad een sprong is
en dat hij snel weer gewoon eet.

Maddie; Ik zag de foto op fb van Sint Maarten, echt schattig!
Balen dat je vriend geen werk meer heeft, is echt een drama om wat te vinden in deze tijd. Hopen
dat hij snel weer iets heeft gevonden.

Wij vieren hier sinterklaas met het gezin, hebben lootjes getrokken en iedereen koopt iets voor M.
Ik heb sowieso Nijntje speelt verstoppertje gekocht en een auto garage, ben benieuwd wat hij er van vind.
Verder gaat het hier wel aardig. M. heeft hele vurige uitslag op zijn wangen dus ben vanmorgen even langs de huisarts gelopen, ze vermoed de 5e ziekte. (moest haar zelf het verschil uitleggen tussen de 5e en 6e ziekte, dat wist ze zo niet) Dus als dat zo is zou hij nog koorts krijgen, we wachten het af. Hij is nu gewoon nog vrolijk en zichzelf.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 19 Nov 2013 19:03

Re: Zomer 2012 mama's

@ Muppetje, Hoe is het met L. nog geen last gehad? Hoop het niet!
@Zonneschijn, hoe is het met M? Was het echt de vijfde of zesde ziekte?

@ All, Hier zijn nu alle vier die kiesjes door. Dus dat is echt hard gegaan. We hadden wat slechte nachten. Maar nu alweer een paar hele goede nachten gehad gelukkig.
I. is erg beweeglijk en heeft nu al aardig wat keren een blauwe plek opgelopen. Wel rot, maar niet veel aan te doen. Vandaag struikelde ze over haar eigen voetjes zelfs.

Wij vieren Sint eerst op de vijfde met mijn gezin en aanhang. En de kids van mijn zus en zwager.
Vanaf vrijdag gaan we met de schoonfamilie een lang weekend weg. En daar doen we ook cadeautjes.
Heb er echt super zin in!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 19 Nov 2013 19:49

Re: Zomer 2012 mama's

Maddie, jeetje vier kiezen al! Dan krijgen ze ook ineens zo'n ander koppie hè met zo veel tandjes vind ik nu ook al met L haar vier tanden. Fijn dat ze nu weer beter slaapt.
L zit ook onder de blauwe plekken hoor! Ze heeft heel lang gedacht dat ze nog steeds onder de tafel door kon lopen en dan stootte ze telkens haar hoofd.

Zonneschijn Hoe gaat het nu met M is hij ziek geworden of niet?

Hier gaat alles goed. L wil graag en veel lopen en wordt boos als je haar dan optikt of in de wagen zet. Vandaag ging ze dwars door de plas heen. Niet zo handig met haar leren slofjes, maar ja. Ze vindt het echt fijn om buiten te spelen.

Wij zijn er eindelijk uit wat we met sinterklaas doen. We vieren het mijn mijn ouders broertje en zijn vriendin. Met wat cadeaus voor elkaar en voor L en we gaan gourmetten.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 19 Nov 2013 20:05

Re: Zomer 2012 mama's

Klinkt gezellig Jezzie! Gourmetten is altijd leuk. Wat grappig dat L. zo lekker rondloopt ook. Wel minder dat ze met slofjes door de plassen loopt te stampen.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 26 Nov 2013 07:34

Re: Zomer 2012 mama's

Hoi hoe gaat het met iedereen?

Hier gaat alles goed! L kletst en loopt lekker! Ze rent soms zelfs door de kamer.
Wat gaat het snel allemaal! vrijdag is ze gewoon al weer 15 maanden!
Haar tandjes moeten wel van ver komen hoor! Denk al de hele week dat weer eentje aan gaat komen, maar in haar mond kan in nog niks ontdekken! Nouja ze komen vanzelf!

Drinken jullie kindjes al uit een gewone beker? L snapt er nog niet zo veel van, ze steekt haar tong erbij in!

Zaterdag hebben we sinterklaasfeest op het werk van mijn vriend?
2012
2016
2020

Instagram
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 26 Nov 2013 19:18

Re: Zomer 2012 mama's

Ja hier gaat ie goed. Alleen slaapt Isabelle wat onrustig weer in de nachten. En als ik dan moet werken ben ik zoals nu helemaal gesloopt! Echt rot! Maar het zal wel een keer over gaan hoop ik!! :lol:

Ja de tijd gaat zeker hard he! Knap dat ze al de hele kamer rondrent! Die tanden kunnen soms echt lang duren inderdaad. Dat merk ik bij I. ook. Hebben we een paar weken onrustige nachten van. Zal misschien nu ook de reden zijn.

Hoe is het met de andere kids?
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem 77

Bericht 26 Nov 2013 20:24

Re: Zomer 2012 mama's

Hoi hoi,
Ook hier zijn er weer tanden onderweg. Y is dan altijd flink verkouden en slaapt dan snachts ook onrustig.
Verder gaat alles zijn gangetje. Y is heel ondernemend en kletst veel.

Y drinkt al een tijdje uit een open beker. Sinds 1, 5 maand gaat het helemaal zonder knoeien en zet hij hem netjes weg.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 26 Nov 2013 21:02

Re: Zomer 2012 mama's

O wat rot dat Y dan ook zo onrustig is.

Vergeet helemaal te antwoorden op de beker vraag. I. drinkt nog niet echt uit een beker. Wel uit een rietje nu. Ik denk dat ik er nu wel mee kan beginnen om het aan te leren. maar ze giet hem nog te ver achterover.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 26 Nov 2013 22:36

Re: Zomer 2012 mama's

Wat vervelend die onrustig slapende kindjes! Lyanne heeft het ook een paar nachten gehad maar gaat nu weer beter gelukkig.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 02 Dec 2013 15:26

Re: Zomer 2012 mama's

Er komt een kies door! Beetje rare volgorde volgens mij, maar ze heeft er wel behoorlijk last van. Erg huilerig en hangerig.

Hebben jullie lopende kindjes al schoenen? Zo ja waar van een wat heb je er aan uitgegeven.
Wij zijn zaterdag even de stad in geweest maar konden niks leuks vindenen vind het maar duur!
2012
2016
2020

Instagram
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 02 Dec 2013 15:52

Re: Zomer 2012 mama's

O Jezzie, een kiesje alweer!! Die kwamen hier ook niet zonder slag of stoot. Ze heeft shoes me flex schoenen. Hier in Hoorn zat ook maar één winkel waar ze veel hadden in het centrum. Ik heb mijn schoentjes via een collega die vlakbij een outletshop woont. Voor 30 euro.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem 77

Bericht 02 Dec 2013 16:22

Re: Zomer 2012 mama's

Vevelend van die kies! Y heeft ook shoe me flex schoenen. Wij zijn bij 3winkels geweest maar vond of het model of de kleur niet mooi. Uiteindelijk in een andere kleur gepast die we leuk vonden en via gigagaaf besteld. Deze waren 55 geloof ik.
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 02 Dec 2013 17:28

Re: Zomer 2012 mama's

L heeft schoenen van n Duits merk, superfit ofzo. Gekocht bij een kinderschoenenwinkel, ze waren 52,95
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2824

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:24

Bericht 02 Dec 2013 18:41

Re: Zomer 2012 mama's

Jezzie wat vervelend dat L zoveel last van de kies heeft.
Luuk heeft schoenen van orange babies. Ze kosten rond de 40euro.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 02 Dec 2013 22:21

Re: Zomer 2012 mama's

Wat rot van de doorkomende kies Jezzie, zo rot vind ik dat.

Hier drinkt M. nu uit de rietjesbeker van Nubby en we oefenen elke dag met een gewone beker, dat gaat ook aardig goed. Alleen moet ik er op letten dat hij hem niet weg gooit als hij geen zin meer heeft, dat geeft zo`n zooitje haha.

Nog geen "echte" schoenen hier, hij loopt nog niet.

Met M. gaat het goed nu! Geen last meer gehad van de 5e ziekte gelukkig. Wel vorige week ziek geweest, paar keer overgegeven en aan de diarree. Was wel vrolijk en geen koorts gelukkig maar het slapen ging niet echt lekker. Hij is nu gelukkig weer aan het opknappen!

Hoe gaat het met jullie kindjes? Al sinterklaas gevierd en wat vonden ze ervan?
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 03 Dec 2013 07:51

Re: Zomer 2012 mama's

Zonneschijn, fijn dat hij weer opknapt. Er heerst van alles maar gelukkig heeft L Tot nu toe nog nergens last van. Mijn oppaskindje is er vandaag de hele dag omdat ze ziek is. Dus hoop niet dat ze L aansteekt

Wij vieren zondag sinterklaas bij ons thuis met mijn ouders broertje en zijn vriendin.
Afgelopen zaterdag kwam sinterklaas op het werk van mijn vriend. Dat was wel leuk. L was helemaal niet bang. Ze liep zo tussen de kinderen en zwarte pieten door om een ballon te pakken. :)
2012
2016
2020

Instagram
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 03 Dec 2013 08:19

Re: Zomer 2012 mama's

Zonneschijn, wat sneu dat hij ziek was. Gelukkig knapt hij weer op!

Jezzie, wat knap van L dat ze gewoon tussen de Pieten door loopt.
Wij vieren donderdag Sint bij mijn ouders en we gaan een lang weekend naar de Eemhof met mijn schoonouders.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 03 Dec 2013 08:23

Re: Zomer 2012 mama's

Wij vieren trouwens zaterdag Sinterklaas. Waarschijnlijk onder de kerstboom, die heb ik zo gist vorig jaar, haha. Ach, Lars snapt het toch nog niet echt
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Smooch

Kwebbel

Berichten: 479

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:37

Bericht 03 Dec 2013 09:48

Re: Zomer 2012 mama's

Haar eerste schoenen waren van shoesme.

Wij vieren donderdag Sinterklaas bij ons thuis met beide families. Afgelopen zaterdag heeft ze haar eerste cadeau al gekregen. Een zitzak van sit & joy , en ze maakt er al vollop gebruik van en der schoentje heeft ze ook al mogen zetten. Dat vond ze erg leuk en de volgende dag liep ze meteen naar haar schoen om het cadeautje te openen. Gisteren heeft ze bij de Gastouder haar schoen mogen zetten.

Nog meer kindjes die slecht slapen? E. slaapt de laatste weken zo slecht en ook vaak vroeg wakker. Zijn we niet van haar gewend maar het breekt ons echt op. Is bijna elke avond feest. Soms zijn we zo moe dat we haar tussen ons in leggen, zeker als we moeten werken de volgende dag.
Afbeelding
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 13 Dec 2013 07:42

Re: Zomer 2012 mama's

Hoi meiden Hoe gaat het met iedereen?

Zijn jullie kindjes goed verwend met sinterklaas? L wel! Vooral de pratende theepot van fisherprice is en groot succes!

Dit weekend de kerstboom opzetten en een leuke foto van L maken voor de kerstkaart :)
Mijn vriend is twee weken vrij met kerst en oud en nieuw. Ik moet tussendoor wel gewoon werken maar wel fijn dat we dan geen oppas nodig hebben.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 13 Dec 2013 08:50

Re: Zomer 2012 mama's

Hoi meiden!

I is ook goed verwend. Het Ikea keukentje met pannetjes, Nijntje en hello Kitty duplo en een baby Born.
Wij gaan ook dit weekend de kerstboom opzetten.
I slaapt nog steeds hetzelfde 1/2 keer per nacht wordt ze wakker.
Ze heeft ook weer erg last van doorkomende tandjes. De hoektanden alweer.

Jezzie wat lekker dat je vriend vrij is. Leuk voor L ook!

Smooch hoe gaat het nu met E? Slaapt ze alweer wat beter?
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 15 Dec 2013 21:39

Re: Zomer 2012 mama's

Hier gaat ook alles goed! M. is ook goed verwend met sinterklaas en speelt heerlijk op zijn grote autokleed met de mega blocks. Nijntje speelt verstoppertje is ook echt een groot succes!

Kerstboom hebben we vorige week opgezet, hij blijft er netjes vanaf maar vind de lampjes wel echt geweldig. Hij roept de hele tijd "bamp" (zo noemt hij een lamp). Blijven jullie kindjes ook van de kerstboom af of zijn er al ballen gesneuveld :wink:

Wat lekker Jezzie dat je vriend straks 2 weken vrij is, lekker genieten met elkaar.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 15 Dec 2013 21:45

Re: Zomer 2012 mama's

Hier blijft ze ook netjes van de boom af. We hebben er wel plastic ballen in gehangen in plaats van glazen. Tot nu toe heeft ze er nog niet zo veel aandacht voor gehad.

Maddie, vervelend dat I Nog steeds wakker wordt vannacht.

L is sinds vandaag verkouden. Ze was net al weer heel verdrietig wakker. Volgens mij heeft ze ook last van haar doorkomende kies want ze zat heel erg op haar speen te kauwen.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 15 Dec 2013 23:39

Re: Zomer 2012 mama's

Zonneschijn wat grappig dat bij M het verstoppertje spel zo goed aanslaat. I vindt hem alleen leuk als ie uit staat.

Jezzie wat naar dat ze zo verkouden is! Hopelijk knapt ze snel weer op.

Hier ook de kerstboom opgezet zaterdag en I blijft er redelijk vanaf. Hij staat op een tafeltje tussen onze banken in. Ik heb onderin knuffeltjes en onbreekbare versiersels hangen. Zo blijft alles heel!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Smooch

Kwebbel

Berichten: 479

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:37

Bericht 16 Dec 2013 08:45

Re: Zomer 2012 mama's

Het slapen hier is wisselend, maar moeten en zeker wel 3/4 keer uit. En nu het kouder wordt vind ik dat minder fijn, dus als ik geen fut heb komt ze bij ons in bed en leggen haar dan later terug in haar bedje.

Sinterklaas was hier ook zeker geslaagd en ze is goed verwend. Maar ze vond het geweldig en alles was mooi en wauw. En een boel pepernoten op.
De kerstboom staat er nu ook een tijdje en daar blijft ze gelukkig van af. Ze roept elke keer boom en dan nee, nee, nee. Van dat ze er niet aan mag zitten. Of ze pakt haar eigen bal en wijst naar de boom dat het erin moet. Ze heeft er een paar keer aandacht voor en dan is het ook klaar. Ben wel benieuwd wat ze gaat doen als de cadeautjes eronder liggen of ze alles gaat openmaken.

Jezzie, vervelend dat L. verkouden is, hopelijk knapt ze gauw op.

Van het weekend weer nieuwe schoenen moeten kopen voor E. voetjes zijn weer gegroeid. Heb nu een stoere gympie gehaald en wil nog een paar schoenen erbij. Is wel fijn dat de sale al begonnen is, zo vind je wel een schoen voor een fijn prijsje. Welke maat schoenen hebben jullie kindjes? E. die zit een beetje tussen 20 en 21, hangt van het model af en ze heeft ook hele smalle voeten en kan niet alle schoenen dragen.
Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers