Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Week 40! Wat zijn jouw plannen?

<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 28 Sep 2020 12:31

Re: Week 40! Wat zijn jouw plannen?

Hoi Archibald!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 28 Sep 2020 12:36

Re: Week 40! Wat zijn jouw plannen?

Haha ben jij de vriendin met wie ze gaat baby knuffelen?
Let's discover the world together.
<<

Anoniem316

Bericht 28 Sep 2020 12:38

Re: Week 40! Wat zijn jouw plannen?

Maandag: Dochter naar de PSZ en ik 'werk' 4 uurtjes thuis. Dat wil meer zeggen dat ik bereikbaar ben. Ik heb ondertussen de KOT gewijzigd en alles uitgezocht omtrent geboorteverlof en aanvullend geboorteverlof (omdat de werkgever van mijn man het niet echt lijkt te begrijpen..). Dochter haal ik straks weer op. Ik wil straks nog even wat proberen schoon te maken.
Dinsdag: Ziekenhuis ivm zwangerschapsdiabetes. Verder maar even zien.
Woensdag: Dochter PSZ en 's middags tijd samen. Verder 4 uurtjes 'werken'. Even afhankelijk van het weer, gaan we even kijken wat we doen. Het wordt steeds lastiger om iets buiten de deur te doen, dus zolang het nog kan..
Donderdag: Dochter bij opa en oma. 4 uurtjes werken. 's Avonds muziek, als dat nog lukt en mag? (ik voorzie namelijk dat dit wordt teruggeschroefd).
Vrijdag: Man ook vrij. 's Middags naar de kapper.
Weekend: Nog geen plannen.


Fijne week allemaal!
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3611

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 28 Sep 2020 12:39

Re: Week 40! Wat zijn jouw plannen?

Welkom terug, Archie!

Maandag t/m donderdag: werken
Vrijdag: een vrije dag, met mijn vader op stap en bij familie langs.
Weekend: nog geen plannen.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Archie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 28 Sep 2020 11:49

Bericht 28 Sep 2020 12:59

Re: Week 40! Wat zijn jouw plannen?

Marin schreef:Haha ben jij de vriendin met wie ze gaat baby knuffelen?


Haha nee. Met Harrisons baby heb ik vorige week lekker geknuffeld :ja:

De baby's schieten als paddenstoelen uit de grond in mijn omgeving haha.

@Chava, thanks!
11.21
10.23
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3086

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 28 Sep 2020 13:07

Re: Week 40! Wat zijn jouw plannen?

Ik heb een rustige week deze week. Vandaag krijgt mijn baby haar eerste vaccinaties. Morgen gaan we naar babymassage als ze zich goed genoeg voelt. En verder ga ik weer een week investeren om haar te leren en te helpen in slaap te vallen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 28 Sep 2020 13:19

Re: Week 40! Wat zijn jouw plannen?

Hé leuk, Archie! Hebben wij vorige maand nog contact gehad via Insta over jouw stad? Welkom terug! Wat voor werk ga je doen?
❤ 7 juni 2018
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 28 Sep 2020 13:26

Re: Week 40! Wat zijn jouw plannen?

Maandag: F. is jarig, ‘s ochtends komen zwager en schoonzus met nichtje, ‘s middags kinderen halen en komen schoonmoeder nr. 3 en nr. 1 op bezoek.

Dinsdag: F. gaat een dagje naar de opvang en ik ga een broek naaien die woensdag af moet zijn.

Woensdag: Vanwege zoveel jaar in het familiebedrijf worden er foto’s gemaakt van het gezin en de rest van de familie. De hele middag is daar voor uit getrokken.

Donderdag: F. gaat naar de opvang, ik heb ‘s ochtends een afspraak bij de fysiotherapeut, daarna bij mijn spv’er (sociaal psychiatrisch verpleegkundige) en ‘s middags moet ik met Lu. naar de kno-arts.

Vrijdag t/m zondag: we gaan naar de efteling met familie, kinderen hebben studiedag vrijdag.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 28 Sep 2020 13:49

Re: Week 40! Wat zijn jouw plannen?

Ma: Dagje thuis met de kinderen. Vanochtend had ik de online kickoff van het traject (persoonlijke ontwikkeling) dat ik de komende maanden ga volgen, ik heb er nu nog meer zin in!
Di: Werken, vanuit huis. ‘S middags gaan we tussendoor een huis bezichtigen.
Wo: Op kantoor werken. ‘S middags bezichtigen we nog een andere woning. ‘S avonds hebben we oppas en ga ik uit eten met mijn man. Daar heb ik zin in!
Do: werken, vanuit huis.
Vr: ‘s ochtends een date met Bliss en haar dochter. ‘S avonds een avondje alleen thuis, mijn man heeft een borrel.
Za: op babybezoek bij Carra. Verder nog geen plannen.
Zo: ik zou met vriendinnen gaan kanoën en lunchen maar gezien het weer denk ik dat we het bij lunchen houden ;-).
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2863

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 28 Sep 2020 15:25

Re: Week 40! Wat zijn jouw plannen?

Ma: vroeg hardlopen, werken tot half 3.
Di: vrij, plan is heel veel babykleding, wat positiekleding en babyspullen op de foto te gaan zetten en op een ig account gooien om te proberen te verkopen. S’avonds wandelen.
Wo: vrij, heen en weer pendelen tussen school, dan oudste een jongste naar m’n moeder brengen om vervolgens met de middelste naar de oogarts te gaan. S’avonds hardlopen.
Do: werken tot half 3 weer ongeveer
Vr: vrij,
Weekend nog geen plannen en houden we ook zo denk ik.
<<

Katie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 235

Geregistreerd: 11 Dec 2019 20:15

Bericht 28 Sep 2020 17:46

Re: Week 40! Wat zijn jouw plannen?

Sinds een tijdje afwezig te zijn geweest, probeer ik weer een beetje actief mee te forummen.

Vandaag: Gewerkt van 07.30 tot 16.15.
Morgen: Vrije dag. Mijn vader komt langs. In de avond eten bij een vriendin met een andere vriendin.
Woensdag: Werken van 07.30 tot 16.15. In de avond thuis sporten.
Donderdag: Werken van 08.00 tot 16.00. In de avond tijd voor een hobby.
Vrijdag: Vrije dag, op kraamvisite bij één van mijn beste vriendinnen.
Zaterdag: Werken van 07.30 tot 14.00. S'middags daten met mijn partner.
Zondag: In de ochtend beetje rommelen in huis en werken van 15.00 tot 22.30.
<<

Anoniem298

Bericht 28 Sep 2020 19:07

Re: Week 40! Wat zijn jouw plannen?

Vandaag ben ik naar mijn zusje en haar kids geweest, lekker gekroeld met mn nichtje, neefje wilde niet haha. Verder rustige dag gehad.

Dinsdag: overdag nog geen plannen, ‘s avonds werken.

Woensdag: zelfde als dinsdag.

Donderdag: overdag werken.

Vrijdag: overdag werken.

Zaterdag: ‘s ochtends naar de kapper, ‘s avonds high wine met mn vriendin.

Zondag: nog geen plannen
<<

Archie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 28 Sep 2020 11:49

Bericht 29 Sep 2020 11:14

Re: Week 40! Wat zijn jouw plannen?

Bliss schreef:Hé leuk, Archie! Hebben wij vorige maand nog contact gehad via Insta over jouw stad? Welkom terug! Wat voor werk ga je doen?


Ja klopt! Dat ben ik haha.

Ik ga weer werken in een administratieve functie. Eigenlijk wel overlap met wat ik deed (logistiek administratief). Nu alleen in een veel kleiner bedrijf. Ze zijn e de taken opnieuw aan het verdelen en er is (dat gevoel kreeg ik in de gesprekken) veel ruimte om mee te denken. Heb er echt heel veel zin in. Frisse, nieuwe start.
11.21
10.23
<<

Anoniem321

Bericht 29 Sep 2020 19:41

Re: Week 40! Wat zijn jouw plannen?

Gisteren: gewerkt en daarna een thuis workout gedaan.
Vandaag: hele dag naar school geweest, nu echt gaar.
Morgen: vrij!
Donderdag en vrijdag: werken
Weekend: (nog) geen plannen
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 01 Okt 2020 21:18

Re: Week 40! Wat zijn jouw plannen?

Lek, welkom terug Archie!

Isles, hoe was het in de rechtbank maandag?
#teammaple🍁
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 01 Okt 2020 21:25

Re: Week 40! Wat zijn jouw plannen?

Urban Naked schreef:Mijn week:

Ma: thuis studeren, smiddags naar tandarts met oudste
Di: werken en sporten
Wo: werken
Do: werken, savonds een borrel
Vr: naar m’n studie. Savonds uit eten met vrienden
Za: nog geen plannen gemaakt
Zo: idem


Bweep mijn week werd iets anders. M'n man werd ziek en kan morgen pas testen, alles rondom de jongens kwam en komt dus op mij neer. M'n werk liep dinsdag erg uit waardoor ik niet meer kon sporten. Woensdag halverwege m'n werk de jongste van school naar een vriendinnetje gebracht en weer teruggefietst naar m'n werk. Oudste van een feestje gehaald ná m'n werk.
Vandaag halverwege m'n werk een boodschap gedaan, weer terug naar m'n werk, jongens gehaald, fiets gehaald bij de fietsenmaker (in de zeikregen).
Morgen studie wordt online, lekker genieten in Teams. Het uit eten is gecancelled vanwege een begrafenis van een familielid van één van m'n vrienden.
Morgenavond moet ik m'n oudste brengen en halen naar scouting, zal wel weer regenen.

Zaterdag moet ik studeren, want m'n thuisstudeerdag aanstaande maandag is opgeslokt door een verplichte studiedag van m'n werk.

CHAOS
#teammaple🍁
<<

Anoniem307

Bericht 01 Okt 2020 21:36

Re: Week 40! Wat zijn jouw plannen?

Urban Naked schreef:
Isles, hoe was het in de rechtbank maandag?


Vooropgesteld, ik was er zelf niet bij. Corona en alleen de gedaagde (mijn man) en eiser (ex-vriendin) met hun advocaten waren bij de zitting. Ex begon binnen een paar minuten te snotteren dat het allemaal zo moeilijk was en dat zij het niet aankan. Ze strooide met de ene naar de andere leugen, waarop mijn man en zijn advocaat alles feilloos konden weerleggen. Omdat het een rechtszaak was om een kind, was de raad van de Kinderbescherming ook aangeschoven. Het is nu eindelijk duidelijk dat er OTS moet komen. Kind wordt opgesloten in huis, terwijl moeder gaat winkelen. En volgens mij hebben jullie alles gevolgd in de afgelopen twee jaar, want er is veel meer gebeurd. :)

Haar eis was dat er vervangende stemrecht kwam, zodat kind naar een instelling kan. Dat is definitief afgewezen. De vorige keer wilde ze hem al uit de ouderlijke macht zetten, wat ook mislukte. Ze is er gewoon erg slecht vanaf gekomen. En ik hoop dat de OTS nu snel wordt uitgevoerd. En als ze het meisje kwijt moet, omdat het te zwaar is, dan wonen wij in het noorden van het land en kan ze het meisje gewoon brengen. :)

Uitspraak komt binnen 4 weken. Ik ben benieuwd. Want dit kan gewoon niet langer zo.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 01 Okt 2020 21:47

Re: Week 40! Wat zijn jouw plannen?

Welkom terug Archie! Leuk! Ga maar meeschrijven in het datetopic dan ;)

Ik moet morgen nog een dagje werken. Einde van de middag ga ik m’n wenkbrauwen laten doen en daarna cocktails drinken met vriendinnen.
Zaterdagochtend naar de kapper en ‘s middags lunchen met vrienden. Verder lekker met de hond erop uit!
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers