Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Winter 2013/2014 mama's!

<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 03 Sep 2013 08:59

Re: Winter 2013/2014 mama's!

Ik vergeet steeds om hier te kijken, omdat alles eigenlijk helemaal goed gaat.
Wij laten geen 3d echo doen. We willen heel graag weten wat het wordt, maar hoe het er uit komt te zien, zien we wel bij de geboorte. En de prijs van zo'n echo vind ik echt veel te hoog.

Eind van deze maand hebben we de 20 weken echo, dus dan weten we wat het wordt.
Stiekem vinden we een meisje beide het leukst, maar tijdens de 12 weken echo had ik ineens het gevoel dst het een jongetje wordt... Tis dus maar afwachten :)
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 03 Sep 2013 11:00

Re: Winter 2013/2014 mama's!

Wij hebben gisteren trouwens ook al even in 3D gekeken. Net een gaapje vastgelegd.


Afbeelding
<<

Theezakje13

Noob

Berichten: 41

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:58

Bericht 03 Sep 2013 12:12

Re: Winter 2013/2014 mama's!

Steep, fijn dat alles goed was. Lage bloeddruk kan vervelend zijn. Heb je er last van?

Oh la la, spannend bijna de 20 weken echo. Willen jullie weten wat het wordt?

Kajaka, fijn dat de echo helemaal goed was. Leuk die foto!

Hier weinig nieuws. Slaap steeds beroerder wat wel vervelend is. Draaien doet pijn en woord 's morgens als een oude dame wakker. .
3d echo laten wij niet doen. Lijkt me wel leuk maar volgens mij doe je er verder weinig mee. .
2011 - 2013
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 03 Sep 2013 12:56

Re: Winter 2013/2014 mama's!

Theezakje13 schreef:Oh la la, spannend bijna de 20 weken echo. Willen jullie weten wat het wordt?


Ja dat willen we heel graag weten :)
Onze ouders en broers willen het niet weten (zijn een stuk 'ouderwetser' ingesteld). Dat vind ik best wel jammer. Het is natuurlijk leuk om het juist met hen te delen. Ben daardoor wel een beetje teleurgesteld. Heb wel al ruim van tevoren gezegd dat ik niet krampachtig ga doen om het niet te vertellen. Als ik me verspreek is dat jammer, maar helaas. Het gaat er mijns inziens om of het voor ons 2 een verrassing moet blijven of niet.
Ik weet het niet zo goed. Nu ik het zo opschrijf klinkt het nogal koppig. Aan de ene kant wil ik hun mening respecteren maar aan de andere kant willen we dit juist met hen delen!

Nah ja, woensdag gaan we nog lekker naar Portugal, eindelijl vakantie. Daar gaan we lekker samen nadenken over dit soort kwesties én over namen en ideetjes voor de kinderkamer. Zin in! :)
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Theezakje13

Noob

Berichten: 41

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:58

Bericht 03 Sep 2013 13:01

Re: Winter 2013/2014 mama's!

Ooh La La! schreef:
Theezakje13 schreef:Oh la la, spannend bijna de 20 weken echo. Willen jullie weten wat het wordt?


Ja dat willen we heel graag weten :)
Onze ouders en broers willen het niet weten (zijn een stuk 'ouderwetser' ingesteld). Dat vind ik best wel jammer. Het is natuurlijk leuk om het juist met hen te delen. Ben daardoor wel een beetje teleurgesteld. Heb wel al ruim van tevoren gezegd dat ik niet krampachtig ga doen om het niet te vertellen. Als ik me verspreek is dat jammer, maar helaas. Het gaat er mijns inziens om of het voor ons 2 een verrassing moet blijven of niet.
Ik weet het niet zo goed. Nu ik het zo opschrijf klinkt het nogal koppig. Aan de ene kant wil ik hun mening respecteren maar aan de andere kant willen we dit juist met hen delen!

Nah ja, woensdag gaan we nog lekker naar Portugal, eindelijl vakantie. Daar gaan we lekker samen nadenken over dit soort kwesties én over namen en ideetjes voor de kinderkamer. Zin in! :)


Ik snap wel wat je bedoelt hoor. Wij weten het maar houden het verder geheim. Kan me voorstellen dat het lastig is als het niet geheim hoeft te blijven maar voor bepaalde mensen toch 'moet'. Hier is iedereen erg nieuwsgierig. Wel leuk, maar ben soms wel bang dat ik mijn mond voorbij praat. Dat is geloof ik nog niet gebeurd. .
Heerlijk op vakantie, veel plezier!
Wij zijn sinds gisteren uit beid namen. Wilde voor de zekerheid voor beide geslachten en naam hebben, je weet maar nooit hihi. .
2011 - 2013
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 03 Sep 2013 14:25

Re: Winter 2013/2014 mama's!

Qua namen zijn wij er ook wel zo goed als uit, maar mijn vriend gaf aan dat hij twijfelt over de jongensnaam. Hij vind de naam heel erg leuk (hij kwam met die naam) maar denkt nu dat het misschien een te zware naam is voor een baby. Dus daar gaan we over brainstormen enzo :)
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 03 Sep 2013 14:34

Re: Winter 2013/2014 mama's!

Steep: Ik wil nog wel een pretecho doen. Hier kost dat € 75,-. Met DVD is het €100,-. Die DVD hoeft niet zo van mij. Ik weet toch al dat deze achterin de kast zal belanden. Vanavond maar eens even met mijn man overleggen wat hij wil want de tijd begint op zich hier wel te dringen :D
Vingerprikjes zijn inderdaad heel gemeen. Ik moet binnenkort ook weer bloedprikken. Standaard riedeltje begreep ik van de VK.

Kajaka: Wat fijn dat het vliegen goed ging en dat jullie een fijne vakantie gehad hebben! Oooh en met de 20weken echo ook alles goed lees ik! Super! Wat een mooie foto heb je geplaatst. Hier lag mijn placenta ook voor maar ik voelde haar al wel heel snel. Grappig dat daar ook weer zoveel verschil in zit. En wat leuk dat jullie morgen gaan trouwen! Ook al doen jullie het klein het is toch wel even bijzonder! Dat shoppen voor de baby is ook super leuk. Jullie hebben in ieder geval een leuke dag voor de boeg!

Ooh La La!: Wat fijn dat het bij jou ook allemaal goed gaat! Hier ook nog steeds totaal geen klachten. Wat maagzuur en mijn buik begint soms wat in de weg te zitten maar tsja dat hoort er bij.
Ik ben het trouwens helemaal met je eens met het vertellen van het geslacht. Het is jullie keuze en anderen moeten dit maar accepteren. Ik zou er net zo mee omgaan.
Fijne vakantie alvast! Onze vakantie stond ook in het teken van namen en babykamers 'inrichten' :D Alleen we hebben nu nog geen naam... Gelukkig hebben we nog even.

Theezakje: Wat balen dat je steeds beroerder slaapt. Hier merk ik trouwens ook wel dat draaien in bed zwaarder begint te worden.

Hier geen nieuws eigenlijk. Vandaag nog lekker aan het genieten van de laatste vrije vakantiedag. Morgen zit ook mijn vakantie er alweer op! Al heb ik nog maar 3 dagen in de week werk. Maar dit kan zo veranderen dus we wachten af.
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_
<<

Anoniem6

Bericht 04 Sep 2013 19:07

Re: Winter 2013/2014 mama's!

Kajaka, Fijn dat jullie een goede echo hebben gehad! Gefeliciteerd met jullie huwelijk!

Ooh la la, Groot gelijk dat jullie je niet in bochten gaan wringen om het geslacht geheim te houden! Het gaat erom wat jullie willen.
Fijne vakantie!

Theezakje, Helaas herkenbaar hier is het slapen ook een ramp! Iedere draaipoging voelt alsof ik met een mes wordt gestoken. Als ik dan eindelijk slaap wordt ik na 2 uur wakker om te plassen.

Tsjip, Dankjewel voor het compliment van het kamertje. Het is hier ook nog niet af hoor. Er moet nog iets aan het plafond gedaan worden, lamp ophangen en de boom schilderen en aan de muur bevestigen. Ik wilde graag op tijd zijn vanwege mijn verhoogde kans op vroeggeboorte geeft me toch wat meer rust.
Hoe was je 1e werkdag heb je een leuke klas?


Ik kom net terug van de verloskundige. Alles was prima gelukkig kleintje doet het goed, buik groeit goed. Wat wil ik nog meer:) Was 1 kilo bijgekomen en zit nu op 6 kg dus dat is ook netjes. Ik heb alleen veel last van mijn banden met name in bed met draaien voelt alsof ik met een mes wordt gestoken. Helaas valt er niks aan te doen!
Gister weer wezen zwangerschapszwemmen was wel weer even lekker!
Afgelopen vrijdag onze 1e les hypnobirthing gehad. Was wel erg interessant al weet ik al het medische natuurlijk wel vanuit mijn werk. Heb wel wat moeite met de oefeningen om in een "hypno" te komen. Ik moet maar veel gaan oefenen dan komt het vast goed;) Grappig is wel dat mijn partner wel heel goed lukt maar hij is van zichzelf ook een heel rustig type en ik ben druk, mijn hoofd zit altijd vol dat moet ik leren loslaten....
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 04 Sep 2013 20:02

Re: Winter 2013/2014 mama's!

Penelope: ook bij jou weer alles goed bij de VK! Wat wil je inderdaad nog meer. Ik mag volgende week donderdag weer.
Ik kan mij voorstellen dat je daarom meer haast hebt. Wij gaan volgende week zondag echt echt echt beginnen. De afgelopen maanden kwam er steeds iets tussen maar nu gaat het kamertje voor!
De klas van vandaag heb ik maar tijdelijk en alleen op woensdag. Morgen begin ik echt in mijn klas. Groep 8 dit jaar en ik ben echt heel benieuwd! Op wat losse dagen invallen heb ik nog geen ervaring in groep 8. Ook ligt hier mijn voorkeur niet echt maar we maken er het beste van en dan kan het uiteindelijk alleen maar meevallen!

Ooh ik heb net mijn teennagels gelakt maar sjonge wat een opgave! Ik was gewoon wat buiten adem en even later kwam het maagzuur ook nog weer lekker omhoog. Ik merk nu echt dat de kleine steeds hoger komt. Lekker in elkaar zitten is er ook niet echt meer bij.
Vanavond nog even een avondje rust ingelast. Vanaf morgen begint het plakweekend en dan moeten er ruim 250.000 dahlia's op onze corsowagen geprikt worden. Weer een beste klus en erg vermoeiend maar altijd enorm gezellig. Zondag is dan hier de Bloemencorso en aansluitend 3 dagen kermis. Dit is gewoon het feestweekend van mijn woonplaats en ik hoop dat ik het allemaal goed kan volhouden!
Mochten jullie je zondag nog vervelen... De bloemencorso hier is een echte aanrader! Leuk voor jong en oud. :D
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 04 Sep 2013 21:17

Re: Winter 2013/2014 mama's!

Waar is hier haha.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:09

Bericht 04 Sep 2013 21:26

Re: Winter 2013/2014 mama's!

Steep schreef:Waar is hier haha.

:lol:

@steep, 8.1 is best hoog, succes met prikken.
@kajaka, ja gezegd? gefeliciteerd!
@oh la la, de meeste mensen vinden het wel leuk om te weten wat je krijgt!
@penelope, nog even oefenen dus met hypno.
@theezakje, dat geheim houden gaat soms wel lastig he, gewoon zeggen dat je het niet weet.

hier alles goed alleen moe, moe en nog eens moe, ik ga naar bed :D
M:21072011
J :08012014
<<

Theezakje13

Noob

Berichten: 41

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:58

Bericht 05 Sep 2013 10:14

Re: Winter 2013/2014 mama's!

Hd:iedereen weet dat we het weten dus dat gaat niet lukken. .

Pff, ben gaar. Gisteren dag naar dierentuin geweest met K. Nu gesloopt. Alles doet zeer.
Gisteren is ook mijn kraampakket bezorgd. Toen ik dat zag kwam ff het besef van: shit, Ik moet straks gewoon nog een keer bevallen. Maar komt vast goed. .
Vandaag dus rustdag. Net even paar boodschapjes gedaan, als vriend klaar is met werk gaan we naar ikea.
2011 - 2013
<<

Theezakje13

Noob

Berichten: 41

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:58

Bericht 05 Sep 2013 10:17

Re: Winter 2013/2014 mama's!

Tsjip, kleine wijziging voor de tabel. Dit wordt ons tweede kindje.
2011 - 2013
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:01

Bericht 05 Sep 2013 15:42

Re: Winter 2013/2014 mama's!

Hee meiden
ik kom me hier ook even melden :)

Ben uitgerekend op 14-01-14 en wij willen niet weten wat het word dus dat word een verrassing!
Ik moet morgen naar het ziekenhuis, heb vorige week mij 20 weken echo gehad en onze kleine is nu al een dwarsligger..
Ze konden overal goed bij voor de echo behalve bij het ruggetje , steeds het laatste stukje liet hij/zij niet zien.
We hebben toen 2 uur op het ziekenhuis gezeten om hem/haar proberen te draaien maar niks hielp ! Het kleine draakje bleef lekker op zijn/haar rug liggen en trok zich nergens wat van aan
Hij/zij ging zelfs even goed liggen voor een extra foto :D .
Nu heb ik afgelopen dinsdag mijn tweede afspraak bij het ziekenhuis gehad, ze wouden het nog een keer bekijken in de hoop dat hij/zij zich gedraaid zou hebben... maar nee hoor net zo eigenwijs ;) weer van alles geprobeerd maar weer het laatste stukje en dit moet omdat ze het moeten kunnen afvinken. Nu ben ik door verwezen naar de gyn. in een ander ziekenhuis en daar heb ik morgen de afspraak. Ben erg benieuwd of hij/zij dan wel mee werkt, zelf wel een beetje zenuwachtig voor dit.
Gelukkig scoorde onze kleine wel goed met alle andere `punten` .
Ben wel blij dat we morgenvroeg om 8:15 op het ziekenhuis moet zijn want anders zit ik me maar weer van alles te bedenken :P
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 05 Sep 2013 15:53

Re: Winter 2013/2014 mama's!

Steep schreef:Waar is hier haha.


Oh euh haha! Ik dacht dat ik de Achterhoek bij mijn woonplaats had staan maar dat was op het oude forum :mrgreen:
In de Achterhoek dus. Om precies te zijn het Zwarte Cross dorpje. Met Google kom je nu een heel eind ;)
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_
<<

Anoniem6

Bericht 05 Sep 2013 16:21

Re: Winter 2013/2014 mama's!

Uiltje Eigenwijs kindje hebben jullie. Succes morgen met de echo!

Tsjip Klinkt leuk dat feestweekend helaas is het voor mij niet in de buurt.
Hoe was de 1e dag in groep 8?

Herkenbaar van de teennagels lakken mij lukt dat ook helaas niet meer goed. Net als dat ik in rare houdingen moet gaan staan met een spiegel om mij te kunnen scheren. Merk dat buik steeds meer groeit en in de weg gaat zitten. Mijn buik is ook al erg groot voor het termijn hoor ik van iedereen...


Pff ik heb vannacht weer tot 3:00 wakker gelegen dit gebeurd zo'n 4/5 keer per week. Als ik vrij heb blijf ik dan meestal wel liggen tot 10:00 maar vind het erg irritant zolang wakker te liggen. Heeft er nog iemand tips?
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 05 Sep 2013 16:29

Re: Winter 2013/2014 mama's!

Tsjip schreef:
Steep schreef:Waar is hier haha.


Oh euh haha! Ik dacht dat ik de Achterhoek bij mijn woonplaats had staan maar dat was op het oude forum :mrgreen:
In de Achterhoek dus. Om precies te zijn het Zwarte Cross dorpje. Met Google kom je nu een heel eind ;)

Owjaah! Dit gesprek hebben we al eerder gehad..
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 05 Sep 2013 16:29

Re: Winter 2013/2014 mama's!

Uiltje: gezellig dat je komt meeschrijven. Wij zijn op dezelfde dag uitgerekend. Leuk!!

Penelope: vervelend dat je zo'n last hebt van je banden snachts. Ik slaap gelukkig nog best goed. Hoop dat dat zo blijft.

Happydobby: wij hebben alletwee ja gezegt.. Dus wij zijn een getrouwd stel nu. Dankjewel :D

Gisteren was dus onze trouwdag. Maar we hebben er 'niets' aan gedaan. Moesten om 9:15 bij het gemeentehuis zijn. Moeders mee als getuigen. Die hadden nog heel lief een trouwboeketje voor me geregeld. Binnen een kwartier wandelden wij het gemeentehuis uit als getrouwd stel. Toen even een kop koffie met taart gegeten bij ons thuis waar ook onze vaders kwamen en schoonzus kwam ook nog even langs.
S'middags zijn wij op pad gegaan voor de babyspullen. We hebben de babykamer, kinderwagen( inclusief maxicosi), box en een badje besteld. Over 4 weekjes komen ze het brengen. Kan niet wachten, haha. Het kon zelfs wel sneller, want alles was op voorraad, maar we willen eerst nog even een wandje in de kamer verven.
<<

Theezakje13

Noob

Berichten: 41

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:58

Bericht 05 Sep 2013 21:39

Re: Winter 2013/2014 mama's!

Uiltje, welkom. Eigenwijs kindje nu al! !

Kajaka, gefeliciteerd met jullie trouwen!! Komt er nog een keer een feest of vinden jullie het prima zo? Wat leuk dat jullie veel gekocht hebben. Wat is het allemaal geworden?
2011 - 2013
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 06 Sep 2013 06:44

Re: Winter 2013/2014 mama's!

Ik heb steeds weinig puf om uitgebreid te reageren. Het is ontzettend druk op mijn werk, ook erg stressvol en tegen 2 uur voel ik me wanhopig van vermoeidheid. Vanmiddag moet ik nog naar twee evenementen, heb ik totaal geen zin in eigenlijk. Ik ben naar de bedrijfsarts geweest, maar voor vermoeidheid melden ze je gelukkig niet (gedeeltelijk) ziek. Het was wel het advies van HR, maar eigenlijk wil ik tot 4 weken voor de bevalling werken.

Ik voel me erg hormonaal. Gisteren moest ik huilen omdat er een sprinkhaan op de spiegel van mijn auto zat en eraf dreeg te vallen op de snelweg. Ik vond het zó zielig. Mijn collega had medelijden met mijn man, met zo'n hormonale vrouw. Maar hij heeft er weinig last van, want 's avonds ben ik gewoon te moe om uberhaupt hormonaal te reageren.

Mijn chef is erg begripvol en vroeg me gisteren na te denken over mijn toekomst als moeder zijnde in combinatie met werk; full- of part-time en welke 'pet' (ik doe nu sales & marketing) ik wil dragen. De eerste keuze had ik wel al gemaakt, de tweede nog niet. In mijn branche denk ik dat marketing tijdtechnisch beter beheersbaar is, en toch wat creatiever, dus gevoelsmatig ligt mijn keuze daar.

Met 20+5 voelde ik de baby een keer aan de buitenkant en gisteren (21+5) ook weer. De verloskundige zei dat hij er vroeg bij was! Het is nog niet frequent genoeg om mijn man mee te laten genieten. De baby is overdag rustig, 's nachts voel ik hem ook amper. Maar 's avonds is hij erg actief en ik geniet met volle teugen. Ik vind het zo bijzonder!

@ Kajaka, gefeliciteerd met jullie huwelijk!

@ Theezakje & Uiltje, welkom (terug)!
L2014 & H2017
<<

Theezakje13

Noob

Berichten: 41

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:58

Bericht 06 Sep 2013 07:01

Re: Winter 2013/2014 mama's!

Mzcharlotte, even een reactie op jou. Als het nodig is melden ze je wel ziek voor moeheid hoor. Bij mijn vorige zwangerschap ook gebeurd. Toen was is Tot 25 weken doodmoe. Zo erg dat ik na een lange nacht slapen boven mijn ontbijt in slaap viel. Dus als het nodig is kun je jezelf echt wel ziek melden. Denk aan jezelf! !!
2011 - 2013
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 06 Sep 2013 07:32

Re: Winter 2013/2014 mama's!

Bedankt voor de felicitaties!

Theezakje: voor nu vinden we het wel prima zo. We hebben het er wel over gehad misschien volgend jaar dan een feestje te geven. We willen dat dan in de tuin doen. Maar die is nu een grote bende omdat we een garage aan het bouwen zijn.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 06 Sep 2013 07:43

Re: Winter 2013/2014 mama's!

Kajaka gefeliciteerd!

Even vlug want ik moet veel doen voor de surpriseparty van mijn man morgen.
De baby ligt veel aan mijn linkerkant. Mijn man heeft haar ook voelen liggen en was tegen haar aan het duwen, toen ging ze terug duwen! Zo grappig!

Note: ik zeg 'haar' omdat we allebei denken dat we een meisje krijgen. En ik heb geen zin om de hele tijd hem/haar te typen haha.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:01

Bericht 06 Sep 2013 08:38

Re: Winter 2013/2014 mama's!

Kajaka gefeliciteerd !
Wat grappig dat we dezelfde datum hebben !

Hier net terug van het ziekenhuis, gelukkig was alles goed en konden ze het nu naar even `duwen` eindelijk het ruggetje goed in beeld krijgen ! :cheering:
Ze zijn alles nog even voor een tweede keer nagegaan en alles zag er gelukkig goed uit :)
We kregen weer 4 fotos mee, erg leuk ! We hebben nu zoveel fotos door al die ziekenhuis bezoekjes ;) dat is dan wel een voordeel :dance:

Ik voel vaak sochtends en savonds als ik rustig zit/lig de baby al wel maar mijn vriend kan het nog niet echt voelen maar dat komt vanzelf wel :) Ik voel een soort plopjes /belletjes wat bijzonder blijft het !
<<

Theezakje13

Noob

Berichten: 41

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:58

Bericht 06 Sep 2013 10:39

Re: Winter 2013/2014 mama's!

Steep, leuk hè dat 'contact' met je kindje?

Uiltje, fijn dat alles goed was. Die foto's blijven leuk om te hebben!

Bleeh, ben klaar met die warmte. Heb last van lage bloeddruk en met dit weer meer klchten. Erg duizelig en beroerd. . Voel me dan soms zo schuldig tegenover mijn zoontje!
2011 - 2013
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers