Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 24 Sep 2020 12:41

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Hahahh ik heb geen keus, ja iedere dag een hoop oorlog of niet. Dan weet ik wel wat ik kies ?
Ik was al voorbereid, ik haal de kaartjes er pas af als ze het aan doet.
30-04-2017
<<

Anoniem316

Bericht 24 Sep 2020 12:44

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Maar wel lastig Kees! Wat heeft ze het liefst aan dan?
L. maak je bijvoorbeeld het gelukkigst met een legging en een lekkere trui (waarom mag dat niet meer als je 25 + bent?). Ik bestel vaak een hele zooi ineens bij de Wehkamp of kleertjes.com. Als ik geluk heb, wil ze dat met mij gaan passen.
Nu heb ik eens een flared legging voor haar besteld en daar is ze helemaal weg van. Maakt de keuze weer wat gemakkelijker.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 24 Sep 2020 13:28

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Jurken en rokken, maar zeker niet allemaal. De print moet ze ook leuk vinden enzo.
Ik loop dus niks meer zonder haar maar met heeft ook niet echt zin blijkbaar.
Heb nu uit frustratie gezegd dat ze dan maar heel de winter broeken moet dragen.
30-04-2017
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 24 Sep 2020 13:35

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Oh wat kunnen die kinders wispelturig zijn he! Hier helpt het juist wel om er even geen druk op te leggen en sommige dingen dus wel even in de kast te laten liggen. Het eerste dat ik 's ochtends voorstel keurt mijn oudste sowieso af dus ik bewaar het setje dat ik haar eigenlijk aan wil trekken altijd voor optie twee of drie :smile: . Zo komen we er meestal wel uit.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 24 Sep 2020 13:37

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Ja dat werkt hier ook weleens maar dat ga ik niet proberen met dure kleren. Dan kan ik straks €125 nieuw naar de kringloop brengen. Dit is dus terug, ik heb een nieuwe trui en broek en voor E gaan we maar weer naar de Hema ?
30-04-2017
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2502

Geregistreerd: 26 Mei 2016 18:46

Bericht 24 Sep 2020 13:44

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

J draagt dus alleen nog maar jurken, afwisselen krijg ik niet rondgebreid in haar hoofd. Ze heeft een sterke voorkeur voor eenhoorns, als alle eenhoornjurken in de was zitten hebben we strijd. Vaak wijs ik dan iets aan op een andere jurk wat ze leuk zou kunnen vinden, zoals een poesje of vogelhuisje.

Overigens was de stof voor het jasje die ze koos zwart-wit gestreept. Geen eenhoorn te bekennen.
<<

Anoniem301

Bericht 24 Sep 2020 14:09

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Dee schreef:Maar wel lastig Kees! Wat heeft ze het liefst aan dan?
L. maak je bijvoorbeeld het gelukkigst met een legging en een lekkere trui (waarom mag dat niet meer als je 25 + bent?).


Hoezo mag dat niet? Ik draag dat nog steeds met veel plezier en het staat ook leuk ?
<<

Anoniem316

Bericht 24 Sep 2020 14:11

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Ik moet zeggen dat ik wel erg blij ben nog invloed te hebben op wat ze draagt. Ik leg vaak een aantal setjes klaar en daar mag ze dan uit kiezen.
De kinderen van mijn zwager en schoonzus mogen zelf kiezen.. en hoe die er soms bijlopen.... Sorry, maar dat gaat bij mijn kind(eren) dus echt niet gebeuren haha.

@Carrie, als ik jouw lijf had, had ik het ook met plezier gedragen denk ik ;)
<<

Anoniem301

Bericht 24 Sep 2020 17:28

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Oh Dee ik denk dat dat echt niet uit maakt! Maar goed je moet wel dragen waar jij je goed bij voelt.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 24 Sep 2020 17:31

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Ik heb Carries lijf ook niet bepaald, en ik trek ook prima een legging met (lange) trui aan hoor. Zit heerlijk en als je gewoon mooi spul koopt ziet het er ook prima gekleed uit.

♥♥
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 24 Sep 2020 17:53

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Elliot schreef:Ik heb Carries lijf ook niet bepaald, en ik trek ook prima een legging met (lange) trui aan hoor. Zit heerlijk en als je gewoon mooi spul koopt ziet het er ook prima gekleed uit.


Dat denk ik ook.

Ik kan niet zeggen dat E voor schandaal loopt als ze alles zelf uitzoekt. We sturen ook wel een beetje bij. Ze draagt geen gewone broek onder een jurk bijvoorbeeld (soms wil ze dat wel). Dan heeft ze de keuze of die jurk met een legging of die broek met een tshirt/trui.
Alleen van de week was ik geduldloos en ze wilde persee het (te kleine)zomerjurkje aan wat ze de dag ervoor bij oma aan had gehad (God knows why, het is geen zomer en het is te klein ??)
Het was wel een beetje pipi langkous maar toch niet echt heel erg lelijk ofzo (ook zeker niet mooi) maar dat was eigenlijk de enige keer dat ze niet helemaal normaal over straat ging hahaha

**
Laatst gewijzigd door Kees op 25 Sep 2020 10:23, in totaal 1 keer gewijzigd.
30-04-2017
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2813

Geregistreerd: 19 Okt 2013 10:39

Bericht 24 Sep 2020 18:02

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

O wat heeft jouw dochter prachtig lang haar ?!

Hier kiest dochter ook zelf wat ze aantrekt. Als ik iets pak wat ze niet wil dan is het compleet drama en daar pas ik voor. Ze heeft op xich wel een redelijke smaak. En ze kan prima combineren ?. Alhoewel, ze wil vooral graag glitter en roze, maar dat koop ik gewoon niet. En ze gaat regelmatig in haar Elsa jurk naar de crèche. Straks als ze naar school gaat mag ze niet meer zomaar alles, maar voor nu let ik vooral op of het niet te warm of koud is.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 24 Sep 2020 19:10

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Hier kleden ze zichzelf aan en oudste wil het liefste een legerprint joggingbroek aan, met een legerprint T-shirt, een legerprint vest en legerprint sokken. Vreselijk! Maar ik hoef het niet aan en toevallig vergeet ik het regelmatig om te wassen ??
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem301

Bericht 24 Sep 2020 19:12

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Elliot schreef:Ik heb Carries lijf ook niet bepaald, en ik trek ook prima een legging met (lange) trui aan hoor. Zit heerlijk en als je gewoon mooi spul koopt ziet het er ook prima gekleed uit.

Ja ik denk echt dat het leuk staat bij alle lichamen! Love een legging en trui.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 24 Sep 2020 20:51

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Herkenbaar Kees. Ik ga er ook geen strijd meer om maken. Ze kiest het grotendeels zelf, soms kan ik sturen en soms niet. En ja, dan loopt ze soms in een combi waarvan ik ooit ook gezegd zou hebben dat dat echt niet kan. (Niet bloot of zo hoor, maar qua kleuren).

Sinds het hele gebeuren met S is dit echt iets wat ik makkelijk naast mij neer kan leggen.

Ik maak wel vaak jurkjes voor haar, en die vindt ze tot nu toe prachtig.

Ze wil absoluut geen spijkerbroeken, joggingbroeken of andere broeken aan. Ben blij dat de broeken die in haar kast hangen, allemaal gekregen zijn. Leggings wil ze wel aan gelukkig!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 24 Sep 2020 21:09

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Ik vind dat een prima outfit Kees!

Bij ons echt het tegenovergestelde. Het maakt T echt niks uit wat ik hem aantrek geloof ik. Als ik er zelf geen heisa van zou maken als ik iets nieuws voor hem heb zou het hem denk ik de helft van de tijd niet opvallen. Joggingbroeken of skinny broeken lijken hem ook niet verschillend te zitten. Alleen schoenen heeft hij wel voorkeur in maar dan ligt dat meer aan het gemak waarmee hij ze aankrijgt. Ben benieuwd wanneer anders wordt!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 24 Sep 2020 21:15

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Heel herkenbaar hoor Kees, gelukkig kon het nog terug!
⁠♡♡♡
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3293

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 25 Sep 2020 05:47

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Ik vind dat een heel leuke outfit Kees! Super schattig juist dat het niet helemaal klopt. Maar ik vind het ook juist niet leuk als kinderen helemaal matching zijn.
Een z8 jurk met z8 legging en een invlecht is voor mijn gevoel echt zo'n kant en klare look die waar je in een nieuwbouwwijk om de paar huizen wel een meisje van tegenkomt.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 25 Sep 2020 06:15

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Hier begint de oudste eigenlijk nu pas sinds een jaar te zeggen wat ze wel en niet aan wil. Ik kon me er dus ook niks bij voorstellen toen vriend over zijn oudste zei dat ze 2,5 was en al koos wat ze aan wilde. Maar zoon begint nu soms ook al (voornamelijk de auto/dino shirts, soms ook de broek). Als we naar oma gaan en ik dan een ander shirt pak en zeg dat oma die heel mooi vind pakt hij een ander shirt uit de kast en zegt dat oma die ook mooi vind...
Maar de jongste heeft t ook al een paar gehad! Ik weet niet wat me overkomt ?
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2502

Geregistreerd: 26 Mei 2016 18:46

Bericht 25 Sep 2020 07:43

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Joh, als die foto al niet genoeg matcht vinden jullie vast ook een hoop van mijn kinderen. :D

Afgelopen zaterdag combineerde ze een blauwe jurk met groene broccoli's met en vest vol regenboogjes. Om het af te maken nog een gestreepte maillot. Ze gaat niet de deur uit zonder eenhoornspeldjes, dus het was een mooi bont geheel. Ik vind dat juist leuk. Laat haar maar lekker haar gang gaan en een eigen stijl ontwikkelen. In de pas lopen moet later nog genoeg.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 25 Sep 2020 10:24

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Ik koop denk ik gewoon kleren die bijna allemaal wel redelijk met elkaar matchen. Scheelt ook wel.
30-04-2017
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 25 Sep 2020 10:25

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Nan, zijn onze kinderen familie? :smile:
Ik heb ook zo’n bonte dochter, heerlijk. Ze kan er zo blij en trots mee zijn. Als ze echt voor gek zou lopen, dan stel ik wel iets anders voor.
Bij zoon is er nog steeds een grote afkeer van spijkerbroeken, dat vind ik wel jammer. Gelukkig heb ik wel wat mooie joggingbroeken voor hem, maar mijn smaak is het niet. (Hij heeft ook al die zachte denim joggers van Next, die krijg ik heb soms aan naar een feestje of zo)

Mijn zoon zijn tand is er uit en hij kan al wat zinnetjes lezen (groep 3). Wat een knul is het ineens aan het worden, zo groot. Ik ben zo trots :love:
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 25 Sep 2020 12:07

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Soleil, wat kunnen ze dan ineens groot zijn he! :heart:

T. heeft sinds woensdag zijn eerste tand eruit, ik werd gek van het gewiebel, dus heb hem een handje geholpen :angel:
Maar met zo'n gat in de mond ziet hij er meteen een stuk ouder uit ofzo, haha.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 25 Sep 2020 12:15

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Haha! die neiging had ik ook een beetje, maar toen kwam hij er vanochtend bij het eten uit.
Heel groot!
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 25 Sep 2020 13:22

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

V vroeg al heel lang of ze echte oorbellen mocht. Van mij hoefde het nog niet zo nodig. Afgelopen tijd ging ze steeds stickertjes op haar oren plakken. Dus vonden we het goed dat ze oorbellen zou krijgen. Vandaag was het zo ver! Spannend, maar ze gaf geen kik! Na de tweede oorbel wel even een traantje, maar voor de spiegel was het alweer goed en nu zegt ze steeds dat ze er zo blij mee is.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers