Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Afgekeurd

<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1936

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:18

Bericht 11 Sep 2020 21:23

Afgekeurd

Hoi,
Is er hier iemand die duurzaam is afgekeurd (en wel gewerkt heeft/opleiding gedaan) en contact zou willen met mij hierover? Ik ben benieuwd naar wat je doet op een dag, hoe je ermee omgaat naar anderen, hoe je het hebt kunnen accepteren, hoe je de toekomst ziet etc.
Ik ben zelf in 2013 afgekeurd (IVA) ivm psychische kwetsbaarheid. Ik dacht dat ik het wel geaccepteerd had, maar blijkbaar niet. Besef me de laatste tijd pas echt dat het ook in de toekomst niet meer gaat lukken om te werken.
Reactie mag ook via pm.
Bedankt!
Juli 2015
Maart 2017
<<

Anoniem307

Bericht 15 Sep 2020 20:29

Re: Afgekeurd

Op mijn 19e was ik al WAO 80-100% afgekeurd en toen heb ik me op mijn 20e laten herkeuren en op mijn verzoek hersteld laten melden. Dat heb ik 10 jaar volgehouden en na langdurige ziektewet en WW, werd ik vorig jaar WGA 80-100% afgekeurd. Mijn man is IVA 80-100% afgekeurd. Inmiddels werken we beiden weer. Eigenlijk is dat een klein wonder, maar we zijn er erg dankbaar voor. Als ik een jaar geen uitkering van WGA heb ontvangen, word ik hersteld gemeld. Mijn man blijft, ondanks zijn werk, een leven lang IVA houden. Wellicht dat ze hem over drie jaar oproepen om te herkeuren en dan zal hij of hersteld of WGA worden. Ons herstel is niet vanzelf gegaan en afgekeurd word je ook niet zo maar. Maar ben blij dat het UWV ons de kans heeft gegeven op eigen tempo te herstellen er natuurlijk vanuit gaande dat mijn man nooit meer zou herstellen.

Als je erover wilt praten, dan mag je me altijd een DM doen. Maar kan me ook voorstellen dat je daar niet zoveel behoefte aan hebt, omdat wij herstellende/hersteld zijn.
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1936

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:18

Bericht 16 Sep 2020 10:43

Re: Afgekeurd

Ik stuur je een dm!
Juli 2015
Maart 2017
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 23 Sep 2020 01:25

Re: Afgekeurd

Ik heb in het verleden altijd gewerkt en gestudeerd, maar liep keer op keer vast, o.a. vanwege mijn psychische gesteldheid. Inmiddels heb ik al tien jaar niet meer gewerkt. Destijds wel een keuring ondergaan en toen werd geconcludeerd dat ik maar voor 50% belastbaar was.

Vorig jaar heb ik samen met een jobcoach vanuit de GGZ geprobeerd de draad weer op te pakken, nadat ik een indicatie baangarantie heb gekregen. Begin dit jaar echter, naast mijn bestaande diagnoses, ook nog de diagnose ASS gekregen, waardoor de situatie nog complexer is geworden, maar meer en meer puzzelstukjes op hun plaats vallen.

Je mag me een PB sturen. Veel meer wil ik nl. niet op het forum hebben staan.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1936

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:18

Bericht 23 Sep 2020 07:02

Re: Afgekeurd

Begrijpelijk Marie, en bedankt voor je bericht.
Ik stuur je straks even een pm!
Juli 2015
Maart 2017

Terug naar Meet & greet

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers