Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Is ie weer, beste mascara?

<<

Anoniem332

Bericht 07 Mrt 2020 07:34

Re: Is ie weer, beste mascara?

Ik heb ook een nieuwe mascara gekocht eigenlijk 2 want 1 + 1 gratis bij Kruidvat op L’Oréal producten.

Ik heb de Bambi eye en de baby doll mascara gekocht.

Ik heb korte wimpers, maar die baby doll is perfect! Bambi ga ik iemand anders blij mee maken. Die klontert te veel aan elkaar bij mij.
<<

Neno

Kwebbel

Berichten: 499

Geregistreerd: 09 Feb 2020 08:45

Bericht 07 Mrt 2020 07:51

Re: Is ie weer, beste mascara?

Gebruik al jaren Lancôme hypnose drama, heb de waterproof en de gewone variant, afhankelijk van het weer welke ik gebruik die dag.
<<

Anoniem292

Bericht 07 Mrt 2020 09:59

Re: Is ie weer, beste mascara?

Pannetoet schreef:
Hugo schreef:
Ik zweer bij de blauwe Glam & Doll.
https://www.etos.nl/producten/catrice-g ... lsrc=aw.ds


Ja, die heb ik ook :heart:


Ik vind hem overigens op z’n best nadat 1 a 2 weken open is, dan wordt de structuur net iets dikker. Ik ben dan écht blij met mijn wimpers!
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 07 Mrt 2020 18:14

Re: Is ie weer, beste mascara?

Voor de L'Oréal Bambi lashes gebruikers:
Volgende week zijn er 2 stuks voor (ik dacht) 9 euro bij de kruidvat!
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 07 Mrt 2020 19:35

Re: Is ie weer, beste mascara?

Prosecco schreef:Voor de L'Oréal Bambi lashes gebruikers:
Volgende week zijn er 2 stuks voor (ik dacht) 9 euro bij de kruidvat!


Oeh dat is een goeie! Die gebruik ik sinds kort en ik ben hier heel tevreden mee. Geeft me mooie lange wimpers met goed volume.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 20 Sep 2020 14:32

Re: Is ie weer, beste mascara?

Kruidvat heeft weer 1 + 1 gratis op alle mascara’s. In ieder geval vrijdag nog wel. Ik heb lash paradise van ‘l oreal gekocht en ben heel tevreden! Alleen moet ik wennen aan het geurtje, dat hoeft voor mij niet zo.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1635

Geregistreerd: 11 Jul 2018 17:09

Bericht 21 Sep 2020 16:23

Re: Is ie weer, beste mascara?

Afbeelding

Ik heb sinds een tijdje deze, vind hem helemaal fantastisch haha!
<<

Anoniem307

Bericht 21 Sep 2020 20:50

Re: Is ie weer, beste mascara?

Carrie schreef:
ChiQ schreef:Ik was laatst in Antwerpen, daar had een vriendin van mijn vriendin weer een van L'oreal, toen herinnerde ik me dat ik de lash paradise zo fijn vind van L'oreal. Dat ie die rose/roze! Dus die heb ik weer aangeschaft naar volle tevredenheid weer. Ik vind die volume geven en lengte. Maar mijn vriendin zweert weer bij die van Rituals, een witte.

Deze? Die ken ik helemaal niet, ga ‘m eens proberen dan.

https://www.bol.com/nl/p/loreal-paris-p ... gI-zfD_BwE


Ik ben over geen mascara tevreden. Dus ik heb die in de link maar besteld. Voor 6,81 kan proberen geen kwaad. Had onlangs één van Pupa, maar dat was ook drie keer niets.
<<

Anoniem316

Bericht 21 Sep 2020 21:36

Re: Is ie weer, beste mascara?

Ik heb op het moment I need a miracle mascara van Essence. Vind ik zelf een hele fijne mascara. Mooie gespreide wimpertjes, en zorgt voor een mooie lengte.
<<

Anoniem313

Bericht 22 Sep 2020 17:07

Re: Is ie weer, beste mascara?

Bij de Etos nu alle L’Oréal twee voor de prijs van een. Ik heb Lash Paradise en Air Mega Volume gekocht.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 22 Sep 2020 17:40

Re: Is ie weer, beste mascara?

Ja ik dacht dus dat die actie bij Kruidvat was. Heb geen Etos hier om de hoek dus heb nu gewoon die l’oreal laag paradise voor de hoofdprijs gekocht.
#teammaple🍁
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 22 Sep 2020 17:43

Re: Is ie weer, beste mascara?

Caulfield schreef:Bij de Etos nu alle L’Oréal twee voor de prijs van een. Ik heb Lash Paradise en Air Mega Volume gekocht.


Ja, die Air zag ik ook! Ga je die snel gebruiken? Ben heel benieuwd! :)
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 22 Sep 2020 17:58

Re: Is ie weer, beste mascara?

Urban Naked schreef:Ja ik dacht dus dat die actie bij Kruidvat was. Heb geen Etos hier om de hoek dus heb nu gewoon die l’oreal laag paradise voor de hoofdprijs gekocht.


Hopelijk heb je waterproof gekocht ?. Vrijdag was daar nog wel 1 + 1 gratis op alle mascara’s.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers