Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke activiteiten ondernemen jullie samen?

<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1639

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 03 Aug 2020 11:43

Re: Welke activiteiten ondernemen jullie samen?

Wij gaan regelmatig weg. Winkelen, uiteten, ergens wandelen, soms gewoon lekker een rondje rijden, spelletjes avond, avond lang series kijken samen, samen uitgebreid koken... Vast nog meer, maar kom ik nu even niet op :palm:
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1639

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 03 Aug 2020 11:44

Re: Welke activiteiten ondernemen jullie samen?

Lejow schreef:Met mijn ex deed ik eigenlijk niks.. Hij wilde niks en had nooit ergens zin in, ook niet met onze dochter erbij. De bios kon er nog net af, maar dat was het wel.
Wilde amper uit eten, niet een nachtje naar een hotel, niet op vakantie....

Nu met mijn nieuwe vriend, ik weet niet wat me overkomt...
Niet alleen met de kids erbij, maar ook gewoon samen. Uit eten, nachtje naar hotels, op vakantie, stuk fietsen, naar een concert... :love:

Super fijn voor je dat je zo gelukkig bent met je nieuwe lover lieve Lejow! :D
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 03 Aug 2020 19:07

Re: Welke activiteiten ondernemen jullie samen?

Bedankt voor al jullie reacties!
Hier is onze tijd samen gewoon niet enorm, en vaak ook onduidelijk wanneer die tijd er dan is. En door het werk van mijn vriend gaat hij al elke avond uiteten, dus ik weet ook dat ik hem daar geen plezier mee doe, maar ik vind het wel heel leuk :-) Hij gaat dan ook wel meestal mee voor mij. We hebben ook gewoon heel veel verschillende interesses wat het ook niet altijd even makkelijk maakt.
Ik moet maar weer eens op zoek naar een leuke netflix serie die we samen kunnen kijken.
:heart: :heart: 2011
<<

Flippin' Bitch

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 238

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:56

Bericht 23 Aug 2020 19:57

Re: Welke activiteiten ondernemen jullie samen?

- Crossfit
- Optredens/concerten bezoeken
- Wandelen
- Koken
- YouTube kijken
- Uit eten / biertje drinken in de kroeg
- Winkelen
<<

Libelle'

Kwebbel

Berichten: 404

Geregistreerd: 04 Nov 2016 13:06

Bericht 15 Sep 2020 22:18

Re: Welke activiteiten ondernemen jullie samen?

We doen echt heel veel samen :).
-Fietsen
-Op bezoek bij vrienden en familie
-Wandelen
-Theater, bios enz
-Uit eten of terras
-Spelletjes
-Vakanties
-Eigenlijk hadden we soort van "afspraak" dat ik altijd kook(kan ik gewoon beter) en hij ruimt daarna op en maakt schoon (kan hij beter, ik ben sneller tevreden met dingen op dat gebied) maar uiteindelijk staan we alsnog altijd samen te koken en op te ruimen :smile:
Boodschappen doen we ook samen.
Nu ik erover nadenk doen we eigenlijk alles samen :smile:
Grappige is voor ik hem kende ik altijd zei dat ik niet zo'n relatie zou willen waarbij alles samen gedaan wordt, maarja :palm:
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 19 Sep 2020 18:20

Re: Welke activiteiten ondernemen jullie samen?

Van alles! Borrelen, uit eten, door de stad wandelen, ergens ontbijten, thuis chillen, lekker samen koken met een muziekje en een wijntje, festivals, weekendjes weg, sauna, spelletjes. We doen heel veel samen, maar ook regelmatig apart :) hij is nu een paar dagen zeilen op de middellandse zee, dus dat is leuk!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 19 Sep 2020 18:46

Re: Welke activiteiten ondernemen jullie samen?

Klinkt zeker leuk Harrison! Mijn man is dit weekend ook de deur uit (kamperen). Lekker rustig :)

Wat wij samen doen (en dan dus niet met het gezin, maar met z'n tweetjes):
- uit eten
- naar de sauna
- naar feestjes of café
- een spelletje
- lekker lang kletsen
- wandelen
- heel soms een weekendje weg, maar da's echt lang geleden!
- massages geven

edit: en festivals ook wel maar dan zijn we ook wel altijd met meer vrienden
#teammaple🍁
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 19 Sep 2020 19:23

Re: Welke activiteiten ondernemen jullie samen?

Chill UN! En ja dat is waar bij festivals zijn we altijd met meer inderdaad.
<<

kippie

Lady-post-a-lot

Berichten: 1276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:34

Bericht 21 Sep 2020 09:42

Re: Welke activiteiten ondernemen jullie samen?

Wij niet veel..

Meestal is er altijd wel een kind thuis.
En oppas regelen vind ik altijd veel gedoe. Ik voel mij dan altijd bezwaart om te vragen.. :palm:

Ik denk dan maar zo die tijd komt wel weer..
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 21 Sep 2020 10:04

Re: Welke activiteiten ondernemen jullie samen?

Vind je dat jammer kippie?

Een oppas moet je lekker betalen, dan hoef je je niet bezwaard te voelen:) Zat tieners die heel blij worden van een avondje chips kauwen op je bank, en met €15 weer naar huis gaan na een paar uurtjes.
#teammaple🍁
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 21 Sep 2020 10:20

Re: Welke activiteiten ondernemen jullie samen?

Echt met z'n tweeën lukt nu niet meer zo vaak, maar binnenkort komt er voor het eerst een oppasmeisje en dan gaan wij naar het theater. Zouden we een halfjaar geleden al doen, maar ja, corona. Wel zijn we dit jaar twee keer een weekend weg geweest, toen paste m'n schoonmoeder bij ons thuis op. Denk dat ik haar binnenkort ook weer even een nachtje laat logeren bij m'n moeder ofzo, dan kunnen we lekker uit eten.
❤ 7 juni 2018
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2863

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 21 Sep 2020 15:35

Re: Welke activiteiten ondernemen jullie samen?

Urban Naked schreef:Vind je dat jammer kippie?

Een oppas moet je lekker betalen, dan hoef je je niet bezwaard te voelen:) Zat tieners die heel blij worden van een avondje chips kauwen op je bank, en met €15 weer naar huis gaan na een paar uurtjes.


Ja toch? Onze oppas biedt zich regelmatig overdag aan om langs te komen om met (1 van de) kinderen op pad te gaan. Als wij haar echt nodig zijn betaal ik haar, maar ze vindt het gewoon echt heel leuk en ik hoef me daar dus zeker niet bezwaard om te voelen.

Nu we haar ‘hebben’ gaan we weer wat vaker samen uit eten. Begin van de maand gedaan en en ook komend weekend gaan we weer.
Verder proberen we zo nu en dan een dagje weg te plannen met z’n tweetjes.
Voor de jongste er was zijn we ook nog eens een nachtje met z’n tweetjes weg geweest, dat willen we binnenkort wel nog een keertje plannen, maar 3 ergens onderbrengen is wel wat lastiger ?.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers