Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Fashion on a budget!

<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 19 Nov 2013 21:12

Re: Fashion on a budget!

Ik kom veel bij de Action (inmiddels bestaat een kwart van mijn kledingkast uit Action-kleding :P ), soms Zeeman en C&A.
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Anoniem 52

Bericht 19 Nov 2013 21:25

Re: Fashion on a budget!

Onze kringloopwinkel is niet slecht :) En anders de kringloopwinkel van Santpoort Noord! Tenminste, vroeger had die echt heel mooi spul..
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 21 Nov 2013 01:57

Re: Fashion on a budget!

Bazinga, bedoel je dan die in H of B?
Bedankt voor de tip over Santpoort Noord.

Ik ben niet zo van de kringloop, maar ga misschien toch eens kijken. Je weet het maar nooit...
<<

Anoniem 52

Bericht 21 Nov 2013 02:42

Re: Fashion on a budget!

In H. In B. Vind ik vrij duur. Je moet gewoon goed kijken, zit vaak mooi spul tussen! Vaak moeten mensen een drempel over, heb ik t idee. Alsof kringloopkleding slecht is..
<<

Anoniem301

Bericht 22 Nov 2013 10:27

Re: Fashion on a budget!

Nyx schreef:Het plan is wel om 'binnenkort' naar de Primark te gaan, maar ik weet niet of ik zolang kan wachten. Vanmiddag eens kijken of de Action nog iets heeft. Ik vind 25 euro voor 7 slips nu helemaal te duur haha, dus dat gaat hem sowieso niet meer worden. :P


Bij de H&M kun je ook goedkoper slipjes kopen.
<<

Phileine

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 284

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:37

Bericht 22 Nov 2013 11:06

Re: Fashion on a budget!

Forti schreef:I loveee Primark. Ik wil dat er eentje in de buurt komt!


Ja, dat vind ik ook!

Ik koop veel kleding bij Wibra, je verwacht het misschien niet, maar ze verkopen echt leuke kleding. Ze hebben leuke blazers, hemdjes, rokken en leggings. Zeeman vind ik soms ook wel leuk, maar is wat meer basic. Bij de Action hebben ze soms ook leuke truien, daar betaal je maar een euro of 6. Bij de kringloop koop ik liever geen kleding meer omdat het ontzettend stinkt. Er zit een hele nare lucht in de kleding bij de kringloop hier die ik er amper uit krijg met wassen, dat vind ik wel jammer, want ze verkopen soms best leuke dingen.
R. 08-2020 ❤️

S. 07-2022 💜
<<

Anoniem7

Bericht 22 Nov 2013 11:10

Re: Fashion on a budget!

Weet iemand of de Primark in Zoetermeer of Hoofddorp straks rond het middaguur een beetje te doen is, qua drukte? Ik verwacht geen oase van rust maar kijken/passen zonder dringen/lang wachten is toch wel fijn.
<<

Anoniem5

Bericht 23 Nov 2013 08:31

Re: Fashion on a budget!

Maple schreef:Weet iemand of de Primark in Zoetermeer of Hoofddorp straks rond het middaguur een beetje te doen is, qua drukte? Ik verwacht geen oase van rust maar kijken/passen zonder dringen/lang wachten is toch wel fijn.


Rond het middaguur vind ik het altijd vrij druk in Hoofddorp, volgens mij komen er veel tijdens de lunchpauze even shoppen. Ik ga er eigenlijk alleen nog maar door de week direct met openingstijd heen als ik echt wil shoppen. Als ik alleen sokken of ondergoed voor de kinderen ga halen kom ik er rond de lunch maar laat ik degene met wie ik ben buiten wachten met de kinderen. Bij de kassa schiet het meestal wel op doordat er zoveel zijn.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 23 Nov 2013 09:35

Re: Fashion on a budget!

Carrie schreef:
Nyx schreef:Het plan is wel om 'binnenkort' naar de Primark te gaan, maar ik weet niet of ik zolang kan wachten. Vanmiddag eens kijken of de Action nog iets heeft. Ik vind 25 euro voor 7 slips nu helemaal te duur haha, dus dat gaat hem sowieso niet meer worden. :P


Bij de H&M kun je ook goedkoper slipjes kopen.


Ja, en die zijn ook van super goede kwaliteit. Ik heb ook duurdere lingerie van Ck enzo, nou die blijven lang niet zo mooi als van van de H&M!
<<

Anoniem7

Bericht 23 Nov 2013 09:41

Re: Fashion on a budget!

Coco schreef:
Maple schreef:Weet iemand of de Primark in Zoetermeer of Hoofddorp straks rond het middaguur een beetje te doen is, qua drukte? Ik verwacht geen oase van rust maar kijken/passen zonder dringen/lang wachten is toch wel fijn.


Rond het middaguur vind ik het altijd vrij druk in Hoofddorp, volgens mij komen er veel tijdens de lunchpauze even shoppen. Ik ga er eigenlijk alleen nog maar door de week direct met openingstijd heen als ik echt wil shoppen. Als ik alleen sokken of ondergoed voor de kinderen ga halen kom ik er rond de lunch maar laat ik degene met wie ik ben buiten wachten met de kinderen. Bij de kassa schiet het meestal wel op doordat er zoveel zijn.

Moet zeggen dat het me uiteindelijk mee viel! Het was echt wel druk, daar had ik me al op ingesteld.
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 25 Nov 2013 19:44

Re: Fashion on a budget!

Ik kocht altijd al wel shirtjes, vestjes en jasjes bij de Zeeman. Broeken had ik er nog nooit gekocht. Twee weken terug een mooie zwarte broek gekocht, wat zit deze fijn! Ik kon ook nog een maatje kleiner aan. Ik heb er 13 euro voor betaald. Dat is geen geld. Ben wel benieuwd hoe lang de broek goed blijft.
10-08-2017 ♥
<<

Anoniem173

Bericht 25 Nov 2013 21:05

Re: Fashion on a budget!

Op dit moment is de zeeman best wel een goed adres voor kledimg, ze hebben echt leuke dingen zag ik in de folder staan!
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers