Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


week 38

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 13 Sep 2020 20:53

week 38

Nog leuke plannen in week 38?

Maandag ga ik werken, savonds of werken of tv kijken of fotoboek maken.
Dinsdag, werken, kinderen ophalen want de oppas is er niet, dan proberen thuis wat verder te werken. s'avonds niks gepland dus een van dezelfde 3 opties als gisteren.
Woensdag, in de ochtend naar de kapper. Smiddags hangt af van de eventuele speelafspraken en s avonds gaan we uiteten in een pannenkoekenhuis.
Donderdag werken, na schooltijd naar de sport van de kinderen.
Vrijdag na schooltijd tot en met zondag weekendje weg!
:heart: :heart: 2011
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 13 Sep 2020 21:00

Re: week 38

Maandag werken, 's avonds waarschijnlijk even naar het nieuwe huis kijken omdat het traditie is dat er versierd wordt.
Dinsdag eerst naar ons nieuwe huis, dan naar de notaris voor de overdracht en vervolgens weer terug naar het huis om in ieder geval een kantoortje in te richten.
Woensdag massage en 's avonds met man uit eten.
Donderdag fysio en intake gesprek bij de nieuwe kinderopvang.
Vrijdag werken en verven in ons nieuwe huis en alvast wat dingen verhuizen.

Fijne week allemaal!
Insta: je_ei_kwijt
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43706

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 13 Sep 2020 21:00

Re: week 38

Ik ben dinsdag uitgerekend. Dus ik hoop dat ik deze week beval en m'n kraamweek heb. Ben ik wel aan toe.

Waar gaan jullie van 't weekend heen Studiebol? Veel plezier alvast!
Let's discover the world together.
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 13 Sep 2020 21:03

Re: week 38

Spannend Marin!

Heerlijk een weekendje weg Studiebol.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 13 Sep 2020 21:04

Re: week 38

Ik heb buiten het werk om wel een prima week voor de boeg.

Morgen: werken
Dinsdag: werken en m'n vriend en ik zijn die dag vijf jaar samen en dat vieren we met een bbq (gewoon voor ons drieën).
Woensdag: naar peutergym en daarna lunchen met m'n dochter en m'n zusje
Donderdag: werken
Vrijdag: met een oud-collega en m'n dochter lunchen in Den Haag
Zaterdag: borrelen met een vriendin
Zondag: geen plannen
❤ 7 juni 2018
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 13 Sep 2020 21:05

Re: week 38

Maandag - werken, 's avonds loopgroep.
Dinsdag - werken, 's avonds vergadering oudercommissie.
Woensdag - werken, 's avonds hardlopen.
VAKANTIE!
Donderdag - geen plannen.
Vrijdag - geen plannen.
Zaterdag - Hardlopen, boodschappen doen, korfbal kijken bij m'n zusje.
Zondag - Beginnen met pakken voor de vakantie! ?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6197

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 13 Sep 2020 21:06

Re: week 38

Ik hoop op een rustige week. Naast werken en sporten staat er nog niks. Hoop dat het zo blijft! Hopelijk dan nog een avond wandelen met vriendin(nen) en donderdag lekker een vrije dag met m'n dochter.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 13 Sep 2020 21:07

Re: week 38

Spannend Marin!

Maandag: zoon gaat 's ochtends naar de psz, ik ga dan boodschappen doen. 's middags samen chillen.

Dinsdag: geen plannen nog

Woensdag: mijn moeder komt hierheen, helpen met het huishouden. 's avonds eten en slapen zoon en ik bij mijn ouders

Donderdag: met mijn zoon en ouders naar mijn zusje in het hoge noorden! Zin in, weer een dagje met mijn nichtje knuffelen.

Vrijdag, zaterdag en zondag nog heerlijk geen plannen.
10.04.17
<<

Anoniem313

Bericht 13 Sep 2020 21:14

Re: week 38

Oh Marin, zo spannend! Succes. En Bliss, wat een gezellige week heb jij.

Net als Joey ga ik voor rust.

Maandag: werken, touchup van m’n powder brows, ‘s avonds naar voetbal met oudste.
Dinsdag: werken op locatie, erna borrelen en eten met vriendin.
Woensdag: vrij! Sporten, huishouden, kinderen, dat soort dingen.
Donderdag: werken en mondhygiëniste :thumbdown:
Vrijdag: werken en niks.
Zaterdag: sporten van kinderen en mezelf.
Zondag: nog niks gepland.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43706

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 13 Sep 2020 21:22

Re: week 38

Gefeliciteerd vast Bliss!
Fijne vakantie Burn. Wat gaan jullie doen?
Veel plezier bij je nichtje, Saga!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem291

Bericht 13 Sep 2020 21:23

Re: week 38

Ma: hopelijk wat thuis werken als de kleine een keer wil slapen overdag ? belafspraak met de osteopaat
Di: werken en als ik het red qua tijd s avonds pilates
Wo: gelijk uit school gesprek met de juffrouw
Do: werken
Vr: werken
Za: 8:00 fysio, zoon naar kaboutervoetbal, s middags visite en s avonds met 2 vriendinnen een drankje doen bij een jarige vriendin
Zo: wandelen met een vriendin.
<<

Anoniem326

Bericht 13 Sep 2020 21:37

Re: week 38

Spannend Marin!
Wat een leuke week Bliss

Maandag: kinderen studiedag en ik vrije dag. We gaan naar de Efteling
Dinsdag: meester van mijn jongste dochter is verkouden en moet wachten op zijn test en uitslag. Uitslag op z’n vroegst dinsdag bekend. En er zijn geen invallers, want er zijn drie leerkrachten op de school aan het wachten op test en uitslag, dus mijn dochter heeft geen school. En ik moet thuiswerken
Woensdag: halve dag werken, middag vrij
Donderdag: werken kinderen school en bso
Vrijdag: halve dag werken en in de middag kinderen zwemles
Zaterdag: meisjes balletles
Zondag: niks
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 13 Sep 2020 21:42

Re: week 38

Maandag ; boodschappen doen/opruimen/schoonmaken etc, kids halen tussen de middag en na school, naar paardrijden met de oudste en s'avonds niks.
Dinsdag ; tussen de middag met de oudste voor de prikken die je als (bijna) 9 jarige krijgt - beetje spannend vind ik dat wel, ze heeft een angststoornis en raakt waarschijnlijk in paniek voor het onbekende. S'middags na school haal ik ons nichtje op bij oma en kleed ik mijn jongste en haar om en gaan ze turnen. Min man werkt als het goed is thuis. S'avonds niks.
Woensdag ; s'morgens ga ik met mijn vriendin een ronde lopen, ditmaal richting de stad. S'middags niks bijzonders.
Donderdag ; Wederom school en na school de kleintjes weer wegbrengen richting turnen. Mijn man moet in de avond trainen.
Vrijdag ; kids weer naar school, ik ga wat spullen uitzoeken voor de rommelmarkt van het weekend.

Geen heel bijzondere week dus :palm:

Ik ben heel benieuwd, Marin!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 13 Sep 2020 21:43

Re: week 38

Ma: thuis studeren en huiswerk maken
Di: werken en daarna sporten
Wo: werken
Do: werken en daarna sporten
Vr: hele dag les. M’n ouders halen m’n zoons uit school voor logeerpartij, m’n man gaat een weekend weg. Ik ga savonds borrelen in Utrecht met een vriend.
Za: UITSLAPEN want ik ben alleen. Ik ga nog wat plannen voor mezelf: een museum of een stadswandeling en daarna ergens lekker eten.
Zo: UITSLAPEN. M’n ouders brengen m’n oudste naar een feestje en de jongste weer thuis. Smiddags haal ik de oudste weer op. En dan komt m’n man weer thuis en is alles weer same old same old.
#teammaple🍁
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 13 Sep 2020 21:50

Re: week 38

Fijne week allemaal!

Maandag - thuis werken, ik heb een propvolle agenda dus ik heb er nu al geen zin in, en als ik klaar ben ga ik op de bank liggen en de rest van de dag niks meer doen
Dinsdag - op school werken
Woensdag - nog niet echt plannen, misschien even met zoontje naar de bieb of zo, verder wat in huis doen en wat wasjes draaien
Donderdag - thuis werken en daarna bij mijn ouders eten
Vrijdag - peuterpop met zoontje en verder nog geen plannen
Zaterdag - huishouden, boodschappen doen en als we oppas kunnen regelen willen man en ik 's avonds uit eten gaan of zo
Zondag - volgens mij nog geen plannen
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 13 Sep 2020 21:56

Re: week 38

Oh heerlijk, UN! Ik hoop eigenlijk dat m'n vriend zondag met m'n dochter en stiefdochter naar m'n schoonouders gaat, zodat ik ook even lekker alleen ben ?? Zouden ze vorige week doen, maar toen werd iedereen verkouden.
❤ 7 juni 2018
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 13 Sep 2020 21:59

Re: week 38

Marin schreef:Fijne vakantie Burn. Wat gaan jullie doen?


We gaan eerst een week naar Europarcs in Susteren, Limburg. En daarna nog een week naar De Eemhof.

Succes en sterkte deze week! Hopelijk hoef je niet lang meer te wachten!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 13 Sep 2020 21:59

Re: week 38

Maandag; scholing in de ochtend, ‘s middags zwemles en hockey middelste, ‘s avonds sporten.
Dinsdag: wandelen en lunchen met vriendin, ‘s middags dansles oudste, ‘s avonds niks.
Woensdag; sporten, caravan inpakken, ‘s middags speelafspraakjes van de meisjes
Donderdag: werken van 10 tot vrijdagochtend 10
Vrijdag: sporten, caravan verder inpakken, na schooltijd rijden we naar een charmecamping in de buurt voor een laatste weekendje kamperen. dit jaar. Zondagavond gaan we weer terug naar huis.
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 14 Sep 2020 09:38

Re: week 38

Marin, ik hoop voor je dat je deze week mag bevallen. Spannend hoor!
UN, wat heerlijk, een heel weekend voor jezelf. Geniet ervan :)
Bliss, klinkt als een gezellige week. En alvast gefeliciteerd met jullie 5-jarig jubileum.
Bisq, succes in jullie nieuwe huis!

Maandag: ik vertrek zo naar mijn werk en werk tot 21u ongeveer denk ik.
Dinsdag: werken van 7u30 tot 15u, daarna de kinderen van school halen.
Woensdag: vrij! Huis poetsen. 'S middags de kinderen naar mijn zus brengen, zelf heb ik een vergadering. 'S avonds ga ik denk ik wandelen met een paar vriendinnen.
Donderdag: vrij! Ik fiets denk ik naar mijn ouders op ziekenbezoek bij mijn vader. Hij heeft 2 maanden geleden een fietsongeluk gehad en is nog steeds herstellende.
Vrijdag: vrij! Nog geen idee wat ik ga doen. 'S avonds de oudste naar turnles brengen.
Zaterdag: ik denk dat we met ons vieren ofwel naar een grote buitenspeeltuin fietsen, ofwel naar de spottersplek in Eindhoven, dat willen de kinderen graag een keer.
Zondag: de jongste heeft eind van de ochtend turnles. 'S middags gaan we met vrienden borrelen op een terras met buitenspeeltuin/springkasteel aan voor de kinderen, handig!

Fijne week allemaal!
2012 & 2016
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 14 Sep 2020 20:02

Re: week 38

Maandag: werken en in de avond iets bakken met appel, want we hebben een berg melige appels liggen zie ik net.

Dinsdag: werken. In werktijd met collega’s een werkbespreking bij een leuk cafeetje hier vlakbij.

Woensdag: kids studiedag. Ik ga eerst naar de nagelsalon en kids naar oma. En daarna picknick in het bos. Eind van de middag hockeytraining voor de meisjes.

Donderdag: werken en in de avond niksen denk ik.

Vrijdag: boodschappen, poetsen en daarna koffietje met een vriendin. Mijn man gaat een weekend weg dus ik ben alleen met de meisjes. In de avond spelletjesavond en ze mogen bij mij in bed slapen.

Zaterdag: zwemles van de oudste, in de middag niks bijzonders en in de avond bij mijn ouders eten.

Zondag: overdag nog geen plannen en in de avond gaan de meisjes bij mijn ouders logeren. Ik heb maandagochtend al vroeg een afspraak voor mezelf in het ziekenhuis.
<<

Anoniem307

Bericht 14 Sep 2020 22:44

Re: week 38

Vandaag: Auto voor de APK. Goedgekeurd in één keer. Daarna werken van 12.15u tot 16.15u en mijn man gehaald van zijn werk.
Morgen: Werken van 08:00u tot 16:30.
Woensdag: Idem
Donderdag: Naar kantoor van 10:00 tot 14:00, zodat ik even kan brunchen met mijn afdeling.
Vrijdag: Ik denk weer een lange, lange, lange dag.

En dan hebben we weer 32 uur verdeelt over 5 dagen. Geef me gewoon een dag vrij. Ik kan ook 4x8 werken toch?
<<

Anoniem298

Bericht 15 Sep 2020 09:08

Re: week 38

Fijne week allemaal! Marin, (nogmaals) succes met de laatste loodjes. Het kan nu echt niet lang meer duren (al is elke dag dat het langer duurt er waarschijnlijk een teveel als je er zo naar uitkijkt).

UN, wat héérlijk om een weekend alleen te zijn, geniet ervan!

Holly, hoe was het in de Efteling gisteren? Beetje te doen qua drukte?

Burn, fijne vakantie alvast!

Bisq, gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!

Bliss, jullie gefeliciteerd met jullie jubileum, eet smakelijk vanavond ?

Mijn week:
Maandag: begon niet zo denderend, heb mn hart uitgekotst, echt serieus wel tien keer minimaal overgegeven tussen zondagavond en maandagochtend. Ik had zondag een feestje en de wijn viel blijkbaar helemaal niet goed (had maar 2 wijntjes op), maar ben er echt goed ziek van. Dus maandag hele dag op de bank gelegen, gelukkig hield het overgeven rond het middaguur wel op en kon ik met droge crackers en thee de dag doorkomen.
Dinsdag: mn buik voelt nog niet helemaal lekker, dus ik doe rustig aan. Gelukkig ben ik vrij vandaag en ik had geen plannen, dus dat kan gewoon.
Woensdag: overdag werken
Donderdag: overdag werken
Vrijdag: overdag werken
Zaterdag: overdag werken (lekker veel variatie hè haha)
Zondag: de laatste dingetjes klaarmaken voor de verjaardag van mijn man, hij is maandag jarig dus ik pak wat cadeaus in, moet nog de deur afmaken die hij eindelijk krijgt in z’n computerkamer etc.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3402

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 15 Sep 2020 23:12

Re: week 38

Weinig bijzonders. Van maandag tot vrijdag elke dag werken.

Maandagavond met de buurvrouw 8,4 kilometer gewandeld en honderduit gekletst

Dinsdagavond op de fiets naar naburige stad voor eerste van 3 architectuurlezingen over de stad Groningen.

Woensdagavond. Samen met buurvrouw naar oud buurvrouw op de koffie /thee om bij te kletsen. Was oorspronkelijk gepland afgelopen maart of zo in eerste coronaweek na toespraak Rutte dat we thuis moesten blijven. Dus genoeg bij te praten

Donderdagavond: niets. Of wat boodschappen doen bij lokale groentewinkel om daar kort bij te kletsen

Vrijdag avond: nog geen plannen. Afhankelijk van weer misschien even toeren met broer en hapje eten

Zaterdag: als het nog lekker weer is op de fiets naar Zwolle om naar de Anningahof te gaan. Een beeldenpark. Nog nooit geweest en weet nog naar sinds kort dat die er zit. Misschien eerst bij het nabijgelegen Hotel Van der Valk lunchen
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers