Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Narcose peuter

<<

Anoniem309

Bericht 13 Sep 2020 23:32

Re: Narcose peuter

Sterkte morgen, Raven! Ik hoop dat het morgen snel achter de rug is en je je dochter gauw weer opgelucht in je armen kan sluiten.
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1689

Geregistreerd: 01 Jan 2019 11:13

Bericht 14 Sep 2020 07:33

Re: Narcose peuter

Sterkte vandaag!
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Rayna

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 995

Geregistreerd: 23 Feb 2016 22:09

Bericht 14 Sep 2020 07:56

Re: Narcose peuter

Sterkte vandaag!
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 14 Sep 2020 08:13

Re: Narcose peuter

Dank je wel allemaal.
Ze ligt nu op de operatietafel. Mijn man is mee.
Ze wilde niet gaan slapen en was wat boos.

Wat ook logisch is als je net wakker bent.

Nu afwachten.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 14 Sep 2020 08:52

Re: Narcose peuter

Sterkte Raven!
Let's discover the world together.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 14 Sep 2020 10:28

Re: Narcose peuter

Dank je wel.

Ze mag naar huis. Alles is goed gegaan. Ze is gelukkig erg vrolijk.

Over 1 á 2 weken krijgen wij de uitslag van de moedervlek.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1689

Geregistreerd: 01 Jan 2019 11:13

Bericht 14 Sep 2020 11:06

Re: Narcose peuter

Fijn dat het goed gegaan is, en dat ze zelf vrolijk is.
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Anoniem309

Bericht 14 Sep 2020 11:55

Re: Narcose peuter

Wat fijn dat het goed is gegaan en weer achter de rug is. Hoe is het met jou gegaan?
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 14 Sep 2020 12:05

Re: Narcose peuter

Voor mij was het afgelopen weken wel heftig. Ptss klachten etc. Maar vanochtend was ik heel kalm. En nu heel opgelucht.
Duimen voor een goede uitslag nu.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 14 Sep 2020 12:32

Re: Narcose peuter

Wat vervelend dat dit bij jou angsten oproept Raven! Kun je er een keer met je huisarts over praten? Dat je je angsten kunt uitleggen en dat je huisarts dit misschien kan ondersteunen? Ik heb zelf een hele fijne huisarts die dat denk ik op een hele fijne manier zou doen.

Hier veel ervaring met narcose, zelf ben ik als kind vaak onder narcose geweest en als volwassenen ook weer. Het enige wat ik van de narcose akelig vond als kind was de geur van het mondkapje. Mijn oudste zoon is inmiddels 6 x onder narcose geweest en die vind het ook een vreselijke lucht. Maar ja, als dat dan het ergste is dan overleven we dat allemaal wel zeg maar. De eerste keer, toen hij 3 was werd hij wakker, ging rechtop zitten en klom over het hekje van het bed op mijn schoot, daarna wilde hij alleen maar eten. Het wisselt elke keer hoe hij er uit komt maar meestal is het rustig en behalve dat hij graag nog even blijft slapen zijn er nooit gekke dingen.
Bij de buisjes gaat alles heel snel en dan raakt hij soms een beetje in paniek, bij de operatie aan zijn scrotum hadden ze veel meer rust en tijd en toen vond hij het zo interessant dat hij niet eens gemerkt heeft dat hij in slaap werd gebracht.

Mijn jongste is ook onder narcose geweest toen hij 13 maanden was, dat vond ik wel spannender omdat hij een herseninfarct heeft gehad, maar we hebben een fijn gesprek met de anesthesist gehad vooraf en er waren eigenlijk gewoon geen extra risico’s dus hij mocht gewoon. Hij ging een beetje onrustig de narcose in maar werd heel rustig wakker, ging rechtop zitten en wilde graag bij mij zijn. Daarna kreeg hij een ijsje en hij vond alles best, pas toen het ijsje op was begon hij te brullen :laughcry: .

Ik heb alle keren mijn kinderen weggebracht, toen ik zwanger was Van F. En Lu. Moest voor zijn buisjes en gilde alles bij elkaar (“Het stinkt naar poeoeoeoeoeoeoep” gilde hij terwijl hij in slaap werd gebracht) en verzette zich hevig, toen moest ik wel huilen. Gewoon zo’n moederhartsnik zeg maar.

Als volwassene heb ik overigens ook nog 4 x narcose en een operatie gehad, ik vind het niet heerlijk, maar ik vind de narcose het minst ergste van het hele gebeuren eigenlijk. Je gaat heel gecontroleerd slapen, het is een gek gevoel, je voelt jezelf wegzakken, maar dat voelt heel rustig en prettig en is maar heel kort want dan ben je echt weg.
Ik word altijd een beetje jolig wakker, ga flauwe grappen maken en heb dan mega honger, van het nuchter zijn maar ook volgens mij van de narcose want Na het wakker worden heb ik altijd mega veel trek zo’n 24 uur lang.

Hopelijk lukt het je om minder angst erbij te voelen!
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 14 Sep 2020 12:39

Re: Narcose peuter

Dank je voor de uitgebreide reactie pompoen.
Gelukkig gaat het vaak gewoon goed.

Wij weten waar de ptss door getriggerd wordt door mijn verleden met mijn eerste dochter. Ik heb er ook al emdr gehad. Het is iig wel veel minder dan voor de emdr. Het was vooral tijdens mijn zwangerschappen dat ik er erg veel last van had. En nu dus ook blijkt.
Ik heb er wel hulp bij

Mijn man ging ook mee, omdat ik niet tegen die piepjes van de saturatiemeter kan etc.

We hopen dat het nu klaar is en ze niet nog een keer hoeft.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 14 Sep 2020 12:41

Re: Narcose peuter

Fijn dat het goed gegaan is, had de tweede bladzijde nog niet gezien :palm: . En ik snap heel goed dat het een angst is die ergens door getriggerd wordt. Hopelijk hoef je dit niet nog een keer door!
<<

Anoniem309

Bericht 14 Sep 2020 15:36

Re: Narcose peuter

Raven schreef:Voor mij was het afgelopen weken wel heftig. Ptss klachten etc. Maar vanochtend was ik heel kalm. En nu heel opgelucht.
Duimen voor een goede uitslag nu.


Vervelend dat de aanloop naar vandaag zo lastig was. Maar desondanks wel heel fijn om te horen dat je vandaag gewoon kalm kon zijn. Het is in ieder geval achter de rug dus nu lekker je meisje vertroetelen en ik duim met je mee voor een goede uitslag.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers