Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Week 37: what’s up?

<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 08 Sep 2020 00:13

Re: Week 37: what’s up?

Isles schreef:Ma t/m vrij werken.

En verder helemaal niets.


Dit lijkt me soms zo heerlijk!

Maandag: achterlijk lange lesgeefdag. Zonder pauze van 9-4 online universiteit lesgeven en dan van 4.30-8 privé les.

Dinsdag: dag van operatie. Curettage na miskraam niet goed gegaan dus gaan ze nu de rest verwijderen. En de rest van de dag filmpjes kijken in bed.

Woensdag: ochtend vol vergaderingen, ‘s middags lesgeven

Donderdag: vergaderingen in de ochtend, ‘s middags/‘s avonds etentje met PhD supervisor.

Vrijdag: Lange wandeling met vriendin, ‘s middags lesgeven en ‘s avonds etentje bij de buren.

Zaterdag: bij schoonbroer langs

Zondag: hele dag niks
Afbeelding
Afbeelding
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 08 Sep 2020 05:30

Re: Week 37: what’s up?

Maandag ziekenhuis met S
Dinsdag en woensdag werken en sporten daarna
Donderdag en vrijdag een pittige cursus in Maastricht
Zaterdag sporten, huishouden
Zondag boodschappen en misschien naar een klein natuurfestivalletje
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Kira

Bericht 08 Sep 2020 05:52

Re: Week 37: what’s up?

Ik heb m'n normale werktijden weer bij baan 1 dus werk elke dag van 8.30 tot 12.30.
Verder heb ik gisteren nog 2 uur les gegeven en repetitie gegeven,en de halve stad doorkruist om een sleutel van de les lokatie te bemachtigen.

Vandaag na m'n werk doe ik wat in huis en gaan vanmiddag een autootje ophalen die m'n ouders even gaan gebruiken als tweede auto en die ik ga overkopen als ik m'n rijbewijs heb!

Woensdag, in de avond repetitie.
Donderdag heb ik na m'n werk niks gepland, misschien mogen m'n ouders komen eten anders houd ik een relax middag.

Vrijdag avond repetitie geven en zoon van zijn repetitie halen en naar basketballen brengen.
<<

Anoniem316

Bericht 08 Sep 2020 06:50

Re: Week 37: what’s up?

Maandag: gesprek op het werk, over het minderen van het aantal uren. Verder niks.
Dinsdag: werken
Woensdag: werken
Donderdag: werken, kinkhoestvaccinatie en hopelijk muziek.
Vrijdag: werken
Zaterdag: niks
Zondag: visite van nicht van mijn man met hun dochtertje van dezelfde leeftijd als L. Super gezellig.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 08 Sep 2020 07:09

Re: Week 37: what’s up?

Oh wat een super vooruitzicht Kira die auto!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 08 Sep 2020 07:10

Re: Week 37: what’s up?

Ooh La La! schreef:UN, hoe ging jouw test? Viel het je mee of tegen?
Mwah, het was niet leuk! Het deed ook nog wel een uur pijn afterwards. Maar kreeg de uitslag al meteen gisteravond: negatief, dus dat was wel echt fijn.

Nu nog opknappen! Voel me wel al iets beter dan gisteren, geen hoofdpijn meer en geen spierpijn. Kan ik vandaag mooi m’n huiswerk doen en online beetje werken.

Hoe was jouw test?
#teammaple🍁
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 08 Sep 2020 07:14

Re: Week 37: what’s up?

Urban Naked schreef:
Ooh La La! schreef:UN, hoe ging jouw test? Viel het je mee of tegen?
Mwah, het was niet leuk! Het deed ook nog wel een uur pijn afterwards. Maar kreeg de uitslag al meteen gisteravond: negatief, dus dat was wel echt fijn.

Nu nog opknappen! Voel me wel al iets beter dan gisteren, geen hoofdpijn meer en geen spierpijn. Kan ik vandaag mooi m’n huiswerk doen en online beetje werken.

Hoe was jouw test?


Jemig, dat je er nog zo lang last van had naderhand.
Wel fijn dat je zo snel een goede uitslag had! Beterschap!

Mijn test viel me mee. In m’n keel vond ik wel echt naar maar m’n neus had ik vele malen erger verwacht. Hopelijk krijg ik vandaag de uitslag al maar ben bang dat het pas morgen wordt.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 08 Sep 2020 07:55

Re: Week 37: what’s up?

Dat lijkt me lastig inderdaad Rapa Nui, als je er allebei anders mee om gaat. Sterkte. En ik wens je veel plezier in Rotterdam, kan me voorstellen dat die afleiding juist ook fijn voor je werkt.
Let's discover the world together.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 08 Sep 2020 08:09

Re: Week 37: what’s up?

Om Caulfield te pleasen :smile: :

Maandag: 24-uur dienst.

Dinsdag: Helaas al vanaf 5.00 in de benen vanwege een grootschalige inzet met de a.mbu. Zometeen boodschappen doen en trainen met mijn personal trainer. Daarna hopelijk even een powernapje. Vanmiddag komt een vriendin langs.

Woensdag: De vierde sterfdag van mijn moeder. Morgenochtend wil ik even met de jongste langs haar graf en een kop koffie drinken bij mijn vader. Morgenmiddag de eerste zwemles van D.

Donderdag: Mijn vader haalt de jongste op dus ik heb tot 14.15 de tijd voor mezelf. Ik wil sporten, even naar de kringloop om alvast wat Sint cadeautjes te scoren en daarna ga ik lunchen in de stad met mijn zusje. Heb ook nog een nachtdienst gepland staan.

Vrijdag: In de ochtend wat uurtjes slapen, beetje afhankelijk hoe druk mijn nachtdienst was. In de middag naar de notaris om te tekenen voor ons nieuwe huis (waar ze inmiddels mee begonnen zijn!). ‘s Avonds dit heugelijke moment vieren met een borrel en etentje in de stad, samen met mijn man.

Zaterdag: 24-uur dienst.

Zondag: Hardlopen en verder geen plannen.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem298

Bericht 08 Sep 2020 08:19

Re: Week 37: what’s up?

UN, fijn dat de uitslag negatief is. Hopelijk die van jou ook, OLL!

Marin, succes met de laatste loodjes!

Lady, vier jaar alweer! Ik moet die dag altijd aan jou denken, het staat zo in contrast met elkaar: ik de verjaardag van mijn dochter, jij de sterfdag van je moeder. Sterkte alvast!

Mijn week:
Maandag: ik heb gisteren wat in de tuin gewerkt en eea opgeruimd. Stond niet op de planning, maar wel fijn dat het gebeurd is. Gisteravond ben ik met mijn man uit eten geweest.
Dinsdag: op pad voor traktaties, de meiden trakteren allebei op school morgen. Vanmiddag en vanavond oudergesprekken op school.
Woensdag: F wordt 5 jaar! Na school viert ze gelijk haar kinderfeestje en ga ik met een bups kinderen naar een krijspaleis. Daarna met het gezin en onze ouders uit eten.
Donderdag: overdag werken.
Vrijdag: overdag werken, ‘s avonds verjaardag schoonzus.
Zaterdag: overdag niks, ‘s avonds werken.
Zondag: ‘s ochtends niks, ‘s middags barbecue bij een collega.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 08 Sep 2020 08:30

Re: Week 37: what’s up?

Gisteren: Overdag voor de kinderen zorgen, 's avonds hadden we een digitale informatieavond van de school van mijn oudste
Vandaag: Werken vanuit huis
Morgen: Op kantoor werken. Daarna nog ergens iets ophalen dat ik tweedehands heb overgenomen.
Donderdag: Werken vanuit huis
Vrijdag: 's ochtends gaan we een huis bezichtigen, als we tenminste opvang voor de tweeling kunnen regelen en mijn man een meeting kan verzetten. Verder ben ik die dag druk met de kinderen. 's Avonds ga ik uit eten en borrelen.
Zaterdag: Nog geen plannen, mijn man heeft dan een borrel en etentje dus ik ben grotendeels alleen met de kinderen
Zondag: Als het lekker weer is gaan we denk ik lekker ergens een boswandeling maken.

Het is een vrij rustige week maar de kinderen zijn alle drie verkouden. Ze hebben geen koorts, maar de opvang gaf vanochtend aan dat ze ons ook gaan bellen als ze veel hoesten. Noooo! Mijn ouders zijn op vakantie dus die kunnen ook niks opvangen. We hebben allebei echt een hels drukke week op het werk dus dat wordt gelijk jongleren. En sowieso hopen dat we zelf niet worden aangestoken. Grommmm. Maar zo te lezen staan we niet alleen in deze struggle deze week.

Succes voor iedereen die (ook) met zieke kinderen of een verkoudheid kampt. En Lady, jij veel sterkte morgen!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 08 Sep 2020 15:40

Re: Week 37: what’s up?

Jet,wat lief dat je dan aan me denkt ?.
Teun, dank je wel. Ik voel me vooralsnog gelukkig wel oké.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 08 Sep 2020 15:47

Re: Week 37: what’s up?

Lady: Sterkte, lijkt me toch weer een erg vervelende dag.. Heb je wel weer beter contact met je vader?

Hier geen spannende week (heb ik ook niet zo vaak, haha).
Vandaag en gisteren gewerkt.
Woensdag: Werken
Donderdag: Werken
Vrijdag: Ochtend alleen met L., 's middags oudste naar m'n schoonouders brengen, die gaat daar logeren.
Zaterdag en zondag nog geen plannen. Beetjes huishouden, boodschappen doen, dat soort dingen. Mss even wat leuks doen met de jongste, omdat de oudste uit logeren is.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 08 Sep 2020 15:53

Re: Week 37: what’s up?

Sterkte morgen, Lady.

Mijn week is vrij saai: elke dag werken en (nog) geen weekendplannen.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 08 Sep 2020 16:33

Re: Week 37: what’s up?

Vier jaar alweer, Lady. Veel sterkte!

Gister had ik een dagje verlof en zijn mijn man en ik een mooie wandeling gaan maken in de Ardennen.
Vandaag heb ik een dagje thuis gewerkt, morgen en overmorgen werken op kantoor en vrijdag een halve dag thuis werken. Aankomende zaterdag willen we op bezoek bij mijn familie (ouders zijn gescheiden en het is naar beide wel een stukje rijden dus we combineren het die dag) en 's avonds uit eten. Verder geen plannen!
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Kira

Bericht 08 Sep 2020 16:58

Re: Week 37: what’s up?

Marsy31 schreef:Oh wat een super vooruitzicht Kira die auto!



Jaaa dankjewel! We hebben hem net gehaald, nu nog wachten tot ik er zelf in mag rijden ?
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 08 Sep 2020 20:37

Re: Week 37: what’s up?

Sterkte Lady! 4 jaar alweer ?
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2824

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:24

Bericht 08 Sep 2020 20:44

Re: Week 37: what’s up?

Sterkte Lady!

Ma: Luuk was jarig! Ik was zelf vrij, Ik ben 's ochtends wezen winkelen met mijn moeder in duitsland. 's middags had Luuk een vriendje te spelen.
Di: gewerkt
Woe: werken tot 17.00
Don: vrij, nog geen plannen.
Vrij: werken tot 12.30. 's middags met Luuk naar de judo.
Zat: Nora zwemles. Ergens vandaag nog naar de fotostudio voor de schoolfoto van Luuk en Nora samen. De individuele worden donderdag en vrijdag gemaakt.
Zon: zwemmen
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Anoniem326

Bericht 08 Sep 2020 20:44

Re: Week 37: what’s up?

Sterkte morgen Lady.

En ik wil ook nog zeggen dat ik zoveel respect heb voor onregelmatig werken en nachtdiensten draaien en dat in combinatie met een gezin. Dat vraagt toch best veel van een mens.

Teun, wat een gedoe hè. En het is nog geen herfst. Ik hoop dat je kinderen snel weer fit zijn. Ik zit me nu al druk te maken over moment dat ik ziek ben of de kinderen en dat ik geen gebruik kan maken van mijn ouders als vangnet. Ik kan gewoon echt niet werken met kinderen thuis. Na ja, heel veel mensen worstelen en de situatie schreeuwt om coulante werkgevers.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 08 Sep 2020 20:58

Re: Week 37: what’s up?

Sterkte morgen Lady. Ik vind je week erg pittig klinken.
Marsy, heb je de ingreep al gehad? Hoe gaat het?

Maandag: gewerkt en gesport
Dinsdag: gewerkt en vanavond een stuk gewandeld
Woensdag: werken en sporten
Donderdag: 's ochtends sollicitatie, daarna vk. 's Middags hopelijk even rust en verder met dochter wat doen.
Vrijdag: werken
Zaterdag: nog geen plannen
Zondag: misschien sporten en verjaardag nichtje
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 09 Sep 2020 14:06

Re: Week 37: what’s up?

Maandag gewerkt, en savonds ook nog gewerkt.
Dinsdag gewerkt, kinderen 9 jaar prik gehaald, savonds nog verder gewerkt.
Woensdag wat gewerkt, was gedaan, boodschappen gedaan, kinderen hebben een speelafspraakje en ik doen van alles wat. Vriend is weer vertrokken.
Donderdag onder schooltijd werken, daarna hebben de kinderen sport.
Vrijdag lunchen met een collega,verder nog geen plannen.
Zaterdag, ben ik nog iets voor aan het bedenken
Zondag, verjaardag van een vriendin en haar zoontje.
:heart: :heart: 2011
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers