Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


migraine

<<

Anoniem165

Bericht 25 Nov 2013 13:13

migraine

Ik heb erg veel last van migraine. Gebruik hier voor bloeddrukverlagende medicijnen omdat ik verder niks mag gebruiken omdat mijn lever niet goed werkt.

Maar nu was het vorige week al de 11 keer dit jaar dat ik me moest ziek melden op het werk. Ik voel me hier zo schuldig door en ga dan de volgende dag maar weer aan het werk ook al is het dan nog niet helemaal over.

Zijn er meer mensen die zich door migraine zovaak ziek melden op het werk?
En wat voor medicijnen gebruiken jullie?
<<

Anoniem75

Bericht 25 Nov 2013 15:49

Re: migraine

Ik heb ook migraine vanaf m'n 7e en nu ik zwanger ben ben ik 1x ziek naar huis gegaan omdat ik het niet meer trok. Normaal pak ik een Saridon (verkrijgbaar bij de drogist maar dat mag niet gebruikt worden icm bloeddrukverlagende medicijnen) en gaat het meestal wel over naar een uurtje maar die mag ik nu niet ivm de zwangerschap. Paracetamol helpt bij mij niet en als ik nu hoofdpijn krijg blijft het meestal een dag of 2 zitten.

Drink en eet je wel voldoende? Dat kan ook invloed hebben op migraine. Probeer echt 1,5 liter per dag te drinken en probeer geen erge honger te krijgen. Ik weet niet wat voor werk je doen maar als je bijv. lang achter de laptop of computer zit moet je eens een zonnebril opzetten. Ziet er niet uit maar het is wel zachter voor je ogen.
<<

Anoniem165

Bericht 25 Nov 2013 17:20

Re: migraine

Ik werk in de zorg. Dus aan een laptop kan het niet liggen.

Ik drink juist erg veel. Vaak kom ik wel aan de 2 liter per dag als het niet meer is.
Eten doe ik wel genoeg al is het soms op het werk wel op verschillende tijden, Maar juist tijdens het werk heb ik er geen last van maar krijg het vaak savonds/snachts.

Ik ben al verschillende keren bij de huisarts geweest maar ook die zegt er niks aan te kunnen doen verder. Wat ik me op sommige momenten wel afvraag.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers