Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het algemene-het-is-hier-mis-topic

<<

Juliet

Kletskop

Berichten: 611

Geregistreerd: 05 Nov 2017 11:12

Bericht 01 Sep 2020 07:05

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Wat heftig Marsy en een gedoe weer. Veel sterkte ermee, hopelijk vinden ze gauw een oplossing. En voel je je ook weer wat beter.
november ‘17 & juli ‘22 🩷💙
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 01 Sep 2020 07:59

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Oh wat naar Marsy. Hopelijk gauw duidelijkheid.
Let's discover the world together.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 01 Sep 2020 08:03

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

He wat vervelend en verwarrend Marsy. Sterkte!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem309

Bericht 01 Sep 2020 09:53

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Wat vervelend Marsy. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt over wat er aan de hand is.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6197

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 01 Sep 2020 10:49

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Wat een ellende Marsy. Hopelijk is het snel te verhelpen..
<<

Anoniem325

Bericht 01 Sep 2020 11:05

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Wat een narigheid Marsy.. Hopelijk weet je snel meer.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 01 Sep 2020 12:58

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Wat verwarrend allemaal Marsy, hopelijk heb je snel meer duidelijkheid.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 01 Sep 2020 13:01

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Wat naar Marsy, echt ronduit kut zo'n nasleep. Ik denk aan je.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 01 Sep 2020 13:05

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Lief al jullie medeleven.
Net gebeld door mijn vriendin’s vader (in de avond uren, zo lief!). HCG nog in de 600. Niet hoog maar wel voor 8 weken na curettage.
Morgen voor een scan en donderdag weer bloed om te kijken of het zakt. We zullen zien.
Baal er echt wel van hoor. Vroeg wat hij dacht en hij dacht achtergebleven weefsel. Maar is gek dat ik dan niet bloed. Wil gewoon even paar maanden rust, maar dat gaat zo niet lukken. Willen er in november eigenlijk weer voor gaan. Maar had eind juni een dood vruchtje, 7 juli de curettage dus dit sleept echt beetje te lang door nu ?.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 01 Sep 2020 14:24

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Wat naar Marsy! Een vriendin van mij heeft exact hetzelfde gehad, behalve dan dat zij geen curretage heeft gehad, maar tabletjes. Bij haar is het uiteindelijk door een curretage opgelost, er was inderdaad weefsel achtergebleven.

Als je wilt kan ik haar wel vragen naar de details van het hele gedoe, het is inmiddels zo’n 3,5 jaar geleden dus ik weet het niet meer precies.

Veel sterkte in ieder geval, en hopelijk is het snel opgelost.

♥♥
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 01 Sep 2020 22:40

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Heel graag Elliot! Ik vind vooral gek dat ik dus niet bloed. Je zou zeggen dat het lichaam het weefsel eruit zou willen hebben.

Vanmiddag scan dus hoor dan wel meer.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 01 Sep 2020 22:54

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Wat rot allemaal Marsy. Moest je je ook sowieso melden als je niet ongesteld werd?

Ik had alle keren wat 'restjes' na de controles maar dat zou er wel uit komen met een volgende menstruatie. Als die niet binnen 5-6 weken kwam dan moest ik bellen nog een keer komen voor controle.

Hier ziet je echt niet op te wachten. Bah!
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 01 Sep 2020 23:02

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Ja, ik werk dus ook voor mijn vriendins vader en die wilde nog max 2 weken wachten. Maar toen kwam de positieve zwangerschapstest, dus ga nu in de molen
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 01 Sep 2020 23:06

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Ja precies, misschien is dat ook cyclus afhankelijk wanneer je moet bellen, heb geen idee eigenlijk.
Schrikken ook die test, gooit je toch ineens 2 maanden terug ofzo, kan ik me voorstellen. Begint het gedonder weer.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 03 Sep 2020 06:33

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

De scan laat zien dat er weefsel achtergebleven is alhoewel mijn vriendins vader eerder vermoedt dat er een bloeding is geweest en dit is gaan klonteren om het mini weefsel dat er nog zat, want het is in verhouding best groot. Geen wonder dat mijn lichaam nog denkt zwanger te zijn. En aan de antibiotica gezet.
Morgen dus weer naar ziekenhuis. Hopelijk kunnen ze me op de dag nog helpen. Publieke systeem is inloop om 7.30 en dan hoor je het wel. Mijn curettage vorige keer was toen die dag net na de lunch. Hopelijk nu iets sneller want mag niks eten natuurlijk. En dan kan man me weer ophalen want er mag niemand mee. Neem mijn werkcomputer maar mee ;)
Gaan we weer.. enige waar ik van baal is dat ik die test niet eerder heb gedaan. Voelt echt alsof ik anderhalve maand weggooi zo.
Heb zaterdag een bruiloft dus hoop dat alles gewoon goed gaat.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem332

Bericht 03 Sep 2020 07:00

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Wat vervelend! Ik kan mij voorstellen dat het voelt als verloren tijd. Sterkte, hopelijk kan je vandaag terecht en is de de miskraam met zijn verloop nu echt klaar.
<<

Anoniem309

Bericht 03 Sep 2020 14:28

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Wat een vervelende nasleep Marsy. Hopelijk kunnen ze je morgen gelijk helpen. Echt vervelend dat je dit weer moet ondergaan. Sterkte weer met het herstel!
<<

Anoniem309

Bericht 06 Okt 2020 00:15

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Juliet, hoe is het nu met je? Zo verschrikkelijk dat jullie dit weer hebben moeten meemaken. Ik denk aan je!

En Marsy, hoe is het met jou? Hebben de pillen hun werk gedaan? Ik hoop dat je je inmiddels weer wat beter voelt.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 06 Okt 2020 08:17

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

God, Tuttebel, ik schrok heel erg toen ik jouw naam hier zag staan als laatste reactie!!

Ik ga morgen voor een echo en bloedtest, ik ben benieuwd. Heb wel veel pijn gehad. Hopelijk niet voor niks! Lief dat je vraagt.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Juliet

Kletskop

Berichten: 611

Geregistreerd: 05 Nov 2017 11:12

Bericht 06 Okt 2020 08:38

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Oh tuttebel ik zie je reactie nu pas . Ik ben nog steeds wel verdrietig maar houden goede hoop dat 3x scheepsrecht is.

Succes bij de echo morgen Marsy!
november ‘17 & juli ‘22 🩷💙
<<

Anoniem309

Bericht 06 Okt 2020 23:45

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Oei, was niet de bedoeling je te laten schrikken marsy. Ik duim voor je dat alles nu eindelijk goed is!

Juliet, wat goed dat jullie zo positief blijven. Het is ook niet niks dus logisch dat je nog verdrietig bent. ik hoop echt dat de volgende een plakker is en jullie ook straks een kleintje in jullie armen kunnen sluiten.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 07 Okt 2020 10:10

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Heb stiekem bloedtest gedaan (heb pas over 3 weken afspraak ziekenhuis) en hij geeft <5 aan bij HCG aan! Yay! Ga nu een echo doen en hopelijk nu echt klaar. 3 maanden na de eerste curettage. Kan niet wachten tot ik ongesteld word.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6197

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 07 Okt 2020 10:18

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Oh dat zou toch fijn zijn Marsy! Ik hoop met je mee.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 07 Okt 2020 14:03

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Klinkt heel herkenbaar Marsy, ik hoop dat je snel ongesteld bent en dat jullie verder kunnen!
⁠♡♡♡
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 13 Nov 2020 10:40

Re: Het algemene-het-is-hier-mis-topic

Hier is het ook mis. Gisteren bij de termijnecho bleek het hartje niet meer te kloppen.

Vanmiddag belt de verloskundige over de volgende stap ik wil ondernemen. Ik wil ondertussen het liefste enkel huilend onder mijn deken doorbrengen.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron