Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat zouden jullie doen?

<<

Foxes

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 463

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:05

Bericht 20 Okt 2013 11:34

Re: Wat zouden jullie doen?

Toch apart hoe er zoveel verschillende meningen kunnen ontstaan over één winkel.
Ik heb in Limburg in vier steden de Hunkemöller bezocht en er is er maar één waar ik graag naartoe ga.
In die winkel word ik heel fijn geholpen. De overige winkels verschillen van onverschillige tot chaggie verkoopmedewerkers.
Dan kan er nog zo'n geweldige bh hangen, ik blijf daar weg.

Fijn dat je een nieuwe bh hebt gekregen!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 21 Okt 2013 07:35

Re: Wat zouden jullie doen?

Super dat je een nieuwe hebt gekregen. En als ze bij de aankoop niet zeggen dat het met de handwas moet, dan stop je hem al sneller in de wasmachine. De mijne doe ik het eerste haf jaar/ 3/4 jaar met de handwas daarna gaan ze wel in de wasmachine. Ik merk dan wel dat de kwaliteit naar achteren gaat en snel. Dus als ik nu weer nieuwe ga halen ( een deze dagen want het is al weer ruim een jaar geleden dat ik nieuwe heb gekocht) zal ik ze langer met de hang blijven wassen.
Ik haal ze trouwens bij Thruiph.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Nyx

Bericht 25 Nov 2013 00:00

Re: Wat zouden jullie doen?

Verdomme! Maand verder en de beugel is er weer doorheen gekomen! Morgen maar weer terug! Hunkemöller is voor mij klaar. Ik ga wel op zoek naar echt goede bh's, al moet ik dan nu even uit gaan zoeken waar ik die kan vinden. :albino:
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 25 Nov 2013 00:11

Re: Wat zouden jullie doen?

Ik heb zeker een stuk of 40/45 setjes van de hunkemoller, en geen problemen met de beugel. Die van mij gaan zelfs gewoon zonder netje in de wasmachine.
Misschien is het net dat model, of heb je een verkeerde maat?
D. 💙14-01-2019💙
<<

Nyx

Bericht 25 Nov 2013 00:15

Re: Wat zouden jullie doen?

Ik weet inmiddels niet meer wat ik fout doe. Deze bh is of net één keer uitgewassen of net niet. Ik ben onlangs twee cupmaten gegroeid, niet zwanger en zelfs nog negen kg afgevallen, dus of het de juiste cupmaat is? Ik denk van wel, want ze passen er perfect in. En normaal gesproken heb ik nooit problemen met bh's van Hunkemöller, want al tien jaar ruim koop ik alleen maar bh's van Hunkemöller en de laatste heb ik 1,5 jaar lang elke dag gedragen. (wel uitgewassen hoor) En ook met beugels.
<<

Nyx

Bericht 25 Nov 2013 15:24

Re: Wat zouden jullie doen?

Vanmiddag naar de winkel geweest. Uitgelegd wat het probleem was. Ik heb hem even moeten passen om uit te sluiten dat het de verkeerde maat zou zijn. Uitgesloten en dus waarschijnlijk een productiefout. De vorige bh bleek dus een productiefout te zijn, achteraf. Nu kijken of het dit keer ook zo is. Mijn bh wordt gerepareerd. Ook goed.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers