Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Fruithapje en reflux

<<

Anoniem291

Bericht 31 Aug 2020 17:25

Fruithapje en reflux

Mijn zoontje is morgen 6 maanden en heeft verborgen reflux en in die ernstige mate dat hij sinds mei aan de medicatie zit en we bij de osteopaat lopen. Het was redelijk te doen voor hem hij was rustiger en maakte langere slaapjes tot we aan fruithapjes begonnen. Z’n slaapjes worden steeds korter en zie hem weer Steeds vaker slikken omdat het omhoog komt, zeker met peer dus die hebben we maar even gestopt.
Hij eet nu fruit om 9 uur en gaat daarna naar bed dus geen handige combi met z’n reflux. Optie is helemaal even geen fruit, maar groente eet hij ook al bijna niet of kijken of het op een ander tijdstip beter gaat. Hij krijgt nu:
7:00 180+6
9:00 ijsblokje fruit
11:30/12:00 180+6
15:30/16:00 180+6
17:30 paar hapjes groente
19:30 180+6
Als hij die korte slaapjes maakt kan ik fruit na z’n ochtendslaapje doen maar ik hoop dat hij dus weer langer slaapt en dan kom ik dus in de knoop met z’n fles en straks een boterham.

Wat zouden jullie doen?
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11407

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 31 Aug 2020 20:08

Re: Fruithapje en reflux

Aanbieden in stukken kan volgens mij al schelen! Je zou eens op Facebook in de groep van eten volgens Kleintjes kunnen kijken.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers