Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Show je woonkamer!

<<

Anoniem17

Bericht 22 Nov 2013 14:00

Re: Show je woonkamer!

Slakje, hoe gaat het met jouw woonkamer? Heb je al nieuwe foto's te showen? :)
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 22 Nov 2013 17:32

Re: Show je woonkamer!

Heel mooi razz. Hopelijk komt er nu ook snel een koper!
2014 2016
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 22 Nov 2013 20:38

Re: Show je woonkamer!

Mooi Razz!!!

Is het misschien een optie om straks als de muur geverfd is nieuwe foto's te laten maken voor op funda?
Misschien dat het nieuwe kijkers/kopers aantrekt.
Afbeelding
<<

Anoniem75

Bericht 22 Nov 2013 20:42

Re: Show je woonkamer!

Annie24 ja dat gaan we ook doen. En waarschijnlijk halen we het een maandje van Funda enz af en laten we het opnieuw erop zetten.
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 22 Nov 2013 21:08

Re: Show je woonkamer!

Ik duim :thumbup:
Afbeelding
<<

Anoniem253

Bericht 25 Nov 2013 13:19

Re: Show je woonkamer!

Who's next?? :dance:
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 25 Nov 2013 21:35

Re: Show je woonkamer!

Elliot schreef:Slakje, hoe gaat het met jouw woonkamer? Heb je al nieuwe foto's te showen? :)

Nee, we verhuizen donderdag en dan gaan we in december en januari nieuwe meubels kiezen en stilaan alles aankleden, dus het zal nog wel een aantal maanden duren eer het helemaal is aangekleed.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem253

Bericht 28 Nov 2013 10:08

Re: Show je woonkamer!

Slim Razz om het opnieuw op funda te laten zetten. :)
<<

Anoniem124

Bericht 09 Dec 2013 13:50

Re: Show je woonkamer!

We hebben onze zithoek gepimpt ben er heel blij mee. Nieuwe gordijnen, nieuw vloerkleed heeeeel dik, zwevend tv meubel...nieuws aan de muur. Nieuwe kozijnen en vensterbanken zijn besteld en laten nog op zich wachten.

Afbeelding
<<

Anoniem17

Bericht 09 Dec 2013 13:54

Re: Show je woonkamer!

Mooi M-Train! Ik heb hetzelfde kleed alleen dan een maatje kleiner. Heerlijk kleed! Er verdwijnen alleen soms dingen in, haha. Ik ging het een paar weken geleden uitkloppen buiten en ik was ineens 13 euro rijker daarna :laughcry:
<<

Anoniem124

Bericht 09 Dec 2013 13:57

Re: Show je woonkamer!

Elliot schreef:Mooi M-Train! Ik heb hetzelfde kleed alleen dan een maatje kleiner. Heerlijk kleed! Er verdwijnen alleen soms dingen in, haha. Ik ging het een paar weken geleden uitkloppen buiten en ik was ineens 13 euro rijker daarna :laughcry:

Ooh iehhh ik wil echt overjarige koek en rozijntjes in m'n kleed vermijden, de tweeling heeft dus een hoekje gekregen met een tafel en twee stoeltjes waar zij hun boterhammetjes eten.
<<

Anoniem17

Bericht 09 Dec 2013 14:08

Re: Show je woonkamer!

Heel slim plan! Geld is wel leuk om te vinden, maar rozijntjes en koek..? Bah!
<<

Anoniem173

Bericht 09 Dec 2013 14:10

Re: Show je woonkamer!

M-train (en lees dat eliot hem ook heeft) mooi kleed! waar komt die vandaan?
<<

Anoniem124

Bericht 09 Dec 2013 14:13

Re: Show je woonkamer!

Ikea! Hij kost nu geloof ik ook tijdelijk minder. Heel jammer want we hebben m al een tijdje geleden gekocht.
<<

Anoniem253

Bericht 09 Dec 2013 15:03

Re: Show je woonkamer!

Zier er leuk uit! En dat kleed is echt heel fijn :D. Missen jullie geen salontafel?
<<

Anoniem173

Bericht 09 Dec 2013 15:11

Re: Show je woonkamer!

M-Train schreef:Ikea! Hij kost nu geloof ik ook tijdelijk minder. Heel jammer want we hebben m al een tijdje geleden gekocht.


aaah gewoon ikea, weet je toevallig de naam?
<<

Anoniem253

Bericht 09 Dec 2013 15:13

Re: Show je woonkamer!

Atelier Madame schreef:
M-Train schreef:Ikea! Hij kost nu geloof ik ook tijdelijk minder. Heel jammer want we hebben m al een tijdje geleden gekocht.


aaah gewoon ikea, weet je toevallig de naam?

Dit is het kleed m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/20190198/
<<

Anoniem253

Bericht 09 Dec 2013 15:14

Re: Show je woonkamer!

<<

Anoniem124

Bericht 09 Dec 2013 17:29

Re: Show je woonkamer!

Champagne schreef:Zier er leuk uit! En dat kleed is echt heel fijn :D. Missen jullie geen salontafel?

Nee, eerlijk gezegd niet. Komt nog bovenop dat ik eigenlijk gewoon niet van salontafels houdt. Het maakt een woonkamer direct voller en lomper. Ik houd van de ruime vlakte van een kleed voor me. Een salontafel breekt dat zo. De kleintjes spelen daar ook veel en dat vind ik veel gezelliger. Ja, ik vind salontafels overrated. :yes:
<<

Anoniem119

Bericht 09 Dec 2013 17:32

Re: Show je woonkamer!

Waar plaats je dan je drankje? ;-)
Ziet er wel mooi ruim uit inderdaad.
<<

Anoniem30

Bericht 09 Dec 2013 17:41

Re: Show je woonkamer!

Waar laat je drinken dan? Ik heb het kleed in het zwart, al 3 jaar en hij is erg fijn!!
<<

Mochi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 275

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:26

Bericht 09 Dec 2013 19:12

Re: Show je woonkamer!

Wat heb je uiteindelijk aan je muur gehangen M-train?
<<

Anoniem253

Bericht 10 Dec 2013 08:49

Re: Show je woonkamer!

Waar laat je inderdaad je drinken? :D ik vind het er wel leuk uit zien zo!
<<

Anoniem124

Bericht 10 Dec 2013 10:43

Re: Show je woonkamer!

Op een dienblad op het loungedeelte. Of op de rugleuning. We hadden een tafeltje naast de bank maar daar donderden elke keer baby's vanaf. En als er bezoek komt zitten we altijd met ze aan tafel.
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 10 Dec 2013 10:50

Re: Show je woonkamer!

Haha M-Train, je lijkt m'n moeder wel :P die wil ook geen salontafel. Bij mijn ouders mis ik hem ook niet, maar kan me nog geen voorstelling maken van zelf geen salontafel hebben.
Het ziet er mooi uit, heerlijk zo'n kleed, leuk ook als spaarpot dus.
Insta: je_ei_kwijt
VorigeVolgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers