Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Draagdoekentopic

<<

Tiramisu

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:06

Bericht 24 Nov 2013 21:58

Re: Draagdoekentopic

slakje, ik heb nog een soortgelijk draagvest hangen. Heb hem voor weinig geld ooit van iemand overgenomen maar vond hem echt niet fijn in gebruik. Als je wil dan mag je hem van me overnemen tegen verzendkosten. Volgens mij is het een maat M, maar dat moet ik even checken.
februari 2012
november 2015
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 25 Nov 2013 00:02

Re: Draagdoekentopic

Haha, ik niet, maar het is ook nog niet nodig geweest. Als het nou echt van dat pestweer is en hij vernikkeld omdat hij geen muts op heeft dan doe ik dat wel.

Vond de jas vandaag nog steeds te warm. Hoop dat het gauw gaat vriezen ;-).
<<

Anoniem97

Bericht 25 Nov 2013 08:43

Re: Draagdoekentopic

Emmayess schreef:Is de Hoppediz Mailand een goede draagdoek om mee te beginnen?

Afbeelding


Ik heb geen ervaring met de hoppediz.

Wat ook een fijne beginners doek is is de Little Frog.
Knoopt gemakkelijk en is niet zo duur.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 25 Nov 2013 10:51

Re: Draagdoekentopic

Wat trekken jullie je baby aan in de doek als je naar buiten gaat? Ik heb (nog?) geen draagjas, maar trek een dik vest van mijn man aan die dicht kan over de doek heen. Zelf heb ik dan nog een jas aan die loshangt. Moet ik E. dan ook een jas aantrekken? Ze heeft in elk geval een mutsje op.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 25 Nov 2013 11:01

Re: Draagdoekentopic

Mijn zus belde gisteren of we nog wensen hebben voor als de kleine er straks is. Ze willen dan met mijn broer en ouders samen wat groters geven.
Ik heb aangegeven graag een storchenwiege babycarrier te willen :).
Lijkt me heerlijk om straks te kunnen dragen. Hopelijk vind ons meisjes dat ook fijn.

Ben wel heel benieuwd hoe dat straks is!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem97

Bericht 25 Nov 2013 11:05

Re: Draagdoekentopic

Wat leuk dolphine!

Suus, toen mijn dochter zo jong was droeg ze een dik vest over haar gewone kleding en een mutsje met daarover haar capuchon. En ik had beenwarmers onder haar broekje zitten en natuurlijk lekker sloffen aan.
Dat was voor mijn dochter warm genoeg, een doek zelf is natuurlijk ook al warm, dan zitten ze ook nog tegen jou aan ( lichaamswarmte) Dus je moet er goed op letten dat ze het niet te warm krijgt.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 25 Nov 2013 11:20

Re: Draagdoekentopic

Dank je, Gaia!
Beenwarmers heb ik helaas nog niet, waar kan ik die het beste kopen?

Wat een mooi cadeau, Dolphinne!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:01

Bericht 25 Nov 2013 11:39

Re: Draagdoekentopic

wat leuk dolphinne!!

Emmayes, ik vond de hopp vrij dik maar dat is echt persoonlijk of je dat prettig vind. Je hebt ook de das leichte versie die vond ik persoonlijk fijner.

Even foto's van ons nieuwe draagjas zoals beloofd!:

Weg
Weg
Laatst gewijzigd door maia op 25 Nov 2013 18:20, in totaal 1 keer gewijzigd.
Mother of 3 adorable children
<<

Emmayess

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 107

Geregistreerd: 03 Sep 2013 14:44

Bericht 25 Nov 2013 11:49

Re: Draagdoekentopic

Mooi zo'n draagjas. Heel praktisch ook!

Ik vind de Little Frog ook mooi:
Afbeelding
En de prijs ook ;-)

Mijn baby wordt eind januari geboren, in de winter.

Nu zat ik ook nog te denken aan een marsupi, zoals deze:
Afbeelding
Is misschien wat praktischer voor een beginneling in plaats van een draagdoek doe je moet knopen.
Iemand hier ervaring mee?
<<

Anoniem97

Bericht 25 Nov 2013 12:11

Re: Draagdoekentopic

Ik vond een doek knopen nooit zo ingewikkeld, maar dat is persoonlijk. Als je twijfelt dan kan je misschien naar een inloopochtend bij je in de buurt gaan, dan kan je verschillende dingen proberen.

Suus, hier bijvoorbeeld: http://www.dragenenzo.nl/c-726349/beenwarmertjes/
Maar er zijn genoeg winkels die ze verkopen. Je kan ook een maillot eronder doen maar ik vond dit handiger.

Maia, Mooi!!
<<

Anoniem315

Bericht 25 Nov 2013 12:59

Re: Draagdoekentopic

Maia, heel tof!!
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 25 Nov 2013 13:00

Re: Draagdoekentopic

Emmayes, Hier juist gekozen voor een draagzak. Mijn vriend wil hem ook gebruiken en die ziet een doek knopen absoluut niet zitten.

Hij wilde het liefst een baby Björn kopen. Dat ziet er zo lekker makkelijk uit volgens hem. Maar nu wordt het dus waarschijnlijk de storchenwiege.

Maja, wauw heel mooi die jas!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem261

Bericht 25 Nov 2013 13:17

Re: Draagdoekentopic

Emmayess schreef:
Nu zat ik ook nog te denken aan een marsupi, zoals deze:
Afbeelding
Is misschien wat praktischer voor een beginneling in plaats van een draagdoek doe je moet knopen.
Iemand hier ervaring mee?


Deze heb ik, ben er tevreden over! Makkelijk zelf om te doen en M. zat er goed in. Ze heeft zo uuuuuren geslapen.
<<

Tiramisu

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:06

Bericht 25 Nov 2013 13:24

Re: Draagdoekentopic

Mooi Maia!!!
februari 2012
november 2015
<<

Emmayess

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 107

Geregistreerd: 03 Sep 2013 14:44

Bericht 25 Nov 2013 13:25

Re: Draagdoekentopic

Het ziet er ook heerlijk uit voor de baby. Fijn dat je er tevreden over bent. Ik denk ook dat dit hem wordt.
Ik woon in het Oosten en daar heb je geen winkels waar je draagdoeken/zakken kunt uitproberen.

Op de site staat: maat L bij een lengte van 175m. Ik ben 174m en draag qua kleding vaak L. Zou M niet te klein zijn? Die ene cm moet toch niet uitmaken he?
<<

Anoniem275

Bericht 25 Nov 2013 13:47

Re: Draagdoekentopic

Emmayess schreef:Het ziet er ook heerlijk uit voor de baby. Fijn dat je er tevreden over bent. Ik denk ook dat dit hem wordt.
Ik woon in het Oosten en daar heb je geen winkels waar je draagdoeken/zakken kunt uitproberen.

Op de site staat: maat L bij een lengte van 175m. Ik ben 174m en draag qua kleding vaak L. Zou M niet te klein zijn? Die ene cm moet toch niet uitmaken he?


ik weet niet waar je woont in het oosten, maar er zal toch vast wel een draagconsulente in de buurt zitten waar je evt met vragen terecht kunt of om verschillende dragers te proberen?
<<

Teddyaapje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:50

Bericht 25 Nov 2013 14:10

Re: Draagdoekentopic

Mooi Maia! En wat een knappe dochter heb je! Ik had me jou heel anders voorgesteld! Met donker, halflang haar. Waarom weet ik ook niet :D
Afbeelding Afbeelding

*20-7-2012*
<<

Anoniem 82

Bericht 25 Nov 2013 14:41

Re: Draagdoekentopic

Mooi Maia! En wat leuk dat je je dochter nog draagt! Hier gaat het nu even niet, maar ze vindt er ook niet veel meer aan over het algemeen. Zo jammer!

Emmayess: ik heb bij de vorige een Hoppediz gehad als eerste doek en mij beviel dat prima. Nu een Hoppediz das Leichte in huis voor de baby, omdat hij in het voorjaar geboren wordt en ik met het oog op de zomer een dunnere doek wilde. En de Marsupi heb ik toevallig van de week ook gekocht. Heb hem even getest met een pop van dochter erin, lijkt me een fijne drager. Ik wil de drager met name gebruiken buitenshuis, met dochter ophalen van de peuterspeelzaal enzo. Dan hoef ik niet uitgebreid te gaan knopen op de parkeerplaats.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 25 Nov 2013 18:14

Re: Draagdoekentopic

Mooi, Maia!

Ik heb mijn dochter vandaag voor het eerst alleen op mijn buik geknoopt, dus ik ben best een beetje trots op mezelf :D
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

LindaK

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 219

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:53

Bericht 26 Nov 2013 13:59

Re: Draagdoekentopic

Wat goed Suus! Fijn he, als dat alleen goed lukt?

J.ulia voelt zich al een paar dagen niet lekker, vooral 's middags zit ze tegen me aangeplakt...daarom zondag haar draagdoek erbij gepakt en ze ging er helemaal tevreden in :heart: Het was al een hele tijd geleden dat ik haar gedragen had, ik was zelf nog het meeste blij denk ik haha!

En nu twijfel ik...zal ik toch een Mei Tai kopen? We gaan met kerst op vakantie, zou best wel ideaal zijn dan...
<<

Anoniem124

Bericht 26 Nov 2013 14:02

Re: Draagdoekentopic

Valt dan niemandddddd die die mei tais koopt dat op die site man en ik de models zijn met onze kids? :lol: :nopompom:
<<

LindaK

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 219

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:53

Bericht 26 Nov 2013 14:05

Re: Draagdoekentopic

Cheese schreef:Valt dan niemandddddd die die mei tais koopt dat op die site man en ik de models zijn met onze kids? :lol: :nopompom:



Jawelllll!! Elke keer weer hoor :-)
(En dan denk ik dus: jaaaa, ik moet er toch ook een ;-))
<<

ChiQ

Bericht 26 Nov 2013 14:06

Re: Draagdoekentopic

Emmayess schreef:Mooi zo'n draagjas. Heel praktisch ook!

Ik vind de Little Frog ook mooi:
Afbeelding
En de prijs ook ;-)

Mijn baby wordt eind januari geboren, in de winter.

Nu zat ik ook nog te denken aan een marsupi, zoals deze:
Afbeelding
Is misschien wat praktischer voor een beginneling in plaats van een draagdoek doe je moet knopen.
Iemand hier ervaring mee?


Ik heb nog een Marsupi, 2x gebruikt, Julian wilde er echt niet in. Dus mocht je interesse hebben, en je wil er niet de volle pond voor betalen, laat het me dan even weten. Ik heb btw de antraciet, in de zak waar hij in hoort.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 26 Nov 2013 16:13

Re: Draagdoekentopic

Chiq, als Emmayes geen intresse heeft heb ik dat wel!

Ow edit.. ik geloof dat de Marsupi op maat gaat toch? Ik denk dat onze maat nogak verschilt :nerd:
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 26 Nov 2013 17:54

Re: Draagdoekentopic

Choco* schreef:slakje, ik heb nog een soortgelijk draagvest hangen. Heb hem voor weinig geld ooit van iemand overgenomen maar vond hem echt niet fijn in gebruik. Als je wil dan mag je hem van me overnemen tegen verzendkosten. Volgens mij is het een maat M, maar dat moet ik even checken.

Oh ohh, ik zie je berichtje nu pas! Kan je me een foto toesturen?


Emmayyes: die draagdoek van Little Frog heb ik! Ben er héél blij mee!

De Marsupi vond ik zelf niet fijn vanwege de klittebanden. Is Julie eindelijk in slaap gevallen, schrikt ze weer wakker door het lostrekken ervan...
AfbeeldingAfbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron