Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is voor jou uitslapen?

<<

Charles

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 620

Geregistreerd: 17 Okt 2016 11:32

Bericht 23 Aug 2020 22:38

Re: Wat is voor jou uitslapen?

Wat erg dit ?. Op zondag brengen wij vaak de halve dag in bed door. Dan maken we ontbijt op bed, kinderen gezellig erbij, krantje/boek lezen nog wat dommelen en dan rond een uur of 11 staan we op, douchen en gaan we wat wandelen of de stad in ofzo. De kinderen mogen dan na het ontbijt op bed beneden wat tv kijken tot we gedoucht zijn en onze jongste telg ligt gewoon in haar cosleeper naast en doet gezellig mee.

Maar wij genieten daar intens van en we gaan wel altijd laat naar bed, geen ochtendmensen hier.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 23 Aug 2020 22:43

Re: Wat is voor jou uitslapen?

Mijn vriend kan ik het weekend echt tot na 12.00 in bed liggen. Vaak sta ik eerder op en kruip er later nog even bij. Maar dat was vooral rondom mijn tentamens. Studeren. Even dutten en weer studeren

Meestal ben ik wel om 7.30 echt wakker maar ga dan nog liggen lezen in bed.

Nu begint heet schooljaar weer en zal ik door de weeks om 7.00 naast mijn bed staan of vertrekken ( auto versus fiets) dus denk dat ik in het weekend dan wel tot 9.00 wil blijven liggen. Merk wel dat ik het meer nodig heb dan ik wil toegeven. Normaal gesproken stond ik op maar dan lag ik de hele dag laf en lui op de bank. Terwijl als ik iets langer blijf liggen ik overdag meer doe.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem307

Bericht 23 Aug 2020 23:04

Re: Wat is voor jou uitslapen?

Uitslapen voor mij is wat mijn moeder en haar man elk weekend doen. Die liggen gewoon tot 12u te stinken op bed. In mijn realiteit heb ik geluk als ik half tien haal. En daar ben ik dan ook altijd erg dankbaar voor. :D

Als ik aan het werk ben, dus doordeweeks, dan vind ik zelfs een kwartier langer liggen uitslapen. Dus om 08.30u beginnen is toch een half uur meer slaap, doordat ik thuiswerk. :D
Vorige

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers