Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Show jouw badkamer!

<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4383

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 21 Aug 2020 22:00

Re: Show jouw badkamer!

Mooi geworden Marin! Ideaal ook met die glazen schuifwand. Vind de blauwe tegeltjes echt leuk, echt een leuk accent!

Bij ons, tsja... Het is ook nog niet af, krijgen nog een ander toilet + drukknop, een doucherekje en er moeten wat beschadigingen worden hersteld. De douchedeur lekt ook dus daar moet ook nog naar gekeken worden. Ik hoop dat dat binnenkort gefixt wordt allemaal want de band met onze aannemer is niet om over naar huis te schrijven (zacht uitgedrukt).
Maar die lekkage van afgelopen weekend was wel extra kut. Inmiddels is het, als het goed is, gemaakt. Ik hoop dat we mazzel hebben, ik zie nog geen kringen op het plafond :cheering: Nou kan dat nog komen, maar we hebben alles heel snel droog gemaakt dus hopelijk heeft dat geholpen.

Dit is voor nu hoe het eruit ziet:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3616

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 21 Aug 2020 22:09

Re: Show jouw badkamer!

Prachtig, Scandic!
Ook al is hij nog niet af.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 21 Aug 2020 22:16

Re: Show jouw badkamer!

Mooi geworden Marin! En heerlijk een bad.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 21 Aug 2020 22:36

Re: Show jouw badkamer!

Oh, ik ben helemaal niet lichtelijk jaloers op die ruime badkamers waar een bad in kan! Heerlijk lijkt me dat ?
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4383

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 21 Aug 2020 22:47

Re: Show jouw badkamer!

Mijn badkamer is mega klein! 2.14x2.18 maar... Maar mijn bad is klein maar wel heel dun en diep, verder is de douche ook niet groot (90x90). Het past allemaal nét. Heb wel alles licht gehouden daarom, dat scheelt een hoop.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 22 Aug 2020 08:58

Re: Show jouw badkamer!

Heel erg mooi Scandic! Ook direct zo mooi gestileerd met plantjes enzo. Dat heb/kan ik dan weer niet ?
Vervelend dat er nog allemaal van die kleine gebreken zijn. Juist die dingen hebben bij ons dus maanden geduurd. Hopelijk gaat 't een stuk sneller bij jou. Hoop voor je dat de lekkage schade idd mee valt!

Arwyn dit is ook een kleine badkamer juist! In onze grote badkamer past het qua oppervlakte misschien wel maar de indeling is zo anders dan het niet zou passen. Grootte zegt dus echt niet alles!
Let's discover the world together.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 22 Aug 2020 09:06

Re: Show jouw badkamer!

Welk bad heb je Scandic? Wie weet is het voor hier ook een idee.
Onze badkamer is wel nog wat kleiner, haha. Ik dacht 1.40m bij 2.20m ongeveer..
Onze douche is zelfs maar 80cm, zodat er nog net een toilet naast past, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 22 Aug 2020 09:40

Re: Show jouw badkamer!

Mooie badkamers Scandic en Marin!

Scandic, ben je niet bang voor veel stof in dat hoekje tussen muren en bad? Wij wilden ook een vrijstaand bad, maar onder een schuine kant en dat werd ons afgeraden. Wij hebben nu een back to wall bad (en dat scheelde ook in prijs haha)
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4383

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 22 Aug 2020 09:52

Re: Show jouw badkamer!

Arwyn het is het Riho Bilbao bad van 150 cm. Dat lijkt heel klein, maar ik kan er met mijn 1.85m prima in liggen. Of nouja, liggen niet languit maar daar hou ik ook niet van.

Tom ik ben daar niet echt bang voor, ik kan dat hoekje gewoon swifferen en dweilen (onder het bad door). Dit was de enige manier om er een bad in te krijgen dus die concessie heb ik gedaan, een back to wall bad is namelijk veel dikker waardoor de binnenruimte kleiner is.
<<

Neno

Kletskop

Berichten: 503

Geregistreerd: 09 Feb 2020 09:45

Bericht 22 Aug 2020 10:52

Re: Show jouw badkamer!

Heel mooi geworden scandic en marin!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 22 Aug 2020 11:31

Re: Show jouw badkamer!

Wow wow wow
<<

Anoniem315

Bericht 22 Aug 2020 11:44

Re: Show jouw badkamer!

Mooi geworden Marin!
Scandic, wauw! Dit is mijn stijl ook wel. Prachtig vind ik het!
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers