Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat voor werk zou jij nu kiezen?

<<

Anoniem309

Bericht 11 Aug 2020 19:18

Re: Wat voor werk zou jij nu kiezen?

Als mijn vooropleiding en leervermogen het had toegelaten had ik chirurg of pathaloog willen worden. Vooral dat laatste vinden sommige mensen luguber, maar ik vind het juist heel mooi dat je daarmee mensen antwoorden kan geven over wat er gebeurd is.
<<

Kira

Bericht 11 Aug 2020 23:44

Re: Wat voor werk zou jij nu kiezen?

Hmm moeilijk, ik zou graag op de intensive care werken nadat ik gezien heb hoe het daar aan toe gaat na m'n vaders hartstilstand. Ook werken in een uitvaartcentrum lijkt me erg mooi.

Een vader van een leerling van mij is patholoog anatoom, lijkt me ook erg interessant.
<<

Stuiterbal

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 29 Dec 2018 18:08

Bericht 12 Aug 2020 10:44

Re: Wat voor werk zou jij nu kiezen?

Ik zou dan 100% trouwfotograaf willen zijn. Een bekende trouwfotograaf met veel klanten.

Maar wie weet gaat dat nog lukken ook. Bekend vast niet maar wel een hogere omzet bereiken.
For evigt, måske for evigt
Skal vi sammen, samme vej
Og når I morgen får øjne, og natten hviler sig
Skal vi for evigt måske samme vej
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers