Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Baan verloren door Corona

<<

Anoniem313

Bericht 05 Aug 2020 07:55

Re: Baan verloren door Corona

Nan schreef:Ik geloof niet dat zij jou advies gevraagd heeft hoe ze het best huwbaar blijft.


Ik zou wel echt game zijn voor zo’n topic.
<<

Anoniem326

Bericht 05 Aug 2020 07:59

Re: Baan verloren door Corona

Caulfield schreef:
Nan schreef:Ik geloof niet dat zij jou advies gevraagd heeft hoe ze het best huwbaar blijft.


Ik zou wel echt game zijn voor zo’n topic.


Ik geef me daar wel voor op.
<<

Anoniem313

Bericht 05 Aug 2020 08:14

Re: Baan verloren door Corona

HollyGolightly schreef:
Caulfield schreef:
Ik zou wel echt game zijn voor zo’n topic.


Ik geef me daar wel voor op.


Goed en verstandig van je. Jij kan vast veel leren van Fred en ik ben blij dat je dit zelf ook inziet. Drie kinderen, het zal lastig worden, maar als je goed oplet en luistert is er ook voor jou nog hoop.
<<

Anoniem326

Bericht 05 Aug 2020 08:23

Re: Baan verloren door Corona

Caulfield schreef:
HollyGolightly schreef:
Ik geef me daar wel voor op.


Goed en verstandig van je. Jij kan vast veel leren van Fred en ik ben blij dat je dit zelf ook inziet. Drie kinderen, het zal lastig worden, maar als je goed oplet en luistert is er ook voor jou nog hoop.


Ik woon gelukkig niet in een appartement. Verder scoor ik alleen maar minpunten, dus ik sta open om te plussen. Is HollyGolightly nog huwbaar?
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11503

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 05 Aug 2020 09:19

Re: Baan verloren door Corona

HollyGolightly schreef:
Caulfield schreef:
Goed en verstandig van je. Jij kan vast veel leren van Fred en ik ben blij dat je dit zelf ook inziet. Drie kinderen, het zal lastig worden, maar als je goed oplet en luistert is er ook voor jou nog hoop.


Ik woon gelukkig niet in een appartement. Verder scoor ik alleen maar minpunten, dus ik sta open om te plussen. Is HollyGolightly nog huwbaar?


Hier gaat dat ook niet goed hoor, heb ik na veel moeite (ok de eerste waar ik een date mee had na mn ex) een vriend gevonden. Wil hij niet trouwen... krijg je dat weer. Minx is ook niet huwbaar dus
2015 💙
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 05 Aug 2020 09:51

Re: Baan verloren door Corona

Fred schreef:Een blog en instructiefilmpjes zijn er al genoeg op internet. Veel in het Engels, maar je hebt ook iemand die het erg goed doet in het Nederlands en ik ga niet in zijn vaarwater zitten.
Het gaat inderdaad over de bordspellen van nu. Ganzebord, monopoly etc.. weiger ik zo ongeveer om te spelen.
Om wat voor hobby gaat het bij jou eigenlijk?



Dit is echt excuses zoeken. Waarom zou je het niet doen, omdat iemand het al doet? Ik kijk sowieso graag van diverse meerdere filmpjes over hetzelfde. Leuk toch. En dan kan jij toch de spellen pakken, die je zelf leuk vindt. Het gaat om je eigen hobby zoeken.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 05 Aug 2020 10:24

Re: Baan verloren door Corona

@ Tabbie omdat hij in de bordspellenwereld zo'n grote naam heeft opgebouwd dat in zijn vaarwater zitten niet goed. Het wereldje is vrij klein daarin en door zijn jarenlange ervaring sturen bijv uitgevers spelletjes naar hem op.
<<

Anoniem301

Bericht 05 Aug 2020 10:25

Re: Baan verloren door Corona

Ja dat is waar Tabbie! Er zijn zoveel succesvolle (beauty)vloggers die naast elkaar bestaan. Die man heeft er geen patent op ofzo.
<<

Anoniem301

Bericht 05 Aug 2020 10:26

Re: Baan verloren door Corona

Fred schreef:@ Tabbie omdat hij in de bordspellenwereld zo'n grote naam heeft opgebouwd dat in zijn vaarwater zitten niet goed. Het wereldje is vrij klein daarin en door zijn jarenlange ervaring sturen bijv uitgevers spelletjes naar hem op.

Maakt niks uit hoor. Ze kunnen ook spelletjes naar jou opsturen als je er een tof kanaal van maakt met voldoende volgers.
<<

Anoniem304

Bericht 05 Aug 2020 10:31

Re: Baan verloren door Corona

Carrie schreef:
Fred schreef:@ Tabbie omdat hij in de bordspellenwereld zo'n grote naam heeft opgebouwd dat in zijn vaarwater zitten niet goed. Het wereldje is vrij klein daarin en door zijn jarenlange ervaring sturen bijv uitgevers spelletjes naar hem op.

Maakt niks uit hoor. Ze kunnen ook spelletjes naar jou opsturen als je er een tof kanaal van maakt met voldoende volgers.

Ja precies. Tenzij je een nieuw wereldwonder uit vindt zit je altijd in iemands vaarwater.
Als het je echt leuk lijkt moet je het gewoon doen.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 05 Aug 2020 10:47

Re: Baan verloren door Corona

Leuk, moet je doen Fred! Ik denk echt wel dat daar animo voor is. We zien je YouTube kanaal wel een keer verschijnen.
En als het niks wordt, ben je zo weer gestopt, toch?
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 05 Aug 2020 10:53

Re: Baan verloren door Corona

Ik kan me voorstellen dat dat heel spannend is om te starten, zeker als je bang bent in iemands vaarwater te zitten. Maar je kunt er altijd je eigen draai aan geven en die kerel heeft er idd geen patent op. Wie weet levert het op den duur nog zelfs een leuke collab op. Lekker hip.
Let's discover the world together.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 05 Aug 2020 12:26

Re: Baan verloren door Corona

Fred schreef:@ Tabbie omdat hij in de bordspellenwereld zo'n grote naam heeft opgebouwd dat in zijn vaarwater zitten niet goed. Het wereldje is vrij klein daarin en door zijn jarenlange ervaring sturen bijv uitgevers spelletjes naar hem op.


Maar je kunt ook 'collega's zijn' in plaats van concurrenten. En als je andere spellen pakt, is dat toch helemaal leuk. Heb je het over nox? Als je jouw eigen draai eraan geef is dat toch alleen maar leuk. al is het maar om te vertellen over je passie.

Of begin een podcast erover. Daar zit hij niet. Dus ander vaarwater ;) Als het je echt leuk lijkt, zou ik mij niet tegen laten houden.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 05 Aug 2020 12:57

Re: Baan verloren door Corona

Een podcast met een beetje een leuke uitleg over een aantal spellen en waarom jij die tof vindt is volgens mij hartstikke origineel en leuk!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers