Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Straight Away

<<

Anoniem103

Bericht 06 Sep 2013 07:17

Straight Away

Zijn er mensen die dit dieet gevolgd hebben? Zijn de producten lekker genoeg om het vol te houden en ben je daarna goed op gewicht gebleven?
En hoeveel geld was je ongeveer kwijt per week?
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 07 Sep 2013 07:41

Re: Straight Away

Ja! Dat heb ik gedaan.

Is was na mijn tweede zwangerschap (weer ruim) 20 kilo aangekomen en baalde daar zo van dat ik in januari gestart ben met dit dieet. Het is mij over het algemeen heel goed bevallen. Ik viel gemiddeld gezien 1,5 kilo per week af.
Ik vond de producten allemaal prima in te nemen, had natuurlijk wel mijn favorieten zoals de vanille, banaan en cappucino shake (allen met een snufje cacao), de havermout pap met een snufje kaneel, de champignonsoep (met veeeel hot curry kruiden), de tomatensoep (met peper en itailaanse kruiden) en de peanut chrunch reep (echt net een Lion :P ).

De shakes en soepen maakte ik aan met de staafmmixer, bij de shakes gebruikte ik wat extra water zodat ze mindder "lobbig" waren.
Tot en met begin maart heb ik geleefd op 3 prodcuten per dag en 3 liter water en koffie en thee en vanaf maart ben ik er in de avond bij gaan eten. Kip/kalkoen/vis en groenten zonder zout maar met kruiden. Nog steeds viel ik gemiddeld 1,5 kilo per week af dus dat beviel heel goed en ik heb echt heel lekker gegeten.

Half mei ben ik met de af-/opbouw begonnen en na 6 weken was ik helemaal klaar. Ik ben nu sinds juni al stabiel rond de 68 kilo.

Over het algemeen is het dieet me heel goed bevallen maar je moet er wel écht voor 1000% achter staan, ik heb het op sommige momenten namelijk best wel zwaar gehad maar dan moet je gewoon door en vooral niet toegeven aan als dat lekkers.
Trouwens, het meeste waar ik echt naar verlangde was gewoon een bruine boterham met kaas. Snoep e.d. heb ik echt geen moment gemist.

Ik ben in 6 maanden tijd zo'n 27 kilo afgevallen.
Laatst gewijzigd door Pandora op 08 Sep 2013 10:32, in totaal 1 keer gewijzigd.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Zwilling

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 596

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:49

Bericht 07 Sep 2013 09:09

Re: Straight Away

Wow pandora!! Ik ben onder de indruk! Wat een mooi resultaat en wat moet je trots zijn op jezelf!
Afbeelding
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 07 Sep 2013 09:46

Re: Straight Away

Dankje Zwilling, ik ben nu 10 kilo lichter als voor mijn zwangerschappen!
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem103

Bericht 07 Sep 2013 18:07

Re: Straight Away

Wauw wat goed zeg pandora! Het lijkt me wel echt heel zwaar maar aan de andere kant is het natuurlijk maar voor een paar maanden. Ik weet alleen niet of ik het met zo weinig red op de dagen dat ik moet werken in de avond.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 08 Sep 2013 10:31

Re: Straight Away

Toen ik ben begonnen met hardlopen ben ik er in de avond bij gaan eten en voel toen nog steeds ongeveer 1, 5 kilo per week af dus dat zou je ook nog kunnen overwegen.
Hoeveel wil je kwijt?
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem103

Bericht 08 Sep 2013 13:25

Re: Straight Away

Het liefst zou ik wel 30 kilo kwijt willen.
<<

Anoniem103

Bericht 26 Sep 2013 08:21

Re: Straight Away

Pandora help :laughcry: Ik heb net de eerste shake op (aardbei) en ik ben niet heel enthousiast, smaakt het anders als je het met de staafmixer doet? Ik had het met de shaker gedaan.
Mijn consuletne zei dat ik het ook aan mag maken met een beetje melk of yoghurt erbij heb je dat ook geprobeerd? En Italiaanse kruiden, cacao en kaneel mag je er dus een beetje doorheen doen?
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 27 Sep 2013 19:32

Re: Straight Away

Tania schreef:Pandora help :laughcry: Ik heb net de eerste shake op (aardbei) en ik ben niet heel enthousiast, smaakt het anders als je het met de staafmixer doet? Ik had het met de shaker gedaan.
Mijn consuletne zei dat ik het ook aan mag maken met een beetje melk of yoghurt erbij heb je dat ook geprobeerd? En Italiaanse kruiden, cacao en kaneel mag je er dus een beetje doorheen doen?


Aardbei was persoonlijk niet mijn favoriet maar je zou het eens kunnen proberen met de staafmixer en goed koud water. Ik gebruikte trouwens ook wat meer water.

Ben benieuwd hoe je dagen tot nu toe zijn verlopen, de eerste dagen zijn het zwaarst. Echt doorzetten hoor!
Als je vragen hebt of het even niet meer ziet zitten post je maar! Ik sleep je er doorheen :yes:
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem103

Bericht 27 Sep 2013 19:36

Re: Straight Away

Vandaag dag twee, de havermout heb ik weggegooid vanmorgen maar ik ga hem van de week nog wel een keer proberen ik moet nog even wennen geloof ik. Vanmiddag een muffin gemaakt van de vanille shake met een beetje kaneel, dat was goed te doen. Net een reep die vind ik echt lekker.
Ik voel me best ok eigenlijk, mijn man doet ook mee dus het scheelt dat hij niet zit te eten op de bank 'savonds.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 28 Sep 2013 07:36

Re: Straight Away

Goed zo! En wat goed dat jullie het met zijn tweeën doen, dat scheelt echt een stuk denk ik.
Ik deed en zoetje Door de havermout en wat kaneel er overheen, ik vond het wel lekker zo.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem103

Bericht 02 Okt 2013 21:21

Re: Straight Away

Nou alle moeite is niet voor niks geweest. Ik ben vergeleken met vorige week ruim 3 kilo afgevallen en overal is ongeveer 2 centimeter vanaf. Dus ik ga voorlopig nog even door. :cheering:
<<

Anoniem 48

Bericht 02 Okt 2013 21:26

Re: Straight Away

Tania, zou wel echt uitkijken met melk en yoghurt. Gewoon niet doen. Je lichaam krijgt zo'n enorme tik van dit dieet dus echt strikt aan houden wat je consulent ook zegt. Heb zelf cb gedaan en daar ook genoeg rare dingen gehoord/gezien. Echt alleen in je eetweek erbij gaan eten en goed opbouwen.
<<

Anoniem103

Bericht 02 Okt 2013 21:30

Re: Straight Away

Waarom zou die yoghurt slecht zijn dan? M'n consulente is vrij dicht bij de ontwikkeling van het product betrokken geweest dus ik ging er vanuit dat ze het wel wist. Ik heb nu drie dagen een shake met yoghurt aangemaakt (150 ml.).
<<

Anoniem 48

Bericht 02 Okt 2013 22:27

Re: Straight Away

Ook in yoghurt zitten koolhydraten, niet veel maar ze zitten er wel in. De kans dat je in en uit ketose vliegt is er. Daarbij is je lichaam niet veel meer gewend bij het verteren en melkproducten zijn dan best zwaar. Daar moet je lichaam echt aan wennen. Kijk en een consulent blijft natuurlijk een consulent zonder echt een goede achtergrond in principe kan iedereen consulent worden na een cursusje van een paar dagen.
<<

Anoniem103

Bericht 13 Okt 2013 14:01

Re: Straight Away

Pandora heb jij na 3 weken of na 6 weken een stopweek gehouden?
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 14 Okt 2013 20:11

Re: Straight Away

Na 3 weken.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers