Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jouw realistische droomhuis!

<<

Anoniem 52

Bericht 04 Sep 2013 19:20

Jouw realistische droomhuis!

Waar staat die? Fundavoorbeeldje?

Mijn droomhuis staat sowieso in Heemskerk... En er zijn 2 'dromen', eentje is 'gewoon' een appartement, maar met een grooot zonnebalkon, alles hypermodern enzo, strakke keuken etc.

Ik ben wel 's in zo'n appartement geweest en wooow! 't Is zo groot en mooi!
http://www.funda.nl/koop/heemskerk/appa ... os/#foto-1

En ander is zo'n woonboerderietje met grote woonkeuken, warme kleuren enzo.. En een dependance ergens op het terrein voor mijn mammie :)
<<

Anoniem193

Bericht 05 Sep 2013 19:52

Re: Jouw realistische droomhuis!

Een vrijstaand huis of 2 onder een kap, met garage en woonkeuken. Verder 4 slaapkamers en een zolder waar ik de was kan doen. En een badkamer met een bad!
<<

Anoniem193

Bericht 05 Sep 2013 19:53

Re: Jouw realistische droomhuis!

Ik vind in Heemskerk die huizen achter de kruidvat zo mooi!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 05 Sep 2013 19:56

Re: Jouw realistische droomhuis!

Dus een huis dat ik nu niet kan betalen maar mogelijk ooit wel, in plaats van een grote villa met landgoed en zwembad?

Ik zou wel zo'n mooi herenhuis willen waar er heel veel van hier in de buurt staan. Er staan ook heel mooie karakteristieke vrijstaande huizen maar ik weet niet of dat nog realistisch is. Eentje is echt mijn droomhuis, daar kom ik altijd langs als ik naar de Spar fiets. Een heel bijzonder, oud huis, een beetje een landhuis qua stijl, vier woonlagen, een enorm lange tuin erachter, heel gaaf.

Of als ik naar de speeltuin loop, dan staat er op het hoekje ook een heel mooi vrijstaand huis, iets bescheidener dan die andere, maar ook nog heel mooi en qua locatie zo leuk. De eengezinswoningen die in die straat staan vind ik ook heel leuk. De bouwstijl is niet helemaal mijn smaak, maar ze zijn zo ruim, de plek is zo leuk en het uitzicht is zo mooi, ik zou er zo voor tekenen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem 52

Bericht 05 Sep 2013 20:44

Re: Jouw realistische droomhuis!

Alibi schreef:Ik vind in Heemskerk die huizen achter de kruidvat zo mooi!


Huh? Welke kruidvat? En wie was jij!
<<

Anoniem193

Bericht 05 Sep 2013 20:47

Re: Jouw realistische droomhuis!

Uh kruidvat bij de plus. Tenminste ik geloof dat het een plus is daar. Haha.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 05 Sep 2013 20:58

Re: Jouw realistische droomhuis!

Op dit moment is het huis waar ik in woon wel mijn droomhuis.
Het is niet te groot en niet te klein, ingericht zoals ik dat wil, lekker licht van binnen, en in een leuke buurt. Alleen de tuin mocht nog wel wat groter en wat meer afgesloten zijn, maar verder ben ik er blij mee.

Ik hoop dat ik ooit een leuke man tegen kom (die aardig verdient), zodat we samen een mooi, karakteristiek, vrijstaand huis kunnen kopen. Ik kan jammer genoeg zo geen plaatje vinden.
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 05 Sep 2013 21:05

Re: Jouw realistische droomhuis!

Eigenlijk net is boven budget (want er moet wel aardig wat gebeuren om het naar onze smaak te krijgen) maar ik zie er zeker potentie in! En ik vind het een gezellig dorp met een mooie omgeving.

http://www.funda.nl/koop/velp-gld/huis-47261869-biesdelselaan-34/fotos/#foto-22
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 05 Sep 2013 21:31

Re: Jouw realistische droomhuis!

Dat is zo ongeveer wel het huis dat we nu huren, maar dan als koop.
Al is dit een rijtjeshuis. Vrijstaand zou nog fijner zijn en met iets meer tuin, maar de ruimte in het huis is helemaal goed!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem87

Bericht 05 Sep 2013 21:41

Re: Jouw realistische droomhuis!

Afbeelding

Mijn (ons) droomhuis is één van deze huizen. Hopelijk binnenkort werkelijkheid :D
<<

Anoniem 52

Bericht 06 Sep 2013 03:49

Re: Jouw realistische droomhuis!

Alibi schreef:Uh kruidvat bij de plus. Tenminste ik geloof dat het een plus is daar. Haha.


Ehmm... we hebben geen Plus :D
<<

Anoniem119

Bericht 06 Sep 2013 06:50

Re: Jouw realistische droomhuis!

Ik check dagelijks funda, ben er gek op!
Dit zijn de vier favoriete huizen die realistisch zijn en in de dorpen staan waar we graag willen wonen, maar voorlopig wel bij droomhuizen blijven omdat we toch nog maar niet gaan kopen. Ze zijn wel geweldig maar nog net niet perfect (voor ons).

*
Laatst gewijzigd door Anoniem119 op 16 Sep 2013 07:19, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem193

Bericht 06 Sep 2013 07:31

Re: Jouw realistische droomhuis!

Bazinga schreef:
Alibi schreef:Uh kruidvat bij de plus. Tenminste ik geloof dat het een plus is daar. Haha.


Ehmm... we hebben geen Plus :D


Haha, dan is het een andere supermarkt. Even kijken het is de nieuwe wijk, bij de laan van broekpolder.
<<

Anoniem17

Bericht 06 Sep 2013 07:50

Re: Jouw realistische droomhuis!

*weg*
Laatst gewijzigd door Anoniem17 op 19 Feb 2014 14:40, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Dennenappel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 06 Sep 2013 08:01

Re: Jouw realistische droomhuis!

Marin, uit nieuwsgierigheid, zijn die huizen realistisch voor jullie? 6-7 ton? Wow, krijgen jullie een deel van ouders o.i.d., gezien je het afgelopen jaar niet altijd makkelijk rond kon komen? Wanneer je het liever niet wilt zeggen is het prima, het contrast viel mij alleen zo op.
Wel prachtige huizen!

Milady erg mooi huis, met veel mogelijkheden! Wel eerst even flink klussen, maar dan kan je het ook helemaal naar eigen smaak maken.
<<

Anoniem119

Bericht 06 Sep 2013 08:38

Re: Jouw realistische droomhuis!

Dennenappel, zonder al te veel in detail te treden: Dat dat kan komt door het werk van m'n vriend.
Ik heb daar zelf niet zoveel aan bij te dragen met mijn salaris haha. Het is idd geweldig dat dat kan.
<<

Anoniem91

Bericht 06 Sep 2013 08:56

Re: Jouw realistische droomhuis!

Mijn droomhuis is een stolpboerderij.

http://www.funda.nl/koop/middenbeemster ... os/#foto-1

http://www.funda.nl/koop/middenbeemster ... erweg-112/

Die eerste moet van alles aan gebeuren.
<<

Anoniem12

Bericht 06 Sep 2013 09:15

Re: Jouw realistische droomhuis!

Ik zou hier wel willen wonen, moet helaas wel veel aan gebeuren;

http://www.funda.nl/koop/frederiksoord/ ... oldyweg-3/

Of deze;
http://www.funda.nl/koop/goingarijp/hui ... -it-hof-2/

Echt droomhuizen zou ik het niet willen noemen. Maar het is wel vrijstaand, (deels) in the middle of nowhere en goedkoop. Heerlijk!
<<

Anoniem91

Bericht 06 Sep 2013 09:21

Re: Jouw realistische droomhuis!

Ik ga ook maar naar Friesland verhuizen denk ik :D
<<

Dennenappel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 06 Sep 2013 10:51

Re: Jouw realistische droomhuis!

Dat is wel fijn Marin, hoewel het mij aan de ene kant ook lastig lijkt dat het voornamelijk vanuit hem komt. Aan de andere kant je bent samen, je verdeelt evenredig, etc. Wel fijn dat heb je veel keuze uit woningen!
<<

Anoniem119

Bericht 06 Sep 2013 11:37

Re: Jouw realistische droomhuis!

Ja ik kan wel bijdragen aan kosten natuurlijk, bijv alle boodschappen of een deel van de maandelijks hypotheek bijdragen, maar daar zal niet de hypotheek op gebaseerd worden, dat heeft toch geen nut, niet nodig, en bovendien stop ik misschien ooit wel met werken (of alleen als zzp'er), dus het is gewoon mogelijk om op 1 salaris deze hypotheek te krijgen.
Dus ja, gelukkig kan dit :-)
<<

Anoniem119

Bericht 06 Sep 2013 12:07

Re: Jouw realistische droomhuis!

Elliot, ik vind dat eerste huis van de laatste drie wel heel leuk!
Weetjewel, die boerderijen zijn zo mooi!
<<

Anoniem17

Bericht 06 Sep 2013 12:10

Re: Jouw realistische droomhuis!

Jaa die is heel mooi. Ik ben daar heel vaak langsgelopen (zag net pas dat het te koop is) en heb vaak verlekkerd door het raam naar de keuken gestaard ;) Zo mooi!
<<

Anoniem30

Bericht 06 Sep 2013 12:12

Re: Jouw realistische droomhuis!

Marin schreef:Dennenappel, zonder al te veel in detail te treden: Dat dat kan komt door het werk van m'n vriend.
Ik heb daar zelf niet zoveel aan bij te dragen met mijn salaris haha. Het is idd geweldig dat dat kan.


Maar waarom wonen jullie dan 'maar' in een appartement nu en wilden jullie nu niet verhuizen om een eventuele schuld omdat verkoop lastig is? Als je zo bizar veel kan lenen, boeit dat toch totaal niet?
<<

Anoniem119

Bericht 06 Sep 2013 12:17

Re: Jouw realistische droomhuis!

Pippa schreef:
Marin schreef:Dennenappel, zonder al te veel in detail te treden: Dat dat kan komt door het werk van m'n vriend.
Ik heb daar zelf niet zoveel aan bij te dragen met mijn salaris haha. Het is idd geweldig dat dat kan.


Maar waarom wonen jullie dan 'maar' in een appartement nu en wilden jullie nu niet verhuizen om een eventuele schuld omdat verkoop lastig is? Als je zo bizar veel kan lenen, boeit dat toch totaal niet?


M'n vriend heeft dit appartement gekocht toen ie alleenstaand was. Nu we er een jaar met z'n tweeën wonen wordt het wat klein dus zijn we rustig op zoek naar iets en aan het orienteren. En een schuld is nooit leuk, ongeacht hoe rijk je ook bent. Denk dat we een kleine schuld niet kunnen vermijden hoor, als we dit appt verkopen, maar natuurlijk het liefst zo min mogelijk. Natuurlijk 'boeit' zoiets wel. Misschien in mindere mate, maar een schuld blijft zonde en dus het liefst zo laag mogelijk.
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers