Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Oorsuizen

<<

Anoniem290

Bericht 19 Jul 2020 21:24

Oorsuizen

Wie heeft dat ook? Ik heb er heel veel last van. Soms merk ik het pas als ik erop let, maar steeds vaker heb ik er echt last van. Nu kom ik net uit de auto en is het weer heel erg. Ik merk dat vaak na autorijden. Is dat herkenbaar? Ik weet dat er niks aan te doen is, maar vroeg me vooral af of het herkenbaar is na autorijden.
<<

Anoniem325

Bericht 19 Jul 2020 21:29

Re: Oorsuizen

Ik heb hier dagelijks last van, de ene dag erger dan de andere. Ik merk het inderdaad ook na het autorijden, als ik de auto stil zet, maar eigenlijk merk ik het met alles wat van luid naar stil gaat. Ik ben er soms ook echt naar van, soort van duizelig ook. Heel vervelend.
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 19 Jul 2020 21:34

Re: Oorsuizen

Ik heb het ongeveer een jaar gehad. En wil even zeggen, soms is er wel degelijk iets aan te doen. Bij mij was het iets met m'n buis van eustachius. Best de moeite om langs een huisarts te gaan dus!
Juli 2015
Maart 2017
<<

Anoniem290

Bericht 19 Jul 2020 21:43

Re: Oorsuizen

Oh dat wist ik niet! Ik heb al vaak gegoogeld, maar lees steeds dat er niks aan te doen is. Ik word er soms echt gek van.
<<

Anoniem325

Bericht 19 Jul 2020 21:49

Re: Oorsuizen

Dat is wel zo inderdaad, wat Pure zegt. Alleen is dat niet altijd. Ik ben de hele mallemolen door geweest en bij mij is geen oorzaak gevonden helaas.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 19 Jul 2020 22:19

Re: Oorsuizen

Herkenbaar. Ik hoor vaak mijn hartslag suizend in mijn oor.
Had het eerst alleen als ik in bed lag en bijvoorbeeld mijn hoofd op tilde om te luisteren als ik een geluid hoorde. Nu heb ik het bijna dagelijks. Soms helpt het als ik mijn hoofd in een andere positie houdt. Heel irritant en gekmakend is het.
Twijfel om ermee naar de huisarts te gaan. Maar door de covid is die drempel wel wat hoog.

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Kajaka