Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Toilet pimpen

<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 11 Jul 2020 19:31

Toilet pimpen

Ons toilet heeft nu een antraciet tegelvloer, witte tegels op de muur (tot de helft in de hoogte) en daarboven is het wit geverfd.
Nu wil ik het toilet graag pompen door een kleurtje of behangetje op de witte muur te doen.
Ik vind dit behang echt fantastisch, maar ik ben een beetje bang dat het niet zo mooi is met de witte tegels er onder en dan weer een donkere vloer.
https://www.kwantum.nl/behang/behang-michelle-0311375
De tegels wil ik wel gewoon houden, dus ik ben echt benieuwd of dit te combineren is. Misschien heeft iemand een voorbeeld van een lichte muur onder en donker er boven? Of een goede tip voor een ander leuk behangetje?
<<

Anoniem309

Bericht 11 Jul 2020 20:38

Re: Toilet pimpen

Wat een leuk behang zeg! Ik heb geen voorbeeld, maar als je het wilt proberen en het matcht niet helemaal kan je eventueel met een tegelverf de kleur van de tegel veranderen. Ik denk persoonlijk dat een tegelverf met dat behang wel het mooiste effect geeft.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 11 Jul 2020 21:20

Re: Toilet pimpen

Wil je heel de toilet behangen? Je zou ook kunnen overwegen om bijv een groot stuk in te lijsten. Of 3 lange smallere lijsten naast elkaar hangen en dan het behang verdelen over die lijsten. Snap je?
Misschien aan een andere muur dan een spiegel erbij.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 12 Jul 2020 08:11

Re: Toilet pimpen

Tof behang!
Wij hebben in de badkamer witte tegels met daarboven donkergroene verf. Foto’s staan wel in het Show je badkamer-topic.

Ik zou het gewoon proberen. Je kunt later nog de tegels verven. Ik zou dan een kleur uit het behang kiezen en daar dan een lichte tint van kiezen. Bijvoorbeeld nude of oudroze.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 12 Jul 2020 11:56

Re: Toilet pimpen

Bij jullie is het heel mooi Ooh la la! Maar daar komt het donkere weer terug in de voegen en is de vloer ook licht, dus wel een beetje andere uitstraling.
De tegels verven is geen optie, ik denk dat m'n vriend me dat vermoord, haha. Maar misschien haal ik het behang gewoon, dan kan ik het tegen de muur houden en even kijken. Het idee van mamsie is ook nog een optie, ik zou dan denk ik kiezen voor 1 grote lijst om het wat rustiger te houden.
<<

Peanutbuttercup

Bericht 19 Jul 2020 16:59

Re: Toilet pimpen

Mijn toilet heeft ook een donkere vloer, witte tegels en witte muur en ik heb gisteren de wand achter het toilet een tropisch behang gegeven, met zwarte achtergrond. Ik vind het juist heel gaaf geworden (denk dat ik morgen nog een 2e wandje behang en dan de wand waar je naartoe kijkt vanaf 't toilet wit laat) en heb geen moment gedacht dat het niet mooi was in combinatie met de tegels en vloer eigenlijk. Maar ik denk over dat soort dingen eigenlijk niet na, ben vrij impulsief met verven en behangen haha.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers