Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


where did we go wrong

<<

messi1991

Noob

Berichten: 2

Geregistreerd: 17 Jul 2020 12:32

Bericht 17 Jul 2020 12:40

where did we go wrong

Hallo allen ,

Ik ben nieuw op dit forum, ben een man van 29.

Een half jaar geleden leerde ik mijn ex kennen tijdens oud en nieuw, de vonk sloeg gelijk over en sindsdien waren we niet meer bij elkaar weg te slaan. We gingen veel weekendjes weg , en zagen elkaar meerdere keren per week. We konden lachen , praten en genieten van het leven met elkaar. We waren super lief voor elkaar,en heb haar echt op handen en voeten gedragen. We hadden nooit ruzie en elke keer als we elkaar zagen hadden we sex waar de vonken toch wel van afkwamen. Een maand terug begon ze opeens afspraken af te zeggen omdat ze niet lekker in dr vel zat , veel stres en ze weet niet wat ze met zichzelf aanmoet. Besloten haar wat ruimte te geven, een week geen contact en toen met elkaar gebeld waarin ze aangaf er geen toekomst in te zien, niet meer verliefd te zijn en dat ik te gevoelig voor haar ben.
Toen hebben we een maand geen contact gehad, waarin ik haar vreselijk heb gemist en elke dag alleen naar mn telefoon zat te staren , hopend op een berichtje van haar. De breuk kwam als een totale klap en ik ben nog nooit zo kapot geweest van een breuk. Gister heb ik gevraagd hoe het gaat. Ze gaf aan dat het redelijk ging en vroeg hoe het met mij ging. Ik zei dat ik het er moeilijk mee had, waarop ze antwoorde dat we maar een half jaartje met elkaar gingen en het leuk was maar niet meer dan dat. Hierdoor werd ik zo emotioneel waardoor ik haar een actrice heb genoemd omdat ze een half jaar goed geacteerd heeft dat ze erg verliefd op mij was. Ik kreeg nog een boos bericht terug met daarin dat dit is wat ze bedoelde met te gevoelig en dat ik nog nooit iets moeilijks heb meegemaakt als ik dit al moeilijk vind. Heb haar nog een smsje gestuurd om 4 uur in de nacht (want ben geblokkerd) waarin ik sorry heb gezegd, later op de dag stuurde ze dat het goed was zo en we elkaar met rust moeten laten.

Ik weet eigenlijk niet echt een vraag.... maar wilde dit gewoon graag ergens kwijt, en benieuwd of iemand een vergelijkbare situatie heeft meegemaakt. En over dat gevoelige , ik ben wel HSP dus inderdaad gevoelig... maar kan me tijdens onze relatie maar 1 situatie herinneren waarin ik dat heb laten merken.
Heb nu wel voor mezelf besloten om haar inderdaad niets meer te sturen en mijn eigen leven weer te gaan leiden... maar ze spookt nog wel in mijn hoofd.
Dus nogmaals... niet echt een vraag maar meer een verhaal.

liefs
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 17 Jul 2020 12:56

Re: where did we go wrong

Sterkte! Een relatie die uit gaat is nooit leuk.
#teammaple🍁
<<

Anoniem309

Bericht 17 Jul 2020 13:25

Re: where did we go wrong

Wat rot dat je je zo voelt. Ik merk dat je je erg gekwetst voelt doordat ze er zo laconiek op reageerde. Ik snap best dat dat lastig is. Het lijkt me inderdaad beter om je eigen leven weer op te pakken. Ze heeft haar keuze gemaakt en dat zal je moeten accepteren. Hoe dan ook is dit niet makkelijk. Sterkte!
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8453

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 17 Jul 2020 14:21

Re: where did we go wrong

Rot dat de breuk je zo overviel en dat je het gevoel had dat er van haar kant ook meer in zat. Sterkte, liefdesverdriet sucks.

En over je gevoeligheid: ik kan me niet voorstellen dat er in een half jaar tijd maar één moment is dat ze dat heeft gemerkt. Anders heb jij ook goed geacteerd ;-). Omarm je gevoeligheid, er komst vast iemand in je leven die dat juist waardeert.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 17 Jul 2020 16:24

Re: where did we go wrong

Wat rot voor je. Dit is flink liefdesverdriet waar je last van hebt, en dat doet behoorlijk pijn. Probeer haar hier niet meer mee ‘lastig te vallen’. Als je wilt ventileren kun je die beter bij vrienden doen, of inderdaad hier.

Sterkte ermee!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

messi1991

Noob

Berichten: 2

Geregistreerd: 17 Jul 2020 12:32

Bericht 17 Jul 2020 20:21

Re: where did we go wrong

tuttebel schreef:Wat rot dat je je zo voelt. Ik merk dat je je erg gekwetst voelt doordat ze er zo laconiek op reageerde. Ik snap best dat dat lastig is. Het lijkt me inderdaad beter om je eigen leven weer op te pakken. Ze heeft haar keuze gemaakt en dat zal je moeten accepteren. Hoe dan ook is dit niet makkelijk. Sterkte!


Dat is inderdaad het meest pijnlijke, het laconieke... want ze deed echt alsof ik de liefde van haar leven was , dat zij ze ook heel vaak... Maarja vriendin van mij denkt dat ze zich stoer houdt maar ik weet het niet

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers