Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoepelen

<<

Anoniem163

Bericht 17 Jun 2015 11:11

Re: Hoepelen

Wie doet er nog aan hoepen?
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 17 Jun 2015 11:55

Re: Hoepelen

Helaas niet meer nu in de zwangerschap..wil het daarna wel weer gaan doen.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Verde

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Bericht 17 Jun 2015 12:08

Re: Hoepelen

Ik heb er net afgelopen weekend 1 gekocht. Maar ik moet nog beginnen.
<<

Anoniem190

Bericht 17 Jun 2015 12:10

Re: Hoepelen

waar koop je een hoepel? Tenminste een die een beetje goed is?
Als ik lees dat je een beetje een strakkere buik er van krijgt, i'm in! Flubber de Flubber
<<

Anoniem163

Bericht 17 Jun 2015 12:19

Re: Hoepelen

Ik heb m via bol gekocht. Inderdaad omdat het strakker zou kunnen maken rondom buik en taille.
Daarnaast is het makkelijk, hoef je er niet de deur voor uit, vraagt niet veel voorbereiding en is makkelijk op te bergen.

Ben heel benieuwd of mensen echt resultaat zagen op langere termijn qua silhouet.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 17 Jun 2015 13:54

Re: Hoepelen

Ik heb het niet echt lang volgehouden, maar denk dat ik weer ga beginnen na het lezen van dit topic :-)
<<

floris

Bericht 18 Jun 2015 15:57

Re: HOEPELEN

* aangepast ivm reclame *
<<

anoniem213

Bericht 18 Jun 2015 16:14

Re: Hoepelen

Ophoepelen met je reclame :laughcry:
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 18 Jun 2015 16:23

Re: Hoepelen

:good:
<<

Anoniem163

Bericht 18 Jun 2015 16:31

Re: Hoepelen

:lol:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 18 Jun 2015 17:22

Re: Hoepelen

Happy Hooping :laughcry:

Ik moet het ook echt weer eens oppakken, maar ik kan me er de laatste tijd niet toe zetten. In de zomervakantie maar weer eens mee beginnen.
❤ 7 juni 2018
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 03 Jul 2015 11:22

Re: Hoepelen

Ik zit eraan te denken om een hoepel aan te schaffen. Maar werkt het echt? Wordt je er strakker van? En wat voor hoepel is het best om mee te starten (welk gewicht).
<<

Anoniem130

Bericht 03 Jul 2015 14:09

Re: Hoepelen

Ik wilde dat ik in de stad woonde, dan ging ik hoepeldansen. Mijn romp houdt het geeoon niet lang genoeg vol met zo'n fitness ding, eigenlijk wil ik een goede echte normale hoepel. Want hoepel nu wel paar sessies van paar minuten met zo'n fitness ding en dan beetje lopen en rondjes maken en op 1 been probeer ik nu enzo, maar mijn romp houdt dat ding gewoon niet uit. Ik wil hoepeldansen met een goede hoepel, maar hier in Apeldoorn waar ik nog 6 weken woon werkt dat niet natuurlijk.
<<

Anoniem295

Bericht 16 Jul 2020 20:45

Re: Hoepelen

Even een upje, alles is anoniem in dit topic inmiddels, maar zijn er nog meiden die hoepelen? Ik heb het idee opgevat dat ik wel een hoepel wil aanschaffen om thuis, naast de lessen bij de sportschool, ook meer te bewegen. Maar ik vraag me af of het geen bevlieging is en ik hem weer aan de kant gooi als ik hem na 3 dagen nog niet een paar seconden hoog kan houden. Hoepelen jullie nog veel? Hoe lang duurde het voor je de slag te pakken kreeg en je niet meer blauw werd?
<<

Anoniem290

Bericht 16 Jul 2020 21:08

Re: Hoepelen

Heel zelden pak ik hem. Ik ben nooit blauw geweest en kon eigenlijk meteen wel een kwartier ofzo. Daarna ben ik het wel beu hoor. Ik doe het wel eens voor de tv.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 17 Jul 2020 16:00

Re: Hoepelen

Wat voor hoepel heb jij dan Poppy? Want ik pak mijn hoepel af en toe nog wel eens op en ben dan best wel blauw de eerste paar keren steeds.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 17 Jul 2020 16:05

Re: Hoepelen

Ik heb net een paar maanden geleden weer een paar keer in de tuin gedaan, maar op de één of andere manier vergeet ik het dan ineens weer. Terwijl het best lekker is, vooral in de zon. Ik word nu niet meer blauw, dat heb ik alleen heel erg gehad toen ik hem net gekocht had. Wel voelt het een beetje beurs als ik het nu weer doe.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem290

Bericht 17 Jul 2020 17:23

Re: Hoepelen

Dragonfly schreef:Wat voor hoepel heb jij dan Poppy? Want ik pak mijn hoepel af en toe nog wel eens op en ben dan best wel blauw de eerste paar keren steeds.


Ik weet eigenlijk niet hoe hij heet. Hij is roze met grijs en de buitenste rand is een soort foam. Aan de binnenkant zitten bobbels. Geen enorm uitstekende bobbels, meer heuveltjes.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 18 Jul 2020 11:39

Re: Hoepelen

Ah klinkt wel als zelfde soort wat ik heb. Ik moet het hoepelen misschien gewoon wat beter bijhouden, dan heb ik ook niet iedere keer last ervan. Nu houd ik het echt niet langer dan een paar minuten uit de eerste paar keer, totdat ik weer wat gewend ben.
<<

Neno

Kwebbel

Berichten: 499

Geregistreerd: 09 Feb 2020 08:45

Bericht 18 Jul 2020 12:39

Re: Hoepelen

Hier ook een fitnesshoepel, van 1,5 kg. Doe het al heel lang en kan eigenlijk wel een zwaardere. Pak hem bijna dagelijks, muziekje erbij en dan ongeveer 20 min, 10 minuten elke kant hij valt eigenlijk nooit meer naar beneden. In het begin wel beurs maar gewoon een kwestie van doorzetten, nu nooit geen last meer. Ook als ik het bv twee weken niet heb gedaan.
<<

Anoniem295

Bericht 19 Jul 2020 16:10

Re: Hoepelen

Nou ik heb een hoepel hoor! Via Marktplaats via iemand overgenomen dus als het een miskoop blijkt, vind ik het al minder vervelend. Nu nog even nadenken over een manier waarop ik de onderburen niet tot last ben, in het begin als de hoepel steeds op de grond valt.
<<

Anoniem313

Bericht 19 Jul 2020 17:26

Re: Hoepelen

Knap van jullie! Ik heb ooit wel een fitnesshoepel gekocht, maar kan er niks van. Ding dondert steeds op de grond.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 19 Jul 2020 19:44

Re: Hoepelen

Maple schreef:Nou ik heb een hoepel hoor! Via Marktplaats via iemand overgenomen dus als het een miskoop blijkt, vind ik het al minder vervelend. Nu nog even nadenken over een manier waarop ik de onderburen niet tot last ben, in het begin als de hoepel steeds op de grond valt.

Flink oefenen en opvangen als ie dreigt te vallen. Of op je balkon beginnen
2015 💙
<<

Neno

Kwebbel

Berichten: 499

Geregistreerd: 09 Feb 2020 08:45

Bericht 19 Jul 2020 19:47

Re: Hoepelen

Leuk maple! Succes en volhouden het gaat echt vanzelf beter en makkelijker!
<<

Anoniem295

Bericht 19 Jul 2020 20:08

Re: Hoepelen

Minx schreef:
Maple schreef:Nou ik heb een hoepel hoor! Via Marktplaats via iemand overgenomen dus als het een miskoop blijkt, vind ik het al minder vervelend. Nu nog even nadenken over een manier waarop ik de onderburen niet tot last ben, in het begin als de hoepel steeds op de grond valt.

Flink oefenen en opvangen als ie dreigt te vallen. Of op je balkon beginnen

Haha dat opvangen als hij dreigt te vallen is nog best lastig! Dan ben ik elke keer nét te laat. Met als gevolg een enorm kabaal op het laminaat. Vind ik voor mezelf niet erg, maar voor de onderburen wel vervelend. Misschien helpt het als ik tuinkussens om me heen leg. Op het balkon kom ik nét ruimte tekort denk ik, morgen eens kijken!
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers