Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Langdurig vermisten

<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 22 Jan 2020 10:30

Langdurig vermisten

Ik heb er maar even een algemeen topic van gemaakt, maar ze gaan vandaag zoeken naar Tanja Groen op een begraafplaats. Ik hoop zo voor haar ouders dat ze haar vinden.

https://www.1limburg.nl/zoekactie-op-ma ... =section-1
<<

Anoniem315

Bericht 22 Jan 2020 12:01

Re: Langdurig vermisten

Wat spannend! Ik hoop het zo..
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 22 Jan 2020 12:32

Re: Langdurig vermisten

Ik zat dit net te lezen, ik hoop zo dat haar naasten eindelijk duidelijkheid krijgen. Wat moet dat killing zijn, al ruim 26 jaar in onzekerheid leven over wat er met je dochter is gebeurt. Afschuwelijk.

Op nu.nl werd verwezen naar een artikel over 7 opvallende coldcase zaken. Daar stond nog een verhaal tussen over een jongetje die met zijn ouders naar het strand was en gewoon is verdwenen. Ik vind dat ook zo bizar, het deed me een beetje denken aan het eerste seizoen van The Missing, waarbij dat jongetje ineens weg was. Brr, m'n ergste nachtmerrie is dat.

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 22 Jan 2020 12:51

Re: Langdurig vermisten

Ohhh vreselijk Elliot.
Hopelijk vinden ze wat vandaag.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 22 Jan 2020 16:43

Re: Langdurig vermisten

Is dat dat jongetje waarvan de broer laatst weer aandacht voor de zaak heeft gevraagd?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 22 Jan 2020 16:51

Re: Langdurig vermisten

Derpy schreef:Is dat dat jongetje waarvan de broer laatst weer aandacht voor de zaak heeft gevraagd?

Ja, in juli 2019 is er nog een oproep geweest en naar aanleiding daarvan zijn er weer 50 tips binnengekomen, maar ik weet niet of daar iets waardevols tussen heeft gezeten. Ik vermoed van niet, omdat er geen nieuws is. Maar ik weet niet hoe lang het duurt voordat zoiets onderzocht is. Jaïr Soares heet het vermiste jongetje.

♥♥
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 22 Jan 2020 18:30

Re: Langdurig vermisten

Hoe dat toch kan he? Zolang vermist, niks duidelijk. En Tanja Groen weet ik zelf nog heel goed, ik kom uit Maastricht en in die periode zat ik nog op de middelbare school in de buurt van Gronsveld. Ik kan me nog zo goed herinneren dat daar toen alles is uitgekamd. Weken beheerste de verdwijning de krant. Heeft echt indruk gemaakt. Ik hoop dat ze iets vinden voor die ouders.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 22 Jan 2020 19:40

Re: Langdurig vermisten

Niks gevonden dus. Wat moet dat vreselijk zijn voor haar omgeving. Zoveel hoop op wat duidelijkheid en dan toch weer compleet met lege handen staan. ?
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 27 Jan 2020 22:46

Re: Langdurig vermisten

Elliot schreef:
Derpy schreef:Is dat dat jongetje waarvan de broer laatst weer aandacht voor de zaak heeft gevraagd?

Ja, in juli 2019 is er nog een oproep geweest en naar aanleiding daarvan zijn er weer 50 tips binnengekomen, maar ik weet niet of daar iets waardevols tussen heeft gezeten. Ik vermoed van niet, omdat er geen nieuws is. Maar ik weet niet hoe lang het duurt voordat zoiets onderzocht is. Jaïr Soares heet het vermiste jongetje.


Dat heb ik toen inderdaad gezien bij Opsporing Verzocht. Hij is ook alweer 25 jaar vermist, hopelijk wordt er ooit bekend wat er is gebeurd.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 27 Jan 2020 22:50

Re: Langdurig vermisten

Caro schreef:Hoe dat toch kan he? Zolang vermist, niks duidelijk. En Tanja Groen weet ik zelf nog heel goed, ik kom uit Maastricht en in die periode zat ik nog op de middelbare school in de buurt van Gronsveld. Ik kan me nog zo goed herinneren dat daar toen alles is uitgekamd. Weken beheerste de verdwijning de krant. Heeft echt indruk gemaakt. Ik hoop dat ze iets vinden voor die ouders.


Ik had een studentenkamer aan die kant van Maastricht in 2008-2010 en fietste heel vaak langs de Maas waar zij waarschijnlijk ook heeft gefietst. Ik heb echt vaak aan haar gedacht in die tijd en bij medestudenten was het af en toe ook onderwerp van gesprek. Echt erg dat dit nu weer tot niets heeft geleid.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 28 Jan 2020 00:34

Re: Langdurig vermisten

Moest toevallig gisteren nog denken aan die strand vermissing. We waren op het strand en we waren gewoon aan het spelen, 4 volwassenen, 1 kind. Ik liet mijn zonnebril vallen, pak hem op, kijk omhoog en zoon is weg. Dat was letterlijk 2 seconden en hij stond dicht bij me. Nu was hij er wel hoor, maar ik schrok zó dat ik hem niet in 1 oogopslag zag. En toen bedacht ik me opeens dat het écht gewoon een fractie van een seconde is dat ze weg kunnen zijn. En dan met de zee aan ene kant en wie weet ontvoerders, dat gaat dan natuurlijk mega snel.
En ik denk ook elke vakantie aan Maddie McCann. Wat daar nou gebeurd is.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Kira

Bericht 28 Jan 2020 00:44

Re: Langdurig vermisten

Marsy dat herken ik. Wij zijn in het zwembad ook eens mijn zoon kwijt geweest, zaten mijn ouders ik en hij samen op een kleedje. En ineens was hij weg, zo snel kan het echt gaan. Zelfs als je echt wel op let.
<<

Anoniem272

Bericht 28 Jan 2020 18:53

Re: Langdurig vermisten

Ian McEwan heeft er een prachtig boek over geschreven, The Child In Time. Met in het begin van het boek een kind dat op een klein onbewaakt ogenblik vermist raakt. Het is heel benauwend om erover na te denken welke gevolgen die paar seconden dan hebben. Ik zou mijn hele leven blijven denken: 'wat als...'
<<

Anoniem309

Bericht 03 Jun 2020 22:50

Re: Langdurig vermisten

Schijnbaar is er nu wel weer een nieuwe verdachte in de vermissingszaak van Maddie McCann.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/8406839 ... ie-mc-cann

Maar of dat tot een bekentenis en vondst gaat leiden is nog maar de vraag natuurlijk.
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1898

Geregistreerd: 14 Apr 2014 12:58

Bericht 04 Jun 2020 09:50

Re: Langdurig vermisten

Ben benieuwd of er nu iets uitkomt, hoop het zo. Als je alle feiten op een rij zet, lijkt de kans best aanwezig dat hij er inderdaad wat mee te maken heeft. Maar dit heb ik ondertussen al meerdere keren gehad bij verdachten in deze zaak, die er achteraf toch niks mee te maken bleven hebben.
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Anoniem309

Bericht 04 Jun 2020 10:08

Re: Langdurig vermisten

Daarom heb ik er ook m’n vraagtekens bij of ze hiermee echt verder gaan komen. Zelfs als het hem wel is, dan denk ik dat ze mogelijk zonder bekentenis ook niet ver zullen komen omdat ze geen lichaam hebben. Tenzij dit spoor gaat leiden naar een lichaam. En dat hoop ik wel. Ik hoop gewoon zo dat die ouders na zoveel jaar eindelijk duidelijkheid krijgen.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 04 Jun 2020 10:33

Re: Langdurig vermisten

Was die man ook al niet eerder in beeld? Of ergens in een documantaire genoemd?

Ik hoop voor haar ouders dat deze man het wel is en bekend. Dan hebben ze zelf ook rust.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1898

Geregistreerd: 14 Apr 2014 12:58

Bericht 11 Jun 2020 13:03

Re: Langdurig vermisten

Raven, hij is inderdaad eerder verdachte geweest.

Ik moet zeggen, het klinkt ondertussen nog steeds best 'hoopvol' dat ze nu toch eindelijk de juiste persoon lijken te hebben. Wat een nare man, als de uitspraken kloppen die hij gedaan zou hebben.

Maar of ze inderdaad een lichaam gaan vinden is dan nog maar de vraag.. Dat zal een eventuele vervolging dan misschien ook wel in de weg zitten als ze niks terug kunnen vinden.
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 13 Jul 2020 11:13

Re: Langdurig vermisten

Ze zijn wel vrij specifiek aan het zoeken in putten, dus de politie weet vast meer dan er naar buiten wordt gebracht.
Ik hoop voor de ouders heel erg dat ze haar vinden en te weten komen wat er is gebeurd. Het lijkt me ook vreselijk dat je zelf als verdachte werd gezien. Het is al zo afschuwelijk en dan dat er ook nog bij.

Terug naar Nieuws & actualiteiten

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers