Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ik zoek

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 08 Jul 2020 12:57

Ik zoek

Ook even een zoek topic hier in wonen.

Ik zoek een rotan/riet/zeegras vaasje. Een smalle, beetje hoge, waar je takken in kunt zetten. Ik denk max 40 cm hoog. De meeste vazen die ik vind zijn hoger (en heel duur). Ik wil er geen Riviera Maison achtige teksten op.
Oh en geen rotan omhulsel om een glazen vaas, want ik wil geen glas in de babykamer hebben. (vind m'n moeder onzin maar ik wil het niet).

Wie oh wie helpt me. Ik ben de stad al afgelopen en online loop ik ook vast.
Let's discover the world together.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 08 Jul 2020 14:55

Re: Ik zoek

Deze is 42 cm hoog, is ook al te groot zeker?
https://www.laredoute.nl/ppdp/prod-350156236.aspx

Afbeelding
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 08 Jul 2020 14:56

Re: Ik zoek

Hmm lastig inschatten want die 40 is al een schatting op zich natuurlijk. Maar vind 't een goeie optie!
Let's discover the world together.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 08 Jul 2020 15:04

Re: Ik zoek

Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 08 Jul 2020 23:43

Re: Ik zoek

Bol.com heeft er 1 van Bamboe, misschien vind je dat iets:

https://www.bol.com/nl/p/dassie-artisan ... oductImage
Afbeelding
<<

Henque

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 11 Jul 2020 13:45

Re: Ik zoek

Mag ik dit topic ook gebruiken? Ik zoek ook iets!

Ik zoek een klein rond bijzettafeltje in met een stenen blad, alleen dan in een betaalbare versie. Ik vind het dus prima als het steen niet echt steen is, als het er maar zo uitziet ;) vooral omdat de tafeltjes die ik zie, zo 100+ euro kosten, en dat vind ik teveel geld voor een klein tafeltje.. Het liefst geef ik 40 euro uit oid?
bijvoorbeeld zoiets:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

heeft iemand dit of weet iemand waar je dit kan vinden? die laatste is overigens 60 euro dus misschien moet ik mij er bij neerleggen dat het niet goedkoper kan?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 11 Jul 2020 13:48

Re: Ik zoek

Het staat mij bij dat de Dirk heel soms wel eens dat soort tafeltjes heeft, maar dan moet je wel heel veel geluk hebben.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers