Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Online workout

<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 04 Jul 2020 14:50

Online workout

Sinds 1,5 maand ben ik thuis aan het sporten. Nu heb ik van het platform waar ik de workouts van deed de meeste meerdere keren gedaan en ben ik er een beetje op uit gekeken.. Het thuis sporten bevalt verder wel goed, dus hier wil ik wel mee doorgaan, maar ik weet niet wat ik zal gaan doen.
Wat voor online workouts doen jullie, wat zijn nou echte aanraders?
Liefst zowel cardio als kracht, maar zonder dat je van alles erbij nodig hebt. Ongeveer een half uur/drie kwartier per keer.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem290

Bericht 04 Jul 2020 15:53

Re: Online workout

Ik heb tijdens coronatijd gratis toegang gehad tot de online workouts van Les Mills. Die vond ik wel fijn! Veel keus ook.
Thuis doe ik nu wel eens de workouts van Chloe Ting. Die zijn vaak maar 10 minuten, dus die kun je combineren. Bijvoorbeeld 10 min benen, 10 minuten high impact (die doe ik vaak 2x achter elkaar) en dan nog 10 min buik.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 05 Jul 2020 08:11

Re: Online workout

Heb je voor Les Mills niet allemaal extra dingen nodig? Bij de lessen ervan wel..
Ga even kijken naar Chloe Ting!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Henque

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 05 Jul 2020 10:36

Re: Online workout

Op youtube kan je de lessen van femmegym vinden, zij hebben veel lessen erop staan! Is nu ook wel gestopt maar kan je weer even vooruit ;)
als je iets nodig hebt in de lessen is het gewoon iets wat je in je huis wel hebt liggen (boeken oid)

ben zelf ook wel benieuwd naar meer tips hiervoor trouwens!
<<

Anoniem290

Bericht 05 Jul 2020 14:43

Re: Online workout

Arwyn schreef:Heb je voor Les Mills niet allemaal extra dingen nodig? Bij de lessen ervan wel..
Ga even kijken naar Chloe Ting!


Niet voor de challenge en grit (de high impact lessen) en yoga. Maar ik had dus gratis 2 maanden, dan is het niet erg als je niet alles kunt doen.
<<

Anoniem290

Bericht 06 Jul 2020 20:45

Re: Online workout

Op de apps van Adidas (Adidas training) en Nike (NTC Nike training club) staan trouwens ook leuke workouts.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 06 Jul 2020 21:18

Re: Online workout

Dank je!
Ik heb gisteren een van Chloe Ting gedaan, was wel prima en thuis goed te doen.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers