Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ouderslaapkamer naast kinderslaapkamer

<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2860

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 05 Jul 2020 20:25

Re: Ouderslaapkamer naast kinderslaapkamer

Ik heb hier nooit over nagedacht eigenlijk.. maar is hier ook niet aan de orde (geweest). In het vorige huis hadden wij de grote kamer over de ene kant van het huis en de 2 jongens de 2 kleinere kamers over de andere kant. In dit huis slapen wij beneden en onze 3 jongens hebben de bovenverdieping. Als ik sommige zo hoor voor de toekomst perfect dit ?.
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2513

Geregistreerd: 26 Mei 2016 19:46

Bericht 05 Jul 2020 21:30

Re: Ouderslaapkamer naast kinderslaapkamer

Hier heb ik dus nog nooit over nagedacht. Onze architect schijnbaar wel.
Onze kamer zit voor, over de hele breedte van het huis. De kinderkamers zitten achter, ook over de hele breedte, maar dan gesplitst. Ertussen zitten overloop, trappen en badkamer. Nadeel is dus wel dat de babyfoon altijd aan moet, J ligt te ver van ons af om te horen en zelf komt ze niet zomaar uit bed.

Recht boven onze kamer zitten nog twee slaapkamers, maar daar slaapt niemand, die hebben vriend en ik elk eentje geconfisqueerd.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: High Heels