Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het geslacht van je kind(eren) voorspellen

<<

Anoniem245

Bericht 03 Feb 2018 15:01

Re: Het geslacht van je kind(eren) voorspellen

Bij mij ging hij inderdaad stil hangen. Ik had hetzelfde als Stuiterbal.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 08 Feb 2018 21:17

Re: Het geslacht van je kind(eren) voorspellen

Grappig dit! Heb het net gedaan, meisje en daarna hangt hij stil en dat kan best kloppen wan ik ben gesteriliseerd :wink:
30-04-2017
<<

Anoniem248

Bericht 08 Feb 2018 21:30

Re: Het geslacht van je kind(eren) voorspellen

Ik ben nu best nieuwsgierig, maar ik durf het niet. Straks blijft hij direct al stil hangen...
<<

Anoniem248

Bericht 09 Feb 2018 08:18

Re: Het geslacht van je kind(eren) voorspellen

Oké, toch gedaan. Ik krijg vijf meiden. Dat is dan weer een ander uiterste :laughcry:
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 09 Feb 2018 08:45

Re: Het geslacht van je kind(eren) voorspellen

Teun, het klopt bij jou gewoon!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem248

Bericht 11 Feb 2018 13:26

Re: Het geslacht van je kind(eren) voorspellen

Ik heb het nog een keer gedaan, vorige keer had ik eigenlijk haast. Er kwamen nu twee meisjes uit en daarna hing hij stil. Echt te bizar, ik heb het wel vijftien keer geprobeerd met vijf verschillende haren ofzo, maar keer op keer meisje, meisje, stil. Hoe weird. Net inderdaad of het ergens door overgenomen wordt, die ring begon echt als een bezetene rondjes te draaien terwijl ik ‘m doodstil vast had, en zodra ik ‘m weer naar de zijkant van m’n hand bewoog, hing hij weer stil. En bij de derde keer hing hij steeds gewoon doodstil boven m’n hand. Ik moet nog zien wat ervan gaat kloppen maar alleen dit vind ik al heeeel bizar.

Kan iemand dit topic over vijf jaar even uppen?
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 02 Jul 2020 13:44

Re: Het geslacht van je kind(eren) voorspellen

Even een upje!

Haha ik moest net opeens aan dit topic denken. Er zijn inmiddels toch wat fabelachtige voorspellingen uitgekomen, zo grappig.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem308

Bericht 02 Jul 2020 13:51

Re: Het geslacht van je kind(eren) voorspellen

Anoniem252 schreef:Als ik het goed heb gezien komt er uit: meisje - jongen - meisje. Ik heb inderdaad een dochter.
Maar ik heb bijvoorbeeld wel een miskraam gehad, zou die niet meetellen ook?

Dit was ik denk ik destijds, meisje en jongen klopt. Maar ik verwacht niet dat we nog een derde krijgen.
<<

Anoniem316

Bericht 02 Jul 2020 14:05

Re: Het geslacht van je kind(eren) voorspellen

Dee schreef:Haha wauw!
Bij mij deed hij als eerste een meisje (dat klopt) en als tweede een jongen (is voor zover mij bekend nog niet onderweg) de 3e stopte hij. Als dit klopt is dat echt bizar!

Hmmm dit klopt sowieso al niet, want hier zijn toch echt nummer 2 én 3 onderweg. Zal eens kijken wat er nu gebeurt.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 02 Jul 2020 14:05

Re: Het geslacht van je kind(eren) voorspellen

Ik deed het net trouwens nog een keer om te kijken of het nog steeds klopt, maar nu ging 'ie ook maar door. De eerste drie klopten wel (meisje, meisje, jongen) maar daarna zou ik nog een horde meisjes krijgen. Dat zit er niet in, haha.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 02 Jul 2020 14:31

Re: Het geslacht van je kind(eren) voorspellen

Bij Olivia uit het filmpje klopt het, die heeft nu een dochter. Bij Susan ook, eerst een jongen en daarna een meisje.
Sharzad heeft twee jongens, dus bij haar klopt het ook tot zover.

Ik kan dit twintig keer doen en hij blijft maar bewegen, terwijl ik geen kinderwens heb :laughcry:
Je hoeft je hand natuurlijk maar een miniem beetje te bewegen om de ring flink te laten zwaaien, dus ik geloof er niet in.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 02 Jul 2020 14:40

Re: Het geslacht van je kind(eren) voorspellen

Marin schreef:Nou! Ik ging het nu dus met een andere ring proberen, met steentjes. En beginnend bij m'n duim ipv bij m'n pink. En toen ging ie wel echt heel overduidelijk rondjes draaien bij het eerste kind (jongen, check) en daarna overduidelijk heen en weer (meisje), en daarna stil. Dus nu ga ik hopen dat dat het resultaat is. .



Tadaa!

Edit: ik ga het niet nu opnieuw doen want m'n ringen zijn al af vanwege vocht vast houden en ik heb geen zin om naar boven te lopen als een hijgend paard. Dus ik vertrouw op deze uitspraak in het verleden. ?
Let's discover the world together.
<<

Anoniem316

Bericht 02 Jul 2020 15:03

Re: Het geslacht van je kind(eren) voorspellen

Derpy schreef:Bij Olivia uit het filmpje klopt het, die heeft nu een dochter. Bij Susan ook, eerst een jongen en daarna een meisje.
Sharzad heeft twee jongens, dus bij haar klopt het ook tot zover.

Ik kan dit twintig keer doen en hij blijft maar bewegen, terwijl ik geen kinderwens heb :laughcry:
Je hoeft je hand natuurlijk maar een miniem beetje te bewegen om de ring flink te laten zwaaien, dus ik geloof er niet in.


Ik streunde met mijn hand op mijn been. Al zouden er dan nog minieme bewegingen zijn, dan nog verklaart dat niet waarom hij de ene keer heen en weer gaat en de andere keer rondjes draait.
Ik kan de uitslag van deze keer niet posten omdat dat het geslacht (zoals het nu op de echo naar voren kwam) zou verraden haha. En dus ook niet of de tweede van de vorige keer klopt ?
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 02 Jul 2020 15:43

Re: Het geslacht van je kind(eren) voorspellen

Suus schreef:Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken, maar heb het toch geprobeerd: meisje, jongen, meisje. De eerste twee kloppen in elk geval! Of er een derde komt is nog erg onzeker. Maar als ik toch nog een derde mag krijgen hoop ik wel op een meisje, want daar hebben we al een naam voor :smile:

Die derde is er gekomen, maar hij is toch echt een jongetje ? ik denk toch dat je onbewust de bewegingen een beetje stuurt. De eerste twee stonden bij mij toen al vast natuurlijk en voor een derde had ik toch al wel een stille wens en dan ook nog een lichte voorkeur voor een meisje (net zo blij met mijn jongetje hoor! Qua naam zijn we er helemaal uitgekomen ?).
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 02 Jul 2020 16:21

Re: Het geslacht van je kind(eren) voorspellen

Uffe schreef:Vier meiden! Ik.wil er wel 4, man maar 2. Misschien ook een drieling! Eerste klopt dus.

Daarna wel 3 miskramen gehad, die tellen niet.mee toch? Anders is dit.wel.een hele zure uitslag.


Inmiddels twee meiden!
⁠♡♡♡
<<

Geel

Bericht 02 Jul 2020 16:43

Re: Het geslacht van je kind(eren) voorspellen

Caro schreef:En ik krijg één meisje. Daarna hing ie stil. Dat is gek want dat is precies wat ik wil hahaah! (alleen raak ik maar niet zwanger, daar gaat het plan mis).
:love:
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 02 Jul 2020 17:36

Re: Het geslacht van je kind(eren) voorspellen

Burn schreef:Poging 1:
Meisje - meisje - meisje - meisje - meisje toen ben ik gestopt

Poging 2:
precies hetzelfde.


De eerste 2 meisjes kloppen. Maar meer dan dat zal het niet worden zeer waarschijnlijk.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem298

Bericht 02 Jul 2020 19:10

Re: Het geslacht van je kind(eren) voorspellen

Ik heb het twee keer gedaan. Beide keren meisje - meisje - niks.

Erin geloven doe ik niet, maar ik vind het wel heel frappant haha.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 02 Jul 2020 20:50

Re: Het geslacht van je kind(eren) voorspellen

Ik heb het ook eens geprobeerd:
Jongen (klopt) - meisje (?) - niks
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:10

Bericht 02 Jul 2020 21:06

Re: Het geslacht van je kind(eren) voorspellen

Hier kwam ik uit op drie meisjes.
De eerste is er al. Wie weet wat de toekomst nog brengt!
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Anoniem304

Bericht 02 Jul 2020 21:15

Re: Het geslacht van je kind(eren) voorspellen

Ik kom tot 3x toe uit op meisje - jongen en daarna gestopt.
Met m'n ketting trouwens.

Maandag weten we het! ?
Laatst gewijzigd door Anoniem304 op 02 Jul 2020 21:35, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 02 Jul 2020 21:26

Re: Het geslacht van je kind(eren) voorspellen

Nou misschien was mij bij die oneindige stroom kinderen een voorbode van veel kinderen tegelijk? Ik heb er maar twee tegelijk gekregen natuurlijk, maar het voelt regelmatig als 20, dus dat zou het verklaren. Maar waarom m’n ring dan dacht dat ik enkel jongens zou krijgen..? ?

♥♥
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 03 Jul 2020 13:24

Re: Het geslacht van je kind(eren) voorspellen

2meisjes en dan een jongen. De eerste 2 kloppen. Die jongen komt er niet denk ik.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 03 Jul 2020 15:56

Re: Het geslacht van je kind(eren) voorspellen

Hier zouden er 4 meiden moeten komen, dus ik ben maar gestopt ?
december 2016
juli 2019
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 03 Jul 2020 21:40

Re: Het geslacht van je kind(eren) voorspellen

Ik geloof daar niet echt in maar toch durf ik het niet te doen. Wil het ook gewoon niet weten denk ik. Mijn moeder heeft een voorspelling gemaakt van mijn zussen en broertje qua aantal kinderen en geslacht en tot nu toe (alle 3 hebben we een kind) heeft ze het bij de eerste allemaal goed qua geslacht. En die voorspelling lag er al voordat ik zwanger was en ik was de eerste :).
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers