Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Baby mee naar school?

<<

Flore

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 882

Geregistreerd: 09 Jul 2016 12:36

Bericht 29 Jun 2020 09:01

Baby mee naar school?

Ik sta voor de klas en ben in maart met verlof gegaan, de 1e dag dat de scholen dicht waren, was mijn laatste werkdag, was wel heel gek! Ik heb dus geen afscheid genomen van mijn klas.
Ik zou normaliter na een tijdjenlangs gegaan zijn om mijn zoontje aan mijn klas te showen. Door corona is natuurlijk alles anders.
Ik vraag me af of ik alsnog naar school zal gaan met hem. Mijn klas zit naast de voordeur, dus ik hoef niet de hele school door. Als de invalster met de kinderen afspreekt van te voren dat ze moeten blijven zitten, zie ik het eigenlijk wel zitten. Het is een ruim lokaal met maar 13 kinderen. Hmmm wat is wijsheid?
Boys rule!
2018 / 2020
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 29 Jun 2020 09:04

Re: Baby mee naar school?

Ja leuk toch? Ik zou het wel eventjes laten weten aan je leidinggevende trouwens.
#teammaple🍁
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 29 Jun 2020 09:26

Re: Baby mee naar school?

Ik zou dat wel doen. Ik denk dat de kinderen dat erg leuk zouden vinden. En voor jezelf denk ik ook goed om ze nog even te zien voor de zomervakantie begint.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 29 Jun 2020 10:03

Re: Baby mee naar school?

Leuk hoor! Ik werk dan in het middelbaar onderwijs maar daar vonden de leerlingen het ook geweldig toen ik langskwam met de kinderen.

Als je het nu niet fijn voelt om naar binnen te gaan kan het misschien op het schoolplein?
⁠♡♡♡
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 29 Jun 2020 10:04

Re: Baby mee naar school?

Zou ik ook doen hoor! Evt buiten met mooi weer
<<

Anoniem309

Bericht 29 Jun 2020 10:15

Re: Baby mee naar school?

Ik zou het ook doen. En als je er tegenop kijkt vanwege corona, is het wellicht ook mogelijk om met de baby voor het raam te staan. Maar als de kinderen goed kunnen luisteren, dan kan er inderdaad ook worden afgesproken worden dat iedereen blijft zitten. Doe vooral waar jij je goed bij voelt.
<<

Flore

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 882

Geregistreerd: 09 Jul 2016 12:36

Bericht 29 Jun 2020 13:46

Re: Baby mee naar school?

Bij mijn 1e ben ik ook naar school geweest met hem, nu niet i.v.m. corona. Het is inderdaad zo leuk! De kinderen leefden al zo mee in de zwangerschap.
Heb net de directeur gebeld, hij vindt het goed. Dus maar even een datum prikken met de invalster :-)
Boys rule!
2018 / 2020
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 29 Jun 2020 16:52

Re: Baby mee naar school?

Leuk!
#teammaple🍁
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 29 Jun 2020 16:55

Re: Baby mee naar school?

Ik heb dat ook gedaan met allebei m’n zoons. Het was een vreselijke heisa qua gesjouw en gezweet en gedoe met die maxicosi (woon-werk deed ik met de auto), maar hartstikke leuk om even je klas in te lopen en die kinderen waarderen dat ook heel erg (ik had pubers en ok de helft interesseerde het geen lor maar de andere helft vond het super).
#teammaple🍁
<<

Flore

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 882

Geregistreerd: 09 Jul 2016 12:36

Bericht 29 Jun 2020 20:38

Re: Baby mee naar school?

Precies! Het is ook gewoon goed om elkaar nog even te zien voor de zomervakantie!
Boys rule!
2018 / 2020

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers