Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Buitenspelende kinderen

<<

Anoniem103

Bericht 22 Nov 2013 23:15

Re: Buitenspelende kinderen

Dat zou ik ook wel irritant vinden als ze dat elke dag doen. Mijn kinderen mogen best geluid maken als ze buiten spelen maar gillen om het gillen vind ik niet nodig. Dan zou ik ze ook naar binnen halen als ze daar niet mee stoppen.
<<

Anoniem97

Bericht 23 Nov 2013 06:47

Re: Buitenspelende kinderen

Mijn kinderen mogen best herrie maken buiten, maar ook rekening houden met andere mensen, dus op een gegeven moment moet het geschreeuw dan ook klaar zijn. Ik zou dan gewoon naar ze toe lopen en uitleggen dat er meerdere mensen wonen en niet iedereen even prettig vind en vragen of ze op willen houden met het schreeuwen, dat is bij mijn kinderen meestal wel genoeg, maar een half uurtje zou ik ze wel laten gaan ( en dan heb ik niet over lachen en spelende geluiden maar echt over het schreeuwen).
<<

Anoniem5

Bericht 23 Nov 2013 07:08

Re: Buitenspelende kinderen

Wat gegil en geschreeuw in het opgaan in een spel vind ik helemaal prima. Maar als schreeuwen en gillen een spelletje wordt dan moeten ze toch echt naar binnen tot ze weer met een normaal volume kunnen spelen.
Mijn kinderen konden er afgelopen zomer wat van met ruzie maken in de tuin, met geschreeuw en gegil, dan moesten ze ook naar binnen en ging de deur dicht tot ze afgekoeld waren.
Maar als ze nu binnen blijven schreeuwen zet ik ze wel buiten neer. :laughcry:
<<

Anoniem131

Bericht 23 Nov 2013 08:19

Re: Buitenspelende kinderen

Ik loop naar buiten en zeg er iets van of bel aan bij de ouders. Dan is het hier zo afgelopen. Dat schreeuwen om het schreeuwen is nergens voor nodig en anders doen ze het maar binnen. Overigens doe ik dat pas als het avond is en ik rust wil.
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:50

Bericht 23 Nov 2013 12:40

Re: Buitenspelende kinderen

Wat een aantal anderen ook zeggen, ze mogen best lawaai maken en wat gegil en geschreeuw hoort daar ook bij. Maar gillen om het gillen mogen ze van mij niet. Hier hebben ze daar ook wel een handje van, vooral dochter gilt graag en trekt zoon daar in mee. Ik waarschuw dan een paar keer en als ze niet ophouden gaan ze naar binnen.
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 24 Nov 2013 13:38

Re: Buitenspelende kinderen

lekekr spelen en lawaai maken prima! maar gillen om te gillen en dat heeeel erg lang zoals jij zegt vind ik op school maar ook thuis niet ok. A kan soms ook gillen om te gillen (niet van plezier dat vind ik schattig) en dan probeer ik haar ook wel af te leiden zodat ze stopt
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers