Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jouw leven binnen nu en 5 jaar ronde twee!

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 13 Jun 2020 10:28

Re: Jouw leven binnen nu en 5 jaar ronde twee!

08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 13 Jun 2020 10:37

Re: Jouw leven binnen nu en 5 jaar ronde twee!

Over 5 jaar is F al 6 en hoop ik een 2e of misschien wel 3e kind te hebben, dan hebben we echt de loterij gewonnen.
Ik hoop nog steeds gelukkig te zijn met mijn man, dan zijn we al 21 jaar bij elkaar ?.
Ik hoop heel gelukkig te zijn in het huis dat we nu gekocht hebben en nog steeds de fijne vriendschappen te hebben die we nu hebben.
Hopelijk werk ik ook nog waar ik nu werk, met leuke collega's, want die wisselen helaas nogal eens.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Buurvrouw Jansen

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 119

Geregistreerd: 28 Sep 2018 10:12

Bericht 13 Jun 2020 11:59

Re: Jouw leven binnen nu en 5 jaar ronde twee!

Ik vond het jammer dat ik de vorige keer niet had meegedaan, dus kom uit de meelees stand ?

Over 5 jaar is mijn man 48, ik 42 en zijn de kinderen bijna 17, bijna 14 en 11 jaar oud ? We zitten dan dus volop in de puberteit, ben heel benieuwd hoe we dat gaan beleven!

We wonen nog in hetzelfde huis maar dan met andere badkamer en keuken.

Ik hoop dat ik dan nog werk waar ik nu werk, ik heb super leuk werk en leuke collega's.

En ik hoop dat ik dan fantastisch goed kan paardrijden ? We hebben sinds 3 maanden een eigen paard en ik vind het zo leuk om samen met hem te groeien. Ik rijd nu zelf een klein jaar, mijn dochter nu bijna 3 jaar en het gaat steeds beter en beter. Misschien dat we dan wel wedstrijden rijden ?
2009~2011~2014
<<

Anoniem316

Bericht 13 Jun 2020 13:30

Re: Jouw leven binnen nu en 5 jaar ronde twee!

Dee schreef:Over 5 jaar ben ik 34. En hoop ik toch eindelijk wel eens een 2e kindje en misschien wel een 3e kindje te hebben, met dezelfde man als nu.
Ook wonen we dan nog in hetzelfde huis en maken we het telkens wat mooier. Ik hoop dat we de badkamer kunnen doen in de komende 5 jaar.
Verder hoop ik een andere baan te hebben gevonden waar ik wel gelukkig van word. Ik ben benieuwd of ik mijn droom achterna ben gegaan om toch de zorg of maatschappelijk werk in te gaan.
Verder hoop ik dat alles een beetje in een rustiger vaarwater komt.


Niet wetende dat ik een dag later positief testte en er niet 1 maar 2 kindjes onderweg zijn haha.
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 13 Jun 2020 14:59

Re: Jouw leven binnen nu en 5 jaar ronde twee!

Over 5 jaar:

*Ben ik 35, vriend 44 en zijn we bijna 9 jaar samen
*Wonen we nog ik hetzelfde huis, mogelijk met andere badkamer en uitbouw op de 1e verdieping.
*Hoop ik getrouwd te zijn
*Hoop ik 1 of 2 kindjes te hebben
*Heb ik nog de zelfde baan of mogelijk weer een vaste plek in mijn woonplaats.
Laatst gewijzigd door Huppekee op 13 Jun 2020 20:05, in totaal 1 keer gewijzigd.
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Anoniem309

Bericht 13 Jun 2020 17:35

Re: Jouw leven binnen nu en 5 jaar ronde twee!

Dee schreef:
Dee schreef:Over 5 jaar ben ik 34. En hoop ik toch eindelijk wel eens een 2e kindje en misschien wel een 3e kindje te hebben, met dezelfde man als nu.
Ook wonen we dan nog in hetzelfde huis en maken we het telkens wat mooier. Ik hoop dat we de badkamer kunnen doen in de komende 5 jaar.
Verder hoop ik een andere baan te hebben gevonden waar ik wel gelukkig van word. Ik ben benieuwd of ik mijn droom achterna ben gegaan om toch de zorg of maatschappelijk werk in te gaan.
Verder hoop ik dat alles een beetje in een rustiger vaarwater komt.


Niet wetende dat ik een dag later positief testte en er niet 1 maar 2 kindjes onderweg zijn haha.


Echt zo leuk. Grappig hoe je toekomstvisie binnen een dag toch ineens een beetje anders kan worden.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 13 Jun 2020 19:49

Re: Jouw leven binnen nu en 5 jaar ronde twee!

Dan zijn onze meiden bijna 11 en 9. En ben ik 39 en mijn man bijna 40!

Wonen wij nog in dit huis met een uitbouw van de keuken.
Hoop ik dat wij eindelijk "rustige" jaren achter de rug hebben.

Ben ik langer samen met mijn man dan zonder. Zijn wij 21 jaar samen.
2014 2016
<<

Loïs

Kletskop

Berichten: 713

Geregistreerd: 14 Aug 2019 20:51

Bericht 14 Jun 2020 09:18

Re: Jouw leven binnen nu en 5 jaar ronde twee!

Dan is de jongste 5, de oudste zit dan al op de middelbare school, heeft hij de brugklas er bijna op zitten. De middelste zal dan in groep 6 zitten.
Ik hoop heel erg dat ik dan ander werk heb. Een baan met regelmatigheid en buiten de hulpverlening.
Ik denk dat we nog in dit huis wonen. We willen groter, of in ieder geval huis met garage maar dat is in onze woonplaats in onze wijk niet te betalen. Ik wil de wijk niet uit vanwege school, vriendjes van de kinderen en mijn vriendinnen hier.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 09:40

Bericht 14 Jun 2020 09:24

Re: Jouw leven binnen nu en 5 jaar ronde twee!

Over 5 jaar:
Ben ik 39 jaar en zijn mijn man en ik 13 jaar getrouwd en 24 jaar samen. We hebben dan dus net een supertof 12,5 jaar huwelijksfeest gevierd. Zijn mijn kinderen 10 jaar en 8 jaar oud. Hebben we de keuken en badkamer verbouwd of we zijn verhuisd. Ik hoop stiekem op het laatste. We wonen dan nog wel in hetzelfde dorp als nu.

Op werkgebied hoop ik dat nog bij dezelfde organisatie werk. Maar dat ik de balans werk/privé wat beter kan maken.

Maar bovenal hoop ik dat we al onze dierbaren nog om ons heen hebben.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 14 Jun 2020 14:42

Re: Jouw leven binnen nu en 5 jaar ronde twee!

Oh ik had gemist dat die andere geupt was. Heb even teruggekeken en ik verwachte destijds te verhuizen, een kindje te krijgen en wellicht zwanger te zijn van de tweede. Nou, dat is wat sneller gegaan dan verwacht want de derde is er ook al ?

Over 5 jaar ben ik 35, bijna 36. God, wat klinkt dat volwassen. De kinderen zijn dan 8,5 en bijna 6. Mijn moeder vertelde mij laatst dat ze de basisschoolfase het allerleukste vond, dus ik verheug me erop!

Qua werk hoop ik dat ik tegen die tijd wat ben doorgegroeid en misschien een andere functie heb binnen de organisatie. Een andere baan hoeft niet zo nodig, ik heb het onwijs naar mijn zin en kan nog enorm groeien.


Verder hoop ik dat ons huis wat meer naar onze smaak verbouwd is. Of misschien gaan we toch nog verhuizen, maar alleen als we een vrijstaand huis kunnen scoren met een stukje land erbij. En dat is in onze regio echt onbetaalbaar, dus ik vrees dat dat niet gaat lukken.

♥♥
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2824

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:24

Bericht 14 Jun 2020 18:31

Re: Jouw leven binnen nu en 5 jaar ronde twee!

Ik doe ook weer mee, leuk!

Over 5 jaar ben ik 42 en mijn man 47, zijn we 23 jaar samen en 14 jaar getrouwd :D
Luuk en Nora zijn dan bijna 13 en 11 jaar.

We wonen in het zelfde huis en ik denk ook gewoon dezelfde baan te hebben.
Eigenlijk heb ik niet zoveel wensen, ben tevreden met hoe alles gaat nu.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Stuiterbal

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 29 Dec 2018 18:08

Bericht 15 Jun 2020 19:49

Re: Jouw leven binnen nu en 5 jaar ronde twee!

Over 5 jaar hoop ik dat hier rust in huis is. Dat mijn partner zijn depressies onder controle heeft en zichzelf heeft terug gevonden.

Dat we misschien toch wel trouwplannen gaan maken of misschien wel getrouwd zijn. Dan zijn onze kids inmiddels al 16, 16 en 14.

Dat ik op werkgebied nog altijd zelfstandig draai en voornamelijk als trouwfotograaf door het leven ga. En dat mijn eigen bedrijfje nog altijd groeiend is!

En dat de tuin af is met de aanbouw waar mijn eigen Fotostudio gecreëerd wordt.
For evigt, måske for evigt
Skal vi sammen, samme vej
Og når I morgen får øjne, og natten hviler sig
Skal vi for evigt måske samme vej
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 15 Jun 2020 22:00

Re: Jouw leven binnen nu en 5 jaar ronde twee!

Over 5 jaar ben ik bijna 40(!)

Ik hoop dat m'n oudste dan bijna 12 terugkijkt op een fijne basisschool tijd en naar een fijne middelbare school kan. De jongste is dan 9.

Ik hoop met ons gezin in ons,dan helemaal verbouwde huis te wonen waar we nu aan het klussen zijn.

Ik hoop werk te vinden of zelf gecreëerd te hebben waar ik echt gelukkig van word

Ik hoop nog 1 keer een mooie grote rol gespeeld te hebben.

Ik hoop de strijd tegen m'n overgewicht eindelijk te winnen en een gezond slank lichaam te hebben.

Ik hoop dat m'n man en ik samen nog steeds voor onze relatie gaan en gelukkig zijn samen

Ik hoop meer muziek te maken
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 16 Jun 2020 18:47

Re: Jouw leven binnen nu en 5 jaar ronde twee!

Over 5 jaar ben ik 40 (au!), zijn mijn vriend en ik bijna 21 jaar samen en de kinderen 9 en 6. Ik hoop dat we tegen die tijd allemaal nog zo gelukkig en gezond zijn.
We blijven lekker in dit huis wonen, inmiddels hebben we dan kippen en stiekem hoop ik ook konijnen (en misschien toch een hond?) en hebben we de boel flink verbouwd. Misschien een uitbouw, maar in ieder geval de woonkamer, keuken en berging aangepakt. Ik zie ons al helemaal zitten in onze woonkeuken met uitzicht op de tuin (die dan ook helemaal af is).

Ik verwacht nog steeds op mijn huidige werk te zitten, met dan inmiddels mijn bevoegdheid en misschien nog wel een opleiding (examinator waarschijnlijk). Tegen die tijd heeft mijn vriend misschien wel een baan dichter bij huis.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 16 Jun 2020 22:48

Re: Jouw leven binnen nu en 5 jaar ronde twee!

Dan ben ik 37 (auwtsssss) en hoop ik toch wel een leuke vent tegen te zijn gekomen en misschien wel een kindje als het me gegeven is. Verder hoop ik nog steeds gezond en gelukkig te zijn. Verder heb ik geen idee haha
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers