Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Lipgloss

<<

Anoniem290

Bericht 16 Jun 2020 10:35

Lipgloss

Weet iemand een mooie fijne lipgloss die redelijk blijft zitten? Ik heb nu meestal de Rouge Coco Flash van Chanel en de glanzende lipsticks van Yves Saint Laurent. Allebei fijn (voorkeur die van YSL, die voelen echt heel zacht), maar ik zoek eigenlijk nog een echte lipgloss, in een perziktint.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 16 Jun 2020 10:57

Re: Lipgloss

Ik draag nooit lipgloss maar ik kan me voorstellen dat het door de substantie sowieso nooit echt lang blijft zitten. Of het moet mega plakkerig zijn en dat lijkt me juist weer niet zo fijn?
<<

Anoniem290

Bericht 16 Jun 2020 11:07

Re: Lipgloss

Nee dat vind ik idd ook niet fijn. Daarom heb ik altijd die glanzende (sheer) lipsticks. Maar dan krijg ik dus niet de kleur die ik zoek. Een dekkende lipstick staat me niet.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 16 Jun 2020 11:10

Re: Lipgloss

Ah oke! Ik vind de lipstick van Charlotte Tilbury heel fijn, die hebben vast ook wel glanzende! Ik draag zelf juist meestal matte/dekkende haha. Als ik al iets draag.
<<

Anoniem290

Bericht 16 Jun 2020 11:24

Re: Lipgloss

Dan ga ik die ook eens testen! En anders wordt t denk ik maar weer een extra kleurtje van YSL. DIe zijn zo zacht en romig, gaan dus ook best snel op. Ik heb een beetje een vlekkerige huid, dat vind ik extra opvallen met dekkende lipstick (ik gebruik eigenlijk bijna nooit concealer en foundation).

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers