Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat verwacht je van je leidinggevende in deze tijd?

<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 29 Mei 2020 19:04

Re: Wat verwacht je van je leidinggevende in deze tijd?

Toen wij beiden nog thuiswerkten belde ze me elke week en een paar keer per week via Teams nog contact. Ik startte nieuw bij het bedrijf dus wel logisch ook dat je dan wat vaker evalueert.

Ik ben nu een van de weinige in mijn functie die op kantoor werkt dus ik heb nu sowieso veel contact met haar en de andere leidinggevenden.

Er was/is wel heel veel vertrouwen volgens mij, door de maatregelen zit je ook op kantoor wel een soort van alleen en thuis natuurlijk helemaal. Er is nooit iemand geweest die er aan twijfelde was ik tussen 8 en 17 allemaal uitvoer in ieder geval ?
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem307

Bericht 31 Mei 2020 14:47

Re: Wat verwacht je van je leidinggevende in deze tijd?

Sinds we thuiswerken spreek ik mijn teammanager amper tot niet. Maar hij staat wel altijd open voor een gesprek en is serieus altijd bereikbaar als er iets is. Hij kletst ook gezellig mee in de groepsapp die hij heeft aangemaakt voor de afdeling. Het jammere van mijn tm is dat hij maar tijdelijk mijn tm is. Hij is in opleiding en volgend jaar wordt hij klaargestoomd voor een andere rol binnen het bedrijf. Wat ik trouwens fijn vind van alle teammanagers, ze zijn allemaal op dezelfde manier begonnen als wij. Aan de telefoon, als klantcontactmedewerker. Hij kent de fijne kneepjes en kan daadwerkelijk gerichte tips geven over hoe je in een gesprek het beste kunt reageren enz. Ik heb in het verleden tm gehad, maar die hadden nooit een telefoonbaantje gehad. Ik merk dat ik het fijner vind dat deze man ook gewoon ons werk heeft gedaan. Dan neem ik het toch eerder aan, als hij me een tip geeft. In het verleden veel nietszeggende tips gehad, waar niemand iets mee kon.
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 12 Jun 2020 06:01

Re: Wat verwacht je van je leidinggevende in deze tijd?

Mijn leidinggevende, pffff hou op. Kan er een boek over schrijven. Heb zelf geen problemen gehad met haar, maar mennn, wat een schijnheiligheid en de dingen die ze flikt..

Maar gelukkig ga ik binnenkort naar een andere locatie waar ik een fijne teamleider krijg. Heb afgelopen tijd daar gewerkt omdat daar Corona heerste en daarna besloten dat ik daar wil blijven. Nu even de boel afsluiten op mijn oude locatie en dan fris door!
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron