Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Share the Meal

<<

Anoniem304

Bericht 05 Jun 2020 13:01

Share the Meal

Ik lees net dit onderstaande in het goede doelen topic en ben me even gaan inlezen. Nu zag ik op de site dat ze ook teams hebben. Dan kan je een maaltijd doneren en dat doe je dan namens een team (je kan ook bij meerdere teams horen, dan kies je een team bij je donatie). Is het misschien leuk om een ZMY team op te stellen? Dan doen we donaties vanuit naam van dit forum. Je kan met een team ook in een ranglijst komen en doelen halen geloof ik.
Ik heb in ieder geval de app al gedownload, super goed initiatief van het World Food Programme.


Sugarfall schreef:: Ik steun Share the Meal, daar kun je heel makkelijk via de app een maaltijd voor een kindje kopen die het nodig heeft, je kunt ze voorzien van een maaltijd voor een dag, of voor een week, en er zijn nog andere opties voor een langere periode. Je kunt bijvoorbeeld kiezen om moeders in Nepal te steunen, dan krijgen de kindjes in Nepal een maaltijd, Iraakse kinderen in vluchtelingenkampen of kinderen rond de hele wereld die door Covid zonder eten zitten, ik vind het fijn dat je zelf kunt kiezen waar je die week aan doneert, (of eenmalig), de plekken veranderen ook weleens per week. Ik probeer iedere week twee keer te doneren.


*Sorry. Ik wou er een echte quote van maken, maar ZMY weigert. :laughcry:
Laatst gewijzigd door Burgemeester Nicky op 06 Jun 2020 13:35, in totaal 1 keer gewijzigd.
Reden: Quote toegevoegd van Sugerfall, geen idee waarom hij het eerder niet deed, Savi. ^BM Nicky
<<

Anoniem304

Bericht 05 Jun 2020 13:36

Re: Share the Meal

Er is een een ZMY team nu. Dus wie ook een maaltijd wil doneren kan bij teams op ZMY zoeken.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 05 Jun 2020 13:39

Re: Share the Meal

Klinkt tof, ik ga er eens naar kijken!

♥♥
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 06 Jun 2020 13:33

Re: Share the Meal

Ik ga meedoen! Ik heb al allerlei dingen gedoneerd daar haha ik ben fan.

Edit: done! Hoe krijg jij je profielfoto ingesteld Savi? Het lukt mij niet.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem304

Bericht 06 Jun 2020 13:38

Re: Share the Meal

Geeeeen idee. Ik heb ook geen profielfoto denk ik. Toch??
<<

Anoniem304

Bericht 06 Jun 2020 13:38

Re: Share the Meal

Oh ik zie het. Ik heb me geregistreerd met FB login. Daar komt m'n profielfoto vandaan.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5454

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:30

Bericht 06 Jun 2020 13:42

Re: Share the Meal

Wat een ontzettend leuk idee en wat een goed initiatief!! Bedankt voor deze tip, Sugarfall, en leuk dat je een team hebt opgesteld namens het forum, Savi.
Ik heb vanuit mezelf, en niet vanuit het forum, ook gedoneerd.
<<

Anoniem304

Bericht 06 Jun 2020 13:43

Re: Share the Meal

Jaa we hebben al 4 teamleden en 15 maaltijden gedoneerd namens ZMY. Super goed!
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 06 Jun 2020 14:08

Re: Share the Meal

Leuk! Ik doe mee. De goede doelenweek gaat bij ons niet door dit jaar ivm corona. Zo kan ik toch nog iets geven.
Juli 2015
Maart 2017
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 06 Jun 2020 14:20

Re: Share the Meal

Ik heb de app gedownload maar heb geen Paypal en geen creditcard. ? kan het niet gewoon via IDeal?

♥♥
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 06 Jun 2020 14:54

Re: Share the Meal

Ahhh dat zal het zijn idd Savi!

Ik weet niet Elliot, ik doe via Paypal ?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 06 Jun 2020 14:55

Re: Share the Meal

Kun je in de app helemaal niet zien wie er in het team zit? Da’s wel gek!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem304

Bericht 06 Jun 2020 14:58

Re: Share the Meal

Ja raar he? Daar zat ik ook al eens naar te kijken.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers