Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bellen

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 04 Jun 2020 19:55

Re: Bellen

Ik ga er echt nooit vanuit dat iemand mijn nummer kan zien, als er gevraagd wordt of ik op het nummer te bereiken ben wat die persoon in het scherm ziet ben ik altijd verbaasd :smile: Maar ik vind het prima als het zo gevraagd wordt.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem307

Bericht 04 Jun 2020 21:29

Re: Bellen

Winegum schreef:
Isles schreef:Omdat ze dat tijdens het gesprek benoemen? Niet het nummer, wel mijn naw gegevens.

Bijzondere aanname, zeker in dit topic. Want als je doorverbonden wordt, zoals bij een aantal dames in dit topic het geval is, dan zul je vast wel de NAW gegevens kunnen zien, doorgestuurd vanaf je collega, maar weet je toch niet wat het telefoonnummer is en of die klopt?


Geen idee met wat voor systeem jij werkt, maar er zijn systemen die standaard alle gegevens blijven meezenden. Ongeacht de hoeveelheid doorverbonden. En vooral bij grote bedrijven is het tel nummer gekoppeld aan naw. Niet waar ik werk, we werken niet op naw of telefoonnummer, maar dat wat nodig is wordt 1x ingetoest en constant meegezonden.

Dus het is een aanname dat jij meent dat ik een aanname doe. ;)
<<

Anoniem301

Bericht 04 Jun 2020 21:36

Re: Bellen

Ik krijg die vraag ook regelmatig en vind hem ook irritant. Soms kan ik het wel zien, soms niet. Maar noem gewoon even je nummer op ipv dat ik op dat kleine schermpje van m’n vaste telefoon moet turen.
<<

Pixie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 41

Geregistreerd: 04 Jun 2020 20:49

Bericht 04 Jun 2020 21:40

Re: Bellen

Ik ga er wel vanuit ja, dat bedrijven mijn telefoonnummer zien. In mijn ervaring is dat in 90% van de gevallen ook zo als ik een bedrijf bel.
Als er naar mijn telefoonnummer wordt gevraagd dan zeg ik juist zelf altijd ‘oh dat weet ik niet precies uit mijn hoofd, dat zou ik moeten opzoeken... kun je dat niet zien?’ en meestal begint degene aan de andere kant van de lijn dan toch mijn nummer op te noemen.
04-2018
<<

Pixie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 41

Geregistreerd: 04 Jun 2020 20:49

Bericht 04 Jun 2020 21:43

Re: Bellen

Oh Carrie, in mijn geval bel ik vaak met mijn werktelefoon en dat nummer weet ik gewoon echt niet. Ja de eerste paar cijfers, dus als het wordt opgenoemd herken ik het wel.
Ik moet dan mijn privé telefoon pakken, het adresboek openen en dan mijn werknummer opzoeken, dat is best omslachtig.
Ik heb er nooit bij nagedacht dat het voor de andere kant van de lijn wellicht ook moeite zou zijn, ik ging er eigenlijk altijd vanuit dat het gewoon groot in beeld was op het telefoontoestel, nooit bij nagedacht dat het op de computer achter heel veel schermpjes verstopt zou kunnen zitten.
04-2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 04 Jun 2020 21:43

Re: Bellen

Ik heb daar echt nog nooit over nagedacht. Als ze het niet weten, dan vragen ze het wel en dan geef ik het.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem301

Bericht 04 Jun 2020 23:11

Re: Bellen

Pixi nee bij mij inderdaad niet. Kan het wel zien hoor als ze rechtstreeks bellen maar echt op zo’n klein digitaal schermpje.

Ik weet m’n werktelefoonnummer ook niet op m’n hoofd maar dan open ik snel een nieuwe e-mail en dan kijk ik in mijn handtekening. Of je kunt het eventueel ook opschrijven en op je telefoon plakken of op je scherm.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11588

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 05 Jun 2020 22:47

Re: Bellen

Carrie schreef:Pixi nee bij mij inderdaad niet. Kan het wel zien hoor als ze rechtstreeks bellen maar echt op zo’n klein digitaal schermpje.

Ik weet m’n werktelefoonnummer ook niet op m’n hoofd maar dan open ik snel een nieuwe e-mail en dan kijk ik in mijn handtekening. Of je kunt het eventueel ook opschrijven en op je telefoon plakken of op je scherm.


Hahaha dat van die mail doe ik ook, of de telefoonlijst die heb ik vaak open staan zodat ik de overzichten van de locaties heb. We hebben de laatste tijd zoveel trainees in dienst gekregen dat ik ze niet meer uit mijn hoofd weet.
2015 💙
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11149

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 06 Jun 2020 09:41

Re: Bellen

Isles schreef:
Spencer schreef:
Hoezo weet jij dat ze jouw nummer zien?

Omdat ze dat tijdens het gesprek benoemen? Niet het nummer, wel mijn naw gegevens.


Ik laat het de klant altijd opnoemen, ik zal het nooit zelf noemen. Maar misschien bel jij nooit met ons haha.
R. 2013
D. 2016
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers