Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Onmisbaar item in babytijd

<<

Anoniem284

Bericht 01 Jun 2020 22:43

Re: Onmisbaar item in babytijd

Het babynestje vond ik top (de eerste 6 maanden ofzo). Ik kon haar op de bank naast me leggen in het nestje. Of in de box. Als ik ergens heen ging en niet de hele wagen mee wilde, nam ik dat nestje mee zodat ze daarin kon slapen (wel in de buurt blijven dan).
<<

Anoniem284

Bericht 01 Jun 2020 22:46

Re: Onmisbaar item in babytijd

JustMeDaan schreef:Ik vond de philley onmisbaar. Niks schepjes of poedertorens. Een klikje is een schepje. Past een half blik voeding in dus altijd genoeg bij. Kan helemaal uit elkaar en in de vaatwasser. Wij hebben er 2 en zo fijn geweest toen hij nog de fles kreeg.


Ja, dit ook! Wij hadden er ook 2 inderdaad. Ik ga er ook altijd eentje mee naar de opvang zodat ze zelf naar behoefte konden geven.
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 02 Jun 2020 16:46

Re: Onmisbaar item in babytijd

Wij hebben veel gebruik gemaakt van de New Born set van de Tripp Trapp, beste aankoop aangezien hij nu al voor nummer drie wordt gebruikt. Sowieso vind ik de Tripp Trapp stoel ideaal.

- de Bambino sokjes
- voedingskussen en deze gebruikte ik ook veel om de baby er op neer te leggen naast mij op de bank ipv een babynestje
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 02 Jun 2020 17:21

Re: Onmisbaar item in babytijd

Ze zijn al genoemd, maar ik vond inderdaad de douchehandschoen en de newbornset voor de TrippTrapp onmisbaar! Bijna dagelijks gebruikt allebei. Verder had ik dit kussen van een oud-collega overgenomen, superveel gebruikt in het begin. Ik legde haar er altijd op als ik op de bank zat, dan zat ze gezellig naast me.

Afbeelding
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 03 Jun 2020 12:23

Re: Onmisbaar item in babytijd

Nog een onmisbaar item is dit speendoekje van Koeka:

Afbeelding

Niet vanaf het begin gebruikt, eerst had ik een speenkoord, maar dat heeft ze een keer met speen en al weggeslingerd in de Ikea en we hebben 'm niet meer gevonden. Toen dit doekje opgeduikeld uit één of andere Blije Doos die ik nog had staan en het is een groot succes! Ze is helemaal verknocht aan dat ding. Ze haakt haar vingers altijd in de touwtjes en wordt er helemaal rustig van.
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 03 Jun 2020 12:46

Re: Onmisbaar item in babytijd

Die zie ik veel langs komen inderdaad Bliss. Grappig dat ze echt verknocht is aan dat ding ondanks dat 't geen beestje is maar alleen een doekje. Mijn zoontje is ook gek op z'n Sophie de Giraffe speendoekje maar die heeft echt een gezichtje. Ik was voor de nieuwe baby automatisch dus eigenlijk op zoek naar een speendoekje met een beestje erop (zo'n konijn of olifantje ofzo) maar leuk en fijn om te lezen dat zo'n doekje net zo'n rustgevend effect kan hebben.
Let's discover the world together.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 03 Jun 2020 12:57

Re: Onmisbaar item in babytijd

Ja een speendoekje! Wij hebben deze van Jollein:
Afbeelding

Heb een tweede setje gekocht voor op het KDV, omdat ze dus zonder dat doekje veel minder goed slapen. Ik vind deze erg leuk ook, I love llama's.

♥♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 03 Jun 2020 12:59

Re: Onmisbaar item in babytijd

Die zijn cute Elliot!
Let's discover the world together.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 03 Jun 2020 13:26

Re: Onmisbaar item in babytijd

Ahh die zijn leuk ja!
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 03 Jun 2020 13:30

Re: Onmisbaar item in babytijd

Dappermaentje heeft ook hele leuke speendoekjes!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem314

Bericht 03 Jun 2020 13:36

Re: Onmisbaar item in babytijd

Bij de oudste:
Stapels hydrofielen, ze was een spuger. Die van ikea vond ik fijn en bleven mooi.
Mobiel voor in de box, toen ze die leuk begon te vinden met een week of 6 kon ik weer wat voor mezelf doen.

Bij de jongste:
Dankzij Ewan het schaap en de pacco doek ontdekte ik dat er ook babies zijn die wel veel slapen (oudste sliep weinig overdag).
Draagdoek, ik had een hop tye.

Bij beide het wipstoeltje op de stokke steps ook veel gebruikt.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 03 Jun 2020 20:55

Re: Onmisbaar item in babytijd

Oh ik heb een hele video hier over gemaakt haha. Maar naast alles wat hier al gezegd is: overslag rompers. Die vond en vind ik echt ideaal voor de eerste maanden. En boxpakjes met rits.
En een wipstoel, maar die heb je waarschijnlijk nog van O.

Later andere dingen zoals een oball en jumper.
<<

lousanne

Noob

Berichten: 19

Geregistreerd: 28 Jul 2014 10:41

Bericht 03 Jun 2020 21:01

Re: Onmisbaar item in babytijd

De newborn set van de Tripptrapp. Bij de oudste 2 hadden we hem niet, bij de 3e konden we 'm lenen, echt zo fijn dat hij dan bij ons aan tafel kon zitten! En fijn voor de eerste hapjes, onze zoon kon pas laat zitten dus dit was ideeal!
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:07

Bericht 03 Jun 2020 21:25

Re: Onmisbaar item in babytijd

Kip kep woller!
Fijn voor krampjes en in de zomer om te koelen en dochter slaapt er nu zelfs op als kussentje of op buikje voor evt buikpijn
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:07

Bericht 03 Jun 2020 21:27

Re: Onmisbaar item in babytijd

En voetenzak van Koeka!
Ideaal voor in de kinderwagen en later voor in de autostoel.
Wel voor koudere dagen dan ;-)
<<

Anoniem284

Bericht 03 Jun 2020 22:11

Re: Onmisbaar item in babytijd

Ja de kinderwagenzak van Koeka ben ik ook heel blij mee!
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 03 Jun 2020 22:16

Re: Onmisbaar item in babytijd

Ja die is zo fijn!! En natuurlijk ook een gewone omslagdoek vond ik onmisbaar.
⁠♡♡♡
<<

Anoniem332

Bericht 03 Jun 2020 22:18

Re: Onmisbaar item in babytijd

Hier was het ledikant in de woonkamer onmisbaar. We hadden geen plek voor een box. Dus hadden we deze neer gezet als box. Maar het werkte heel goed om haar hier overdag in te laten slapen en s avonds bij ons op de kamer.

Box past in dit huis wel, maar we willen toch eerst het ledikant beneden hebben.

En een goede kinderwagen was hier onmisbaar. We doen lopend boodschappen en reizen veel met het Ov. Met de bugaboo Buffalo komen we overal, echt een top wagen!
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Jefi