Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Test vraag!

<<

Callie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 168

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:22

Bericht 05 Sep 2013 22:43

Test vraag!

Even vast voor de duidelijkheid: ik stel deze vraag gaat NIET voor mezelf! Voordat er verwarring ontstaat bij meelezers! :wink:

Een vriendin van mij heeft gisteren een zwangerschapstest gedaan. Hierop was duidelijk een tweede streep te zien, dus zwanger zou je zeggen!
Maar... Volgens haar kan het eigenlijk echt niet! Ze heeft een regelmatige cyclus van 26 en zat gisteren op de 18e dag! Ze heeft de test gedaan omdat ze verandering aan d'r buik merkte en vorige week vreemde griepverschijnselen had!
Maar ze is gewoon ongesteld geweest afgelopen maand! En niet anders dan anders!

Ze heeft 2 testen gedaan.. De streepjes waren bij beide in zicht! Hoewel ze aangaf niet meteen, maar na zo'n 4 minuutjes!

Ligt t nu aan de testen? Zijn dit indroogstreepjes oid?
Ik vind t zo gek.. Vandaar m'n vraag hier! :)
I. juni '10 - N. mei '12 - J. augustus '16
<<

Anoniem83

Bericht 05 Sep 2013 22:48

Re: Test vraag!

Dan was het misschien toch geen menstruatie. Waren het twee testen uit dezelfde verpakking? Dan zou het heel misschien een fout kunnen zijn, maar kans lijkt me klein.
<<

Callie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 168

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:22

Bericht 05 Sep 2013 22:53

Re: Test vraag!

Waren die Vd kruidvat, 2 voor 5 euro!

Volgens haar was de menstruatie niet heel anders dan anders! Gek hè?!
I. juni '10 - N. mei '12 - J. augustus '16
<<

Anoniem5

Bericht 06 Sep 2013 00:25

Re: Test vraag!

Ik heb twee keer 10 dagen voor nod positief getest, dus het kan wel. Als ze verder geen zwangerschapsbehandelingen ondergaat waardoor ee test door hormonen positief uitvkan slaan lijkt het mij dat ze zwanger is als er duidelijk streepjes zijn en geen indrooglijntjes.
<<

Eppie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 441

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:56

Bericht 06 Sep 2013 06:15

Re: Test vraag!

Ik sluit me aan bij coco. En om verdere onduidelijkheid te voorkomen, zou ik een clear blue test doen. Geen gedoe met eventuele indrooglijntjes. Maar gewoon: zwanger of niet zwanger.
Mijn eerste testen waren ook heel licht. Ik kon het pas geloven toen er op de test; zwanger in beeld kwam.
Afbeelding
<<

Anoniem162

Bericht 06 Sep 2013 06:34

Re: Test vraag!

Misschien was de menstruatie geen menstruatie maar een innestellingsbloeding. Dat heb ik ook een keer gehad en ik vond het niet anders dan normale menstruatie toch was ik zwanger.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 06 Sep 2013 06:35

Re: Test vraag!

Ik zou de digitale test met indicatie erop los laten.
L2014 & H2017
<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 721

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:39

Bericht 06 Sep 2013 07:31

Re: Test vraag!

Inderdaad de antwoorden hierboven. Een digitale cb test doen, dan weet ze het zeker ipv in onzekerheid te zitten en te gissen naar het kan wel of niet.
A.K.A Slaatje

]
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 06 Sep 2013 07:33

Re: Test vraag!

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook mijn innesteling (of iig bloedverlies terwijl ik toch echt zwanger was...) voor menstruatie aangezien. Mensen hebben me toen echt verbaasd aangekeken van- daar zit toch verschil tussen? Nou nee hoor, was precies hetzelfde bij mij...

Verder, in welk tijdsbestek moest ze de test aflezen? Was het nog wel binnen de tijd?

Ik zou inderdaad een cb halen wel/niet zwanger halen. Dan is het tenminste echt duidelijk....
Afbeelding

Afbeelding
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 06 Sep 2013 11:51

Re: Test vraag!

Ik zou ook de clear blue halen voor de zekerheid.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers