Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:15

Bericht 23 Nov 2013 15:48

Re: Datetopic

Ja, ik vind hem ook echt zo leuk! Net hebben we even geappt en hij zei dat hij niet kon wachten om me weer te zien. Voelt zó goed :D

Ik vind jouw verhaal ook te leuk Polly, ben benieuwd hoe het is als je hem ziet. Probeer trouwens wel ervan te genieten hoor, van het nu (haha dit klinkt heel zweverig maar je snapt vast wel wat ik bedoel). :D

Rogue: veel plezier vandaag!
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 23 Nov 2013 22:44

Re: Datetopic

@sushi wat ontzettend leuk :D Veel plezier met je date!

Ik heb vrijdag weer een date :D Gewoon dezelfde jongen hoor! Echt, kan er nu al naar uitkijken :dance:
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem 53

Bericht 23 Nov 2013 22:47

Re: Datetopic

Klinkt goed Sushi! :D

Joyce, leuk, veel plezier alvast!

Rogue, hoe was het?
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 23 Nov 2013 22:57

Re: Datetopic

dank je Auxo, duurt alleen nog zo lang :O wel lekker dat het op vrijdag is, dan maakt het niet uit hoe laat het wordt :D
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem 53

Bericht 23 Nov 2013 23:04

Re: Datetopic

Voor je het weet is het vrijdag!
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:18

Bericht 23 Nov 2013 23:12

Re: Datetopic

Ik snap mijn date niet zo goed. Heb 1 date gehad, 2e was gepland maar toen had ik griep. Nu net weer hersteld en dus alweer 2 weken verder. In de tussentijd wel gewhatsappt maar kwam niet echt van de grond, ook niet echt gevraagd hoe het met mij ging ofzo. Hij zei dat ie niet zo'n whatsapper is en dat ie zelf ook niet helemaal lekker was en zich dan terugtrekt. De interesse was iig niet weg zei hij.

Echter merk ik nu weinig van zijn kant. Het is een heel intelligent iemand, we hadden veel gesprekken die al gauw haast richting het filosofische gingen. Ook op whatsapp is dat weleens gebeurd, soms begrijp je elkaar dan even wat minder dan in real life dus het ging af en toe moeizaam. Alsof ie mij aan het uittesten was wat ie kon zeggen ofzo. Hij zegt dat leren kennen niet alleen in feiten/hobbies/dat soort dingen zit en dat snap ik op zich wel. Dat was na de 1e date ook een beetje, hij vond geloof ik toen dat ik de stap voor date 2 moest zetten.

Maar als ik niks stuur dan is dat het. Terwijl ie vaak genoeg zn whatsapp checkt als ik de status mag geloven. Beetje jammer weer. Denk dat ik nu even afwacht en na het weekend gewoon bel ofzo.
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 23:33

Bericht 24 Nov 2013 00:35

Re: Datetopic

Nijntje, ik zou nu vragen om een nieuwe, concrete afspraak te maken. Gaat hij er niet op in, blijft het vaag of komt het niet van de grond, dan zou ik het afkappen.
<<

Anoniem4

Bericht 25 Nov 2013 00:39

Re: Datetopic

Hallo!
Ik had zaterdag toch maar geen date want ik moest 's avonds werken en meneer (die overigens 36 is en een vaste baan heeft) had geen geld om naar mij toe te komen en geen auto die ie kon lenen. En ik zag het niet zitten om daarheen te gaan en dan heel erg op de klok te zitten.
En deze week heb ik een hele drukke week en hij kan dan 's avonds blijkbaar ook niet
Koetom: het gaat te moeilijk en ik ben er een beetje klaar mee.
Dus ik heb net wijntjes gedronken met mn ex en dat was heel leuk. Ik heb expres met m in de stad afgesproken en niet bij 1 van ons thuis haha. En we gaan dat snel weer doen.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9774

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 25 Nov 2013 02:07

Re: Datetopic

Nijntje: ik ben het helemaal met SG eens!

Poubelle: ik snap je helemaal. Ik zou er dan ook aardig klaar mee zijn. Verder leuk dat het gezellig was met je ex, maar het is niet voor niets je ex....


Voor mij:.... Nog 1 nachtje slapen :)
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:18

Bericht 25 Nov 2013 15:02

Re: Datetopic

Jullie hebben ook gelijk, weet ook niet zo goed meer wat ik nu nog tegen m moet zeggen.

Ik heb gisteren afgesproken met iemand anders. Eigenlijk niet echt als date, ik kende hem via internet (we kennen beide een paar dezelfde mensen) en we hadden altijd hele gesprekken dus toch maar besloten om eens te ontmoeten en dat was heel vertrouwd en gezellig. Grootste lol gehad.
Nou is het probleem dat we ruim 2 uur treinen bij elkaar vandaag wonen. Het is dus bijna niet te doen om af te spreken, en voor mij momenteel helemaal niet omdat ik geen baan heb. En daarbij, de afstand vind ik sowieso wel een issue, plus dat hij zijn hele leven en hobbies (vaste dagen) daar heeft wat je natuurlijk niet gaat omgooien.

Nou denk ik 5 stappen vooruit want ik weet momenteel sowieso niet waar mn gevoel gebleven is maar ik merk dat de praktische bezwaren zo gauw de overhand nemen :(
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 25 Nov 2013 15:26

Re: Datetopic

Rogue, wat stom en jammer van je date! Zonde dat ie niet wat meer moeite doet, je was juist zo enthousiast! Maar goed, nu ga je dus verder daten met je ex? Waarom is het destijds uitgegaan tussen jullie?

Nijntje, dat lijkt me idd een lastige situatie, ruim twee uur met de trein is ook wel érg ver! Maar goed, voor echte liefde zou dat niet uit moeten maken. Eerst maar eens erachter komen wat je gevoel voor hem precies is.
❤ 7 juni 2018
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:15

Bericht 25 Nov 2013 15:31

Re: Datetopic

Gisteren kwam mijn date iets bij mij drinken en het was zo fijn/gezellig/leuk en uiteindelijk is hij blijven slapen.

Vanmorgen moest hij heel vroeg weg omdat hij moest werken en later op de ochtend kreeg ik een berichtje: "Wanneer zie ik je weer?" En nou ja, vanavond dus. Hij komt vanavond eten.
En ik vind het allemaal zo gek dat iemand me zo leuk vindt dat hij bij me wil zijn. Ik kan het bijna niet geloven. Ik ben dit gevoel helemaal niet meer gewend.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 25 Nov 2013 18:03

Re: Datetopic

Aaah wat leuk, Sushi! Geniet ervan!
❤ 7 juni 2018
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 25 Nov 2013 18:23

Re: Datetopic

Leuk Sushi! Staat er vanavond voor hem dan sushi bij je op de menukaart? Ik ben daar wel een liefhebber van. Hopelijk jou date ook.
<<

Anoniem285

Bericht 25 Nov 2013 20:19

Re: Datetopic

Sushi, super leuk voor je, zo kan het dus ook gaan he!! Geniet ervan :)

Rogue, snap wel dat je er een beetje klaar mee bent, jammer... Ben ook benieuwd waarom ex een ex is? In ieder geval nog een gezellig weekend gehad dus :)

Tabbie, ben heeeel benieuwd hoe het bij jou is!! Veel plezier!

Nijntje, je eerste date doet inderdaad vaag, maar die andere date klinkt leuk! Twee uur in de trein is inderdaad erg ver (ja, dit zegt degene die aan het 'daten' is met iemand in een ander continent) maar ik zou niet zo hard van stapel lopen, daar kun je je altijd nog druk om maken als jullie daadwerkelijk verliefd worden.

Hier gaat het relaxt, lange mails heen en weer. Hij is nu onderweg naar Nederland, grappig idee :)
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3086

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 25 Nov 2013 22:24

Re: Datetopic

Klinkt goed Sushi!
En leuk Joyce, alvast veel plezier.

Nijntje, ik zou nog niet te veel nadenken over de afstand. Spreek eerst een paar keer af en kijk of je meer gaat voelen voor elkaar. 2 uur is lang, maar niet onoverkomelijk!

Rogue, wat jammer van je date. Ik vind het best een afknapper als een volwassen kerel geen geld heeft. Dus snap dat je er een beetje klaar mee bent.

Polly, je klinkt ook echt heel relaxed. Fijn is dat!

Tab, veel plezier!
<<

Ravioli

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 182

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:25

Bericht 25 Nov 2013 23:03

Re: Datetopic

Ik vind dit nog steeds het leukste topic om te lezen!
Hoewel ik zelf niets te delen heb want ik date niet (meer).

Hoe gaat het met je scharrel Bliss?
<<

Bueno

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 656

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:52

Bericht 25 Nov 2013 23:27

Re: Datetopic

Ik lees altijd mee in dit topic, leuk om al die verhalen te lezen :)

Ik heb zelf een tijdje niet gedate, maar merk dat ik nu eigenlijk toch wel weer zin heb in weer eens een leuke date! Nu alleen nog een leuke date weten te vinden :P

Laatst ben ik nog bij een jongen op bezoek geweest waar ik in augustus ook al 2 dates mee had gehad, maar 3 keer is scheepsrecht, want het was weer 3x niks :thumbdown: Ik had ook beter moeten weten, ik had hem die eerste keer ook niet voor niets afgewezen. Maar goed, dat hoofdstuk is nu tenminste afgesloten.
<<

Anoniem285

Bericht 25 Nov 2013 23:32

Re: Datetopic

Kan me voorstellen dat dit leuk entertainment is :D

Bueno, waar ben je van plan rond te kijken? Doe je aan internet daten? 3x niks, helaas! Next!

Ravioli, je date niet meer omdat je een relatie hebt?

Carra, ik hoop dat jij je goed jarig hebt gevoeld en je geen verdriet meer hebt gehad om je ex-date? Nogmaals HAPPY BIRTHDAY!! Voor jou speciaal zonder smiley!
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3086

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 26 Nov 2013 00:06

Re: Datetopic

Aaaah, liefde voor jou Polly! Vooral zonder smiley! Thanks!
Ik ben gelukkig niet meer verdrietig om mijn ex-date. Nou ja, jammer vind ik het nog steeds maar het is niet anders.
<<

Bueno

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 656

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:52

Bericht 26 Nov 2013 00:23

Re: Datetopic

Polly Dot schreef:
Bueno, waar ben je van plan rond te kijken? Doe je aan internet daten? 3x niks, helaas! Next!



Begin dit jaar zat ik op Paiq, Lexa en Pepper, maar daar doe ik nu niks meer mee. Zag dat je via Groupon nu 3 dagen gratis full member kan worden op Pepper, misschien dat ik dat nog wel weer even ga afsluiten.

Verder zit ik op Into my life en op Tinder, maar tot nu toe weinig leuke mannen tegen gekomen... Terwijl ik weet dat het ook anders kan (Hè Sushi ;) ) Haha ik raad vriendinnen die app van Into my life aan en die hebben allemaal leuke dates en zelf zit ik nog steeds zonder :P Ik heb ondertussen de maximale afstand maar even wat omhoog gegooid, misschien dat ik een leuke man toch maar weer wat verder van huis moet zoeken...
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:15

Bericht 26 Nov 2013 08:19

Re: Datetopic

Hallooo! Geen sushi gisteravond maar wel spaghetti. Hij had gezegd dat hij daar zo'n zin in had.

Gisteren lekker gegeten dus en daarna tegen elkaar aan gezeten op de bank. Hij is weer blijven slapen en is nu net weg.
Het is nog niet duidelijk wanneer we elkaar weer zien. Hij heeft het de rest van de week heel druk dus we moeten even kijken hoe we dat gaan doen.

Het was in ieder geval erg fijn gisteren :-)
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:15

Bericht 26 Nov 2013 08:20

Re: Datetopic

En Bueno: jouw date komt snel! Je bent leuk dus dat kan haast niet anders!
<<

Bueno

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 656

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:52

Bericht 26 Nov 2013 09:54

Re: Datetopic

Ik ben nu op Tinder gematcht met een hele leuke man dus je moet me vanmiddag maar even helpen met een leuk berichtje sturen :P

Echt leuk dat jouw date zo leuk is tot nu toe! Ik hoop dat je hem snel weer ziet! :cheering:
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:15

Bericht 26 Nov 2013 14:40

Re: Datetopic

Ik hoop het ook ;-)

Edit: en ik zal je helpen! Komt goeeeed!
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers