Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Handige (kortings)acties!

<<

Anoniem292

Bericht 25 Mei 2020 16:01

Handige (kortings)acties!

Hier is geloof ik nog geen topic voor maar leek me wel handig.

Er staat nu op http://www.socialdeal.nl een goede actie voor de Hunkemoller. Ik heb vanochtend een bon gekocht t.w.v. van € 100,00 voor € 40,00. Je moet wel voor € 145,00 artikelen kopen maar dat zat ik met 3 setjes toch wel aan. Dus nu had ik anderhalf setje gratis in verhouding, ideaal!

Dus die tip wilde ik even met jullie delen?
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 26 Mei 2020 16:03

Re: Handige (kortings)acties!

Thnx! Heb 'm ook gekocht en net goed geshopt.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem309

Bericht 26 Mei 2020 23:25

Re: Handige (kortings)acties!

Ik weet niet of jullie deze site al kennen. Maar ik hield altijd alle dagelijkse acties in de gaten via https://www.dailyoffers.nl/ . Ik heb daarmee echt hele leuke koopjes kunnen vinden. Vooral bij Ibood hebben ze vaak hele goede acties.
<<

Anoniem309

Bericht 28 Mei 2020 15:51

Re: Handige (kortings)acties!

Bij Ibood is er weer een hunt bezig met vele koopjes. De 2 jaar geleden had ik daar een Kmix keukenmachine voor €200 en kreeg ik ook nog eens een cashback van €40,-, dus €160 totaal. Als ik zo’n ding hier wil kopen zit ik al bijna tegen de €400 aan.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers