27 Mei 2020 10:19 door Whatever
Nou, ik heb antwoord hoor!
Zalando: ik zie dat de drie jurkjes in je bestelling behoorlijk populair zijn, dus de voorraden zijn ook redelijk summier. Dat kan betekenen dat (een van) deze jurkjes ook geannuleerd gaan worden. Helaas kan ik daar niet op voorhand iets garanderen. Het spijt me, helaas werkt ons systeem op deze manier. Als je een mail krijgt dat je bestelling is verzonden weet je het pas echt met zekerheid. Gr. Anđela@Zalando
Vind het wel heel raar hoor dat je dingen kunt kopen die al uitverkocht zijn en zij die dan dus 1 of 2 weken later gewoon annuleren. Ik snap dat er logistieke problemen en langere levertijden zijn maar hun voorraad bijhouden is toch gewoon een ICT ding? Ik had tijdens het bestellen ook al dat iets uit mijn mandje inmiddels uitverkocht was. Prima. Dat kan. Maar je weet echt niet pas weken na een bevestigde bestelling of iets nog leverbaar is. Dan reserveren ze dus niet bij betaling maar pas als het in jouw doos gestopt. Wat een flutsysteem.
Laatst gewijzigd door
Whatever op 27 Mei 2020 10:24, in totaal 1 keer gewijzigd.