Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Skillet / Gietijzeren ongeëmailleerde pan

<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 12 Mrt 2018 10:37

Re: Skillet / Gietijzeren ongeëmailleerde pan

Welke heb je nu precies gekocht Frankie? Mijn huidige pannen kunnen écht niet meer en zijn mij een doorn in mijn oog. Dus ik wil wel eens naar deze pannen kijken.

Welke skillet heb jij Marin?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 12 Mrt 2018 10:44

Re: Skillet / Gietijzeren ongeëmailleerde pan

Wij hebben deze Lodge Skillet:
http://shop.lodgemfg.com/skillets-and-c ... killet.asp

Ik zie zo snel geen Nederlandse webshop maar destijds is dat wel gelukt om 'm ergens hier te kopen. Inderdaad rond de 40 euro.

Ik wil ook graag van die kleine pannetjes, die zijn zooo lief om een eitje in te serveren als je een brunch hebt bijvoorbeeld.
Let's discover the world together.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 12 Mrt 2018 19:34

Re: Skillet / Gietijzeren ongeëmailleerde pan

Caro schreef:Welke heb je nu precies gekocht Frankie? Mijn huidige pannen kunnen écht niet meer en zijn mij een doorn in mijn oog. Dus ik wil wel eens naar deze pannen kijken.

Welke skillet heb jij Marin?


Ik heb de pannen bij Kookpunt gekocht (Lodge en die van De Buyer). Ik heb van de Lodge die van 16,5cm. Dat is echt wel een mini voor eitjes en kleine taartjes/crumbles o.i.d.

Van De Buyer hebben we de sauteerpan (28cm) en twee koekenpannen (24 en 28cm). Die laatste kun je in een set kopen en dan krijg je een setprijs.

https://www.kookpunt.nl/pannen/merk/lodge/nl/page/1034/
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 22 Mei 2020 19:49

Re: Skillet / Gietijzeren ongeëmailleerde pan

Minx schreef:ik kende dit helemaal niet. Over een aantal jaar mss leuk. Al denk ik dat ik voorlopig ook nog wel ff voort kan met mijn pannen :) (die nu nog mooi staan te zijn in de doos)



??? we zijn een aantal jaar verder die pannen die toen nog mooi stonden te zijn in de doos zijn inmiddels naar een vriendin doorgeschoven, geen idee of zij ze nog heeft maar mijn vriend kon roze pannen niet zo waarderen.

Maar ontopic, iemand nog leuke recepten? Ik heb net een gietijzeren pie pan, dutch oven en skillet besteld. Iemand nog tips?
2015 💙
<<

Anoniem309

Bericht 23 Mei 2020 23:54

Re: Skillet / Gietijzeren ongeëmailleerde pan

Jij wilde toch zuurdesembrood maken. Daar is de dutch oven heel geschikt voor. Heb ik zelf niet gedaan omdat mijn dutch oven nog ergens in de verhuistroep staat, maar dit schijnt echt een mooier brood te maken.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 24 Mei 2020 09:49

Re: Skillet / Gietijzeren ongeëmailleerde pan

tuttebel schreef:Jij wilde toch zuurdesembrood maken. Daar is de dutch oven heel geschikt voor. Heb ik zelf niet gedaan omdat mijn dutch oven nog ergens in de verhuistroep staat, maar dit schijnt echt een mooier brood te maken.


Ja klopt, ik heb gister ook de broodbijbel gekocht. Denk dat er woensdag een kwartje gaat vallen bij mijn vriend waarom ik dit boek nu gekocht heb ??
2015 💙
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 24 Mei 2020 12:56

Re: Skillet / Gietijzeren ongeëmailleerde pan

Ik heb hem gister toevallig nog gebruikt. Goed heel laten worden op de bbq, en toen mosselen en gamba's erin met knoflook olie en wat rode peper. Heerlijk!
Vorige

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers