Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Klus topic.

<<

Anoniem309

Bericht 15 Mei 2020 23:40

Re: Klus topic.

Dat is echt mooi geworden Kreeft!

Wij hebben inmiddels ook een muurtje/plantenbak gemaakt in schist-stijl. Nu moeten alleen de kruidenplantjes er nog in.
Laatst gewijzigd door Anoniem309 op 20 Mei 2020 23:15, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem315

Bericht 16 Mei 2020 11:13

Re: Klus topic.

Wat leuk Tuttebel! Heel mooi!
<<

Anoniem336

Bericht 16 Mei 2020 11:37

Re: Klus topic.

Heel moois kreeft, heel andere en frisse sfeer.

Leuk tuttebel, zal mooi staan dat groen tegen de grijze muur.

Wat een tof project toet. Zoiets staat ook op ons lijstje, maar dan met een oude camper.

Wij zijn bezig met de overloop. Een donkere ruimte, door de schrootjes. In het verleden geel geverfd om het wat op te leuken, maar 2 wkn geleden spontaan besloten om het te slopen.

Afbeelding

Tussentijds:

Afbeelding

Inmiddels staat de balustrade ervoor, moeten we afwerken, en kan het schilderwerk beginnen. Muren krijgen dan ook een andere frisse kleur.
En dan de trap aanpakken. Fijn klusje...not
Laatst gewijzigd door Anoniem336 op 16 Mei 2020 11:41, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem336

Bericht 16 Mei 2020 11:40

Re: Klus topic.

Oja, wat nog een tip is voor lelijke opdekdeuren die veel huizen (nog) hebben....waaronder ons huis :)
Bij de karwei verkopen ze relatief goedkope zwarte klinken. Geeft echt een heel andere sfeer.
En kwalitatief prima. Goede recensies en wij zijn er nog steeds tevreden over.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 16 Mei 2020 17:28

Re: Klus topic.

Wat een verschil Elja! Heel mooi.

Wij hebben gisteravond bedacht dat we een sta werkplek wilden. We werken beide al 10 weken thuis en mijn man moet sowieso tot 1 september thuiswerken. Nu werken we of aan de eettafel of boven op zolder aan een tafel, maar je zit de hele dag. Dus toen bedachten we dat we een hoog bureau wilden maken met spullen die we al in huis hadden.

Het ging niet zonder slag of stoot, vooral het behangen was een beetje irritant. Het eerste behang bleek te dun te zijn waardoor de oneffen muur tegenwerkte. Van behang 2 was net te weinig over. Dus dat kon er weer af. Behang 3 wilde ik eigenlijk voor de slaapkamer van de oudste gebruiken maar dat hebben we nu hier voor gebruikt. Erg mooi, maar het patroon bleek best uitdagend (terwijl ik al heel wat behangen heb). Maar, het is gelukt!

Morgen gaan we de plank bevestigen en dan is het voor nu in principe klaar.

Afbeelding

Afbeelding
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem332

Bericht 16 Mei 2020 18:29

Re: Klus topic.

@elja Wat een licht en ruimte zo zonder die schoten!

Handig Ooh la la! Is dat behang van Edward van vliet, dimensions? Mooi!
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 16 Mei 2020 20:11

Re: Klus topic.

Housebird schreef:Handig Ooh la la! Is dat behang van Edward van vliet, dimensions? Mooi!

Ja klopt! :)
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 20 Mei 2020 10:00

Re: Klus topic.

Ik heb gister de gang geschilderd. ?
Afbeelding
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Venster

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 153

Geregistreerd: 24 Mrt 2020 15:20

Bericht 20 Mei 2020 10:35

Re: Klus topic.

Mooi Thunder, en jouw hal ook Kreeft! Jullie zijn allemaal goed bezig.

Mijn vriend heeft de schuur en schutting geschilderd en de loungebank onder de overkapping. We (vooral mijn vriend eigenlijk, ik werk gewoon fulltime) zijn daar nu sowieso een gezellige plek van aan het maken; terrasverwarmer opgehangen, lampjes, mooie kussens en nog meer gezelligheid.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 22 Mei 2020 22:49

Re: Klus topic.

Lekker bezig allemaal!
Ik heb vandaag een muur behangen. Ging een stuk langzamer dan ik hoopte haha. Zondag de andere muur.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17375

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 23 Mei 2020 10:12

Re: Klus topic.

Mijn vriend gaat vandaag een zandtafel/keukentje maken. Ik vind het zo leuk! Hij kan helemaal niet echt klussen haha dus het wordt vast een Schots en scheef ding maar ik ben nu alvast trots ?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem315

Bericht 23 Mei 2020 15:39

Re: Klus topic.

Wij zitten nu middenin een enorme klus: het achterhuis verbouwen. Ik wil nu al gillend wegrennen ? Het achterhuis ligt volledig in puin en de betonspetters zitten overal. De oude betonvloer wordt er namelijk uitgezaagd en daarbij wordt water gebruikt. Wat een bende! Ik ben de hele dag puin aan het ruimen en schilder ondertussen kozijnen. Daarnaast moet ik de kinderen bezighouden en in de gaten houden, want hun speelruimte is ook wat beperkt en het puin is best gevaarlijk. Binnenkort foto's..
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers