Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Producten testen

<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2657

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:28

Bericht 12 Mei 2020 14:03

Re: Producten testen

Ik afgelopen week van de stofzuiger die ik al maanden in huis heb. Dus de wasmachine zal misschien ook nog wel even duren.
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 12 Mei 2020 14:04

Re: Producten testen

Goed om te weten!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem277

Bericht 12 Mei 2020 14:25

Re: Producten testen

Lady schreef:BG, heb jij al een factuur van Miele ontvangen?

Ik ben niet bg maar ik heb hem ook nog niet. Volgens mij had ik de eerste? Dus wacht al lang op de rekening, best raar
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 13 Mei 2020 11:14

Re: Producten testen

Anelisan schreef:
Lady schreef:BG, heb jij al een factuur van Miele ontvangen?

Ik ben niet bg maar ik heb hem ook nog niet. Volgens mij had ik de eerste? Dus wacht al lang op de rekening, best raar


Hier ook nog niet gehad! Kan even duren zeiden ze..... ze mogen het ook best vergeten :smile:
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Phileine

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 284

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:37

Bericht 13 Mei 2020 15:09

Re: Producten testen

Ik heb de wasmachine uiteindelijk niet gehouden, vond de was er toch te nat uitkomen. Hij was wel super-de-luxe verder qua gebruik vond ik! Wij mochten hem ook voor 649 euro overnemen. Ik ben nu de tv nog aan het testen, de Sony X70. Hij bevalt goed, maar je kunt er niet alle apps op installeren, dat is wel jammer.
R. 08-2020 ❤️

S. 07-2022 💜
<<

Anoniem277

Bericht 14 Mei 2020 13:08

Re: Producten testen

Krijg nu net de rekening van het wasmachine. Dus dan zal die van jullie ook komen.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 23 Mei 2020 12:33

Re: Producten testen

Anelisan schreef:Krijg nu net de rekening van het wasmachine. Dus dan zal die van jullie ook komen.


Nog steeds niks gehad :laughcry:
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 23 Mei 2020 13:26

Re: Producten testen

Beachgirl schreef:
Anelisan schreef:Krijg nu net de rekening van het wasmachine. Dus dan zal die van jullie ook komen.


Nog steeds niks gehad :laughcry:


Ik ook niet.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 23 Mei 2020 13:27

Re: Producten testen

Phileine schreef:Ik heb de wasmachine uiteindelijk niet gehouden, vond de was er toch te nat uitkomen. Hij was wel super-de-luxe verder qua gebruik vond ik! Wij mochten hem ook voor 649 euro overnemen. Ik ben nu de tv nog aan het testen, de Sony X70. Hij bevalt goed, maar je kunt er niet alle apps op installeren, dat is wel jammer.


Nee, dat is het nadeel van Sony. Wij hebben bijvoorbeeld geen NPO gemist app omdat Sony daar de rechten niet voor heeft. Echt heel irritant en om die reden zou ik dus niet nog eens een Sony lopen.
<<

Anoniem294

Bericht 01 Jun 2020 16:09

Re: Producten testen

Voor degenen die de fitbit mochten testen, hebben jullie ook het aanbod gekregen om hem voor 75 euro te kopen?
Houden jullie hem of doen jullie hem terug?
Ik ga hem retour sturen en heb net een andere besteld. De Huawei Rose Gold, vind ik toch mooier voor mijzelf om hele dagen te dragen. Was verder wel heel tevreden over de fitbit. Jullie?
<<

Anoniem295

Bericht 05 Jun 2020 14:14

Re: Producten testen

Haha nou dit topic was ooit van mij, ik ga binnenkort eindelijk m’n eerste artikel testen: de parodontax tandpasta, haha. Je moet érgens beginnen hè...
<<

Anoniem301

Bericht 05 Jun 2020 14:18

Re: Producten testen

In het begin werd ik geselecteerd om producten te testen en nu echt NOOIT MEER. Zo jammer! Hoe zit dat bij jullie?
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2657

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:28

Bericht 05 Jun 2020 14:30

Re: Producten testen

Ik heb nu het 4e en 5e artikel dat ik mag testen.
De twee vorige heb ik overgenomen, de andere was speelgoed en mocht ik houden.

Maar zijn nu ook geen hele grote dure dingen. (Alcatel telefoon en polsbrace), de grote (populaire?) dingen word ik ook niet voor geselecteerd.
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Anoniem301

Bericht 05 Jun 2020 14:34

Re: Producten testen

MrsMath schreef:Ik heb nu het 4e en 5e artikel dat ik mag testen.
De twee vorige heb ik overgenomen, de andere was speelgoed en mocht ik houden.

Maar zijn nu ook geen hele grote dure dingen. (Alcatel telefoon en polsbrace), de grote (populaire?) dingen word ik ook niet voor geselecteerd.

Ik heb alles overgenomen, behalve de in ears van JBL. Echt jammer. Ik kies wel grotere dingen ja, een dagcrème bijvoorbeeld zou ik me niet zo snel voor opgeven, heb zelf een fijne en vind het teveel moeite voor zoiets reviews te schrijven. Ik ga maar geduldig door met opgeven dan denk ik.

Ben afgewezen voor 2 televisies, de fitbit en een draadloze stofzuiger. Niet allemáál superdure dingen. Nouja.
Laatst gewijzigd door Anoniem301 op 05 Jun 2020 14:35, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem290

Bericht 05 Jun 2020 14:34

Re: Producten testen

Coco schreef:Voor degenen die de fitbit mochten testen, hebben jullie ook het aanbod gekregen om hem voor 75 euro te kopen?
Houden jullie hem of doen jullie hem terug?
Ik ga hem retour sturen en heb net een andere besteld. De Huawei Rose Gold, vind ik toch mooier voor mijzelf om hele dagen te dragen. Was verder wel heel tevreden over de fitbit. Jullie?


Ik heb deze niet mogen testen, maar mijn vorige heb ik wel via Reviewclub gekocht toen. Ik ben hem nu wel beu, ik ga denk ik voor een Apple Watch.
<<

Anoniem316

Bericht 05 Jun 2020 15:41

Re: Producten testen

Carrie schreef:In het begin werd ik geselecteerd om producten te testen en nu echt NOOIT MEER. Zo jammer! Hoe zit dat bij jullie?


Hier net zo. Heb me op zoveel dingen ingeschreven maar wordt nooit meer uitgekozen. De lol is er wel af om elke keer van die uitgebreide motivaties te schrijven.
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1705

Geregistreerd: 31 Dec 2018 18:26

Bericht 05 Jun 2020 15:45

Re: Producten testen

Dee schreef:
Carrie schreef:In het begin werd ik geselecteerd om producten te testen en nu echt NOOIT MEER. Zo jammer! Hoe zit dat bij jullie?


Hier net zo. Heb me op zoveel dingen ingeschreven maar wordt nooit meer uitgekozen. De lol is er wel af om elke keer van die uitgebreide motivaties te schrijven.


Hier ook net zo
Ik had heel erg op de maxicosi pearl pro gehoopt omdat we die zelf ook willen kopen als vervolgstoel. Hele uitgebreide motivatie, maar helaas
Juli 2019
<<

Anoniem301

Bericht 05 Jun 2020 15:49

Re: Producten testen

Dee schreef:
Carrie schreef:In het begin werd ik geselecteerd om producten te testen en nu echt NOOIT MEER. Zo jammer! Hoe zit dat bij jullie?


Hier net zo. Heb me op zoveel dingen ingeschreven maar wordt nooit meer uitgekozen. De lol is er wel af om elke keer van die uitgebreide motivaties te schrijven.

Kan me voorstellen, dat heb ik ook wel een beetje. Het lijkt haast alsof ze mensen willen binnenhalen en soort van lekker maken door in het begin dingen aan hen toe te wijzen, zodat ze een groot klantenbestand hebben ofzo?
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 05 Jun 2020 15:54

Re: Producten testen

Ik heb me uitgeschreven om die reden. Na bijna 30 aanmeldingen voor niks was ik er wel klaar mee. Jammer, maar zo is t me de moeite niet.
Ik heb 1 x mogen testen, en die keer heb ik nog 3 x opnieuw berichtjes gekregen dat mijn review niet online stond, wat wel zo bleek te zijn, en 1 x moest ik een review opnieuw schrijven die eerder online was en die offline gehaald was blijkbaar, want hij was ineens onvindbaar...
Laatst gewijzigd door Pure* op 05 Jun 2020 15:56, in totaal 1 keer gewijzigd.
Juli 2015
Maart 2017
<<

Anoniem301

Bericht 05 Jun 2020 15:55

Re: Producten testen

Pure* schreef:Ik heb me uitgeschreven om die reden. Na bijna 30 aanmeldingen voor niks was ik er wel klaar mee. Jammer, maar zo is t me de moeite niet.


Och jeetje, 30. Wat een doorzettingsvermogen! Dus wel dezelfde ervaringen hier. Jammer! Je zou je haast aanmelden onder een nieuw account. Of ze eens bellen.
<<

Anoniem316

Bericht 05 Jun 2020 18:01

Re: Producten testen

Ik heb ze net geteld. 44 waarvoor ik niet ben uitgekozen. Voor 5 wel..

Ik waag nu nog een poging voor de lego en anders kap ik er mee.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 05 Jun 2020 18:28

Re: Producten testen

Ik ben nog wel lid maar schrijf me nergens meer voor in. Als er eens iets voorbij komt waar ik écht interesse in heb, dan doe ik een poging. Maar ik wil er ook niet teveel energie meer in stoppen, aangezien je zelden beloond wordt.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 05 Jun 2020 18:53

Re: Producten testen

Ik schrijf me ook alleen in voor wat ik echt wil (of nieuwsgierig naar ben) en mocht zo een Sony koptelefoon testen, die is mega fijn! De Alcatel, maar wat een verschrikking. Ik moest een nieuwe telefoon en had de hoop dat dit wat zou zijn, maar helaas. Ben eigenlijk nog aan het testen, maar al een nieuwe gekocht ?.
En voor de nieuwsgierigheid tandpasta, maar die vind ik heel vies!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2657

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:28

Bericht 05 Jun 2020 18:56

Re: Producten testen

Wat valt je tegen aan de telefoon? Hij lijkt mij vooralsnog wel te bevallen, al heb ik hem nog maar half in gebruik.
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 05 Jun 2020 19:18

Re: Producten testen

De telefoon ansich is wel prima, maar ik vind de camera echt waardeloos en die gebruik ik wel heel veel. En ik vind het geluid vervelend als ik aan het bellen ben. Alsof ie op handsfree staat terwijl ik hem gewoon aan mijn oor heb.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
VorigeVolgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers