Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vragentopic - Beauty & Mode

<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 14 Mei 2020 09:44

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Ah fijn! Ja, ruikt lekker hè :) Ik neem de tube soms ook mee, ook omdat er spf40 in zit! Dan kun je altijd even bijwerken maar is bij mij eigenlijk nooit nodig qua dekking.
<<

Anoniem301

Bericht 14 Mei 2020 10:03

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Feline schreef:Ik gebruik deze, inmiddels aan m’n 3e tube bezig en blijf het heel fijn vinden. Zeker omdat er spf40 in zit ook. Je doet er erg lang mee en kleurt heel subtiel.

https://www.douglas.nl/productbrand_966 ... gK_CfD_BwE


Klinkt goed! Gebruik je deze dan als vervanging voor dagcrème, of eroverheen? Geeft hij af als je hem draagt zoals een foundation? Op je sjaal of kraag ofzo?
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 14 Mei 2020 10:11

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Ik denk dat ie wel een beetje afgeeft idd Carrie. Ik gebruik geen dagcreme (alleen nachtcrème) maar het is erg voedend dus denk dat je geen dagcreme meer erbij nodig hebt.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 14 Mei 2020 10:12

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Ik wilde ook een bb-Cream kopen maar wat ik nu doe werkt eigenlijk ook heel fijn: ik smeer eerst wat zonnebrandserum op m’n gezicht, en als dat is ingetrokken maak ik een mixje van nog wat zonnebrand en wat foundation op m’n vingers en dat smeer ik op m’n gezicht.
#teammaple🍁
<<

Anoniem301

Bericht 14 Mei 2020 10:47

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Slim UN!
Ok dank je Zora!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 14 Mei 2020 11:08

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Carrie, ik heb toen een tube gekocht en een proefmonster gevraagd. Toen heb ik eerst 3 dagen dat proefmonster gebruikt zodat ik de tube eventueel nog terug kon brengen. Maar dan moet je dus wel even naar de winkel ipv online bestellen.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 22 Mei 2020 07:20

Stomme vragen persoonlijk

Omdat ik er niet per se een eigen topic over hoef te hebben, open ik in deze pijler ook maar een stomme vragen topic.
<<

Anoniem313

Bericht 22 Mei 2020 07:26

Re: Stomme vragen persoonlijk

Heb je ook een stomme vraag?
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 22 Mei 2020 07:28

Re: Stomme vragen persoonlijk

Zolang ik me kan herinneren heb ik regelmatig last van keelpijn en keelklachten. Zonder dat ik daarbij verkouden ben.

Wat me nu ten tijden van Corona opvalt is wanneer ik soms mensen zie of op pad ga, ik de dag er na (en de dag daarna) last van keelpijn en soms hoofdpijn heb.
Het is echt super vervelend en pijnlijk. Opgezette klieren die vooral aan de rechterkant van mijn keel zitten.

Zou het misschien met de prikkels te maken kunnen hebben? Mijn leven nu speelt bijna 24/7 alleen en thuis af. Zoveel mensen zie ik nu namelijk niet en als ik eens met iemand heb afgesproken, resulteert dat bijna altijd in keelpijn.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 22 Mei 2020 07:29

Re: Stomme vragen persoonlijk

Caulfield schreef:Heb je ook een stomme vraag?

Haha ja ?
Zie hierboven.
Maar liet m’n telefoon uit m’n handen vallen toen de tekst af was. Dus mocht m opnieuw tikken.
<<

Anoniem313

Bericht 22 Mei 2020 07:46

Re: Stomme vragen persoonlijk

Winegum schreef:
Caulfield schreef:Heb je ook een stomme vraag?

Haha ja ?
Zie hierboven.
Maar liet m’n telefoon uit m’n handen vallen toen de tekst af was. Dus mocht m opnieuw tikken.


:smile:

Ik kan je helaas niet helpen met je niet-zo-stomme vraag.
<<

ChiQ

Bericht 22 Mei 2020 07:48

Re: Stomme vragen persoonlijk

Enige zinnige wat ik kán bedenken is dat je je stembanden meer gebruikt als je op pad bent geweest met mensen en je stembanden/keel geirriteerd raken.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 22 Mei 2020 07:50

Re: Stomme vragen persoonlijk

Hmm ChiQ, dat zou op zich wel een goede verklaring kunnen zijn.
Echter zit ik voor mijn werk heel veel aan de telefoon op een dag. Nou is dat wel anders dan wanneer je face to face met iemand bent.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 22 Mei 2020 08:01

Re: Stomme vragen persoonlijk

Ben je gespannen als je met mensen afspreekt? Het zou kunnen dat je door spanning je stem ‘verkeerd’ gebruikt, daar kun je wel last van krijgen.
Dat hebben wel meer mensen na het geven van een presentatie, of na het lesgeven. Of als ze het gewoon wat spannend vinden om in contact te zijn.
#teammaple🍁
<<

ChiQ

Bericht 22 Mei 2020 08:01

Re: Stomme vragen persoonlijk

Winegum schreef:Hmm ChiQ, dat zou op zich wel een goede verklaring kunnen zijn.
Echter zit ik voor mijn werk heel veel aan de telefoon op een dag. Nou is dat wel anders dan wanneer je face to face met iemand bent.


Misschien praat je dan zachter of lach je minder hard?
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1936

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:18

Bericht 22 Mei 2020 09:06

Re: Stomme vragen persoonlijk

Ik zou niet met zekerheid kunnen zeggen of het door de prikkels komt. Maar ik ervaar het ook zeker als een stuk vermoeider en meer prikkels als ik nu met mensen afspreekt. Je bent ook steeds in je hoofd bezig met afstand houden en opletten enzo.
In het verleden heb ik ook stem, keel en neusklachten gehad door spanning, dus het kan wel degelijk.
Juli 2015
Maart 2017
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3293

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 22 Mei 2020 10:41

Re: Stomme vragen persoonlijk

Dit is toch een uitstekende vraag voor het topic 'stomme vragen lichaam en gezondheid'?

Ik heb er geen antwoord op, sorry.
<<

Anoniem277

Bericht 22 Mei 2020 11:57

Re: Stomme vragen persoonlijk

Ben je misschien allergisch voor parfum?
<<

Anoniem279

Bericht 23 Mei 2020 07:15

Re: Stomme vragen persoonlijk

Of Gewoon hooikoorts? Ik weet niet of je binnen of buiten met die mensen afgesproken hebt? Ik heb met mijn hooikoorts de afgelopen dagen ook meer last van mijn keel.
<<

Anoniem279

Bericht 23 Mei 2020 07:18

Re: Stomme vragen persoonlijk

Of een verkeerd stemgebruik, dat klinkt ook wel aannemelijk. Misschien kun je voor jezelf eens in de gaten houden hoe je manier van praten is als je met anderen afspreekt, misschien is dit harder/geforceerder dan wanneer je voor je werk aan de telefoon zit. Zou ook meteen de hoofdpijn kunnen verklaren, de opgezette klieren dan weer niet.
<<

Charles

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 620

Geregistreerd: 17 Okt 2016 10:32

Bericht 23 Mei 2020 21:46

Re: Stomme vragen persoonlijk

Ik heb sinds kort precies hetzelfde! Bizar dit

Edit: dus keelpijn, hoofdpijn en opgezette klier rechts met name als ik onder de mensen ben geweest.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 24 Mei 2020 14:50

Re: Stomme vragen persoonlijk

Olíve schreef:Dit is toch een uitstekende vraag voor het topic 'stomme vragen lichaam en gezondheid'?

Ik heb er geen antwoord op, sorry.

Oh wat dom, je hebt gelijk! Ik vergeet die pijler helemaal.
Kan dit samengevoegd worden?
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 24 Mei 2020 14:54

Re: Stomme vragen persoonlijk

Charles schreef:Ik heb sinds kort precies hetzelfde! Bizar dit

Edit: dus keelpijn, hoofdpijn en opgezette klier rechts met name als ik onder de mensen ben geweest.

Echt? Wat bizar ja! Exact hetzelfde hier dus. Alleen is het dus niet altijd.

Ik las iets over allergisch zijn voor parfum, ik draag bijna nooit parfum dus dat kan het niet zijn.
Het voelt voor mij nog niet heel erg prettig aan om met mensen af te spreken, dus iets van stress kan er mogelijk wel spelen. Wat betreft mijn stemgebruik, ik heb geen idee maar op zich klinkt het logisch.

Woensdagnacht kwam het opzetten. Volgens mij is het vrijdag ergens weer weggetrokken. Gisteren en vandaag had ik er in elk geval geen last meer van. Ik blijf het zooo vaag vinden.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 03 Jun 2020 22:29

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

'kunnen' huidskleurige pantys? Ik wil een jurkje aan met witte sneakers maar kan niet met blote knieën naar het werk en nu kan ik niet slapen.
R. 2013
D. 2016
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 03 Jun 2020 22:35

Re: Stomme vragen topic beauty en mode

Ik vind blote knieën of panty eerlijk gezegd niet zoveel verschil maken, maar ik vind voor werk (waarbij professionele kleding belangrijk is) wel dat rokjes minstens echt op de knie moeten vallen.

Een goede, matte, huidskleur panty in de juiste tint heb ik trouwens echt niets op tegen en ik weet dat ze bestaan, maar ik heb hem nog steeds niet gevonden (sta open voor suggesties).
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers